Live-action films/series op Disney+

Alles over de Disney filmes en Series op tv en Disney Channel.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

East High zal de Disney-klassieker Belle & het beest vertolken in het tweede seizoen van High School Musical: the musical: the series

Afbeelding

Het is met diepe trots en het grootste plezier dat East High met trots presenteert... Belle en het Beest! De productie hervat in Salt Lake City voor seizoen twee van Disney+'s High School Musical: The Musical: The Series terwijl de East High drama studenten zich klaarmaken om Beauty and the Beast als hun lente musical te brengen. In seizoen twee, dat eind 2020 zijn debuut maakt, worden zowel de herwerkte muzieknummers uit de High School Musical films als de productie van Beauty and the Beast opgenomen, evenals nieuwe, originele nummers die seizoen één hits opvolgen, zoals "Born to Be Brave" en "Just for a Moment".

De serie is gemaakt en geproduceerd door Tim Federle en is "Certified Fresh" op Rotten Tomatoes®. Daarnaast is de serie onlangs genomineerd voor een GLAAD Media Award. Joe Serafini (Seb) is een vaste waarde in het tweede seizoen en sluit zich aan bij de terugkerende castleden Olivia Rodrigo (Nini), Joshua Bassett (Ricky), Matt Cornett (E.J.), Sofia Wylie (Gina), Larry Saperstein (Big Red), Julia Lester (Ashlyn), Dara Reneé (Kourtney), Frankie Rodriguez (Carlos), Mark St. Cyr (Mr. Mazzara), en Kate Reinders (Miss Jenn).

Disney+ heeft ook een video gedeeld van de cast die een deel van de bekroonde Broadway-musical "Beauty and the Beast" zingt, om het nieuws te vieren:



"We zijn enthousiast over Tim's plannen voor het nieuwe seizoen," zei Ricky Strauss, president, Content & Marketing, Disney+. "Hij blijft ons verbazen en verrassen met de relaties en verhalen die hij creëert voor deze ongelooflijk getalenteerde cast. Seizoen twee zal worden gevuld met nog meer van de humor, het hart, en de muziek die HSMTMTS een break-out serie op Disney+ maakte."

Gary Marsh, voorzitter en chief creative officer, Disney Channels Worldwide, voegde toe: "De mogelijkheid om een van de meest klassieke Disney scores te 'lenen' en onze tweede seizoen van HSMTMTS er omheen te bouwen, is als het wensen op een ster".

"De uitstorting van liefde en steun voor seizoen één is ongelooflijk spannend geweest, en ik ben blij dat de Wildcats op Beauty and the Beast in seizoen twee zetten," zei Federle. "Het was een van de eerste Broadway shows die ik ooit zag, toen ik 14 was, en het heeft alle perfecte metaforen voor de middelbare school ervaring: Beoordelen mensen mij op hoe ik eruit zie? Wat is ware liefde? Zal ik de toekomst waar ik van droom bereiken? En, misschien wel het belangrijkste, het heeft dansvorken."

Seizoen één van High School Musical: The Musical: The Series is nu beschikbaar op Disney+. De soundtrack debuteerde op de Billboard 200 op nr. 31, terwijl "All I Want", geschreven en uitgevoerd door Rodrigo, meer dan 52 miljoen keer is gestreamd.

Bron: D23.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
evelientjeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2020, 22:36

Als liefhebster van Belle kan ik dit enkel toejuichen.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Stream De enige echte Ivan exclusief op #DisneyPlus vanaf 11 september in Nederland

Afbeelding

Een bewerking van het bekroonde boek over een bijzondere gorilla, Disney's "The One and Only Ivan" is een onvergetelijk verhaal over de schoonheid van vriendschap, de kracht van visualisatie en de betekenis van de plaats die men thuis noemt. Ivan is een 400-pond zilverrug gorilla die een gemeenschappelijke habitat deelt in een winkelcentrum in de voorsteden met Stella de olifant, Bob de hond en diverse andere dieren. Hij heeft weinig herinneringen aan de jungle waar hij gevangen is genomen, maar wanneer een babyolifant genaamd Ruby aankomt, raakt het iets diep in hem. Ruby is onlangs gescheiden van haar familie in het wild, waardoor hij zijn leven in twijfel trekt, waar hij vandaan komt en waar hij uiteindelijk wil zijn. Het hartverwarmende avontuur, dat in een indrukwekkende hybride van live-action en CGI op het scherm komt, is gebaseerd op het best verkochte boek van Katherine Applegate, dat bij de publicatie in 2013 talrijke prijzen heeft gewonnen, waaronder de Newbery Medal.




De filmsterren: Sam Rockwell als de stem van Ivan; Angelina Jolie als de stem van Stella; Danny DeVito als de stem van Bob de hond; Helen Mirren als de stem van Snickers de poedel; Brooklynn Prince als de stem van Ruby; Ramon Rodriquez als de winkelcentrum medewerker George; Ariana Greenblatt als George's dochter Julia; Chaka Khan als de stem van Henrietta de kip; Mike White als de stem van Frankie de zeehond; Ron Funches als de stem van Murphy het konijn; Phillipa Soo als de stem van Thelma de papegaai; en Bryan Cranston als Mack, de eigenaar van het winkelcentrum. "The One and Only Ivan" is geregisseerd door Thea Sharrock uit een scenario van Mike White op basis van Applegate's boek en is geproduceerd door wijlen Allison Shearmur, Angelina Jolie en Brigham Taylor. Sue Baden-Powell en Thea Sharrock dienen als uitvoerende producenten.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar