Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Live-action films/series op Disney+ 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Live-action films/series op Disney+
East High zal de Disney-klassieker Belle & het beest vertolken in het tweede seizoen van High School Musical: the musical: the series

Afbeelding

Het is met diepe trots en het grootste plezier dat East High met trots presenteert... Belle en het Beest! De productie hervat in Salt Lake City voor seizoen twee van Disney+'s High School Musical: The Musical: The Series terwijl de East High drama studenten zich klaarmaken om Beauty and the Beast als hun lente musical te brengen. In seizoen twee, dat eind 2020 zijn debuut maakt, worden zowel de herwerkte muzieknummers uit de High School Musical films als de productie van Beauty and the Beast opgenomen, evenals nieuwe, originele nummers die seizoen één hits opvolgen, zoals "Born to Be Brave" en "Just for a Moment".

De serie is gemaakt en geproduceerd door Tim Federle en is "Certified Fresh" op Rotten Tomatoes®. Daarnaast is de serie onlangs genomineerd voor een GLAAD Media Award. Joe Serafini (Seb) is een vaste waarde in het tweede seizoen en sluit zich aan bij de terugkerende castleden Olivia Rodrigo (Nini), Joshua Bassett (Ricky), Matt Cornett (E.J.), Sofia Wylie (Gina), Larry Saperstein (Big Red), Julia Lester (Ashlyn), Dara Reneé (Kourtney), Frankie Rodriguez (Carlos), Mark St. Cyr (Mr. Mazzara), en Kate Reinders (Miss Jenn).

Disney+ heeft ook een video gedeeld van de cast die een deel van de bekroonde Broadway-musical "Beauty and the Beast" zingt, om het nieuws te vieren:

"We zijn enthousiast over Tim's plannen voor het nieuwe seizoen," zei Ricky Strauss, president, Content & Marketing, Disney+. "Hij blijft ons verbazen en verrassen met de relaties en verhalen die hij creëert voor deze ongelooflijk getalenteerde cast. Seizoen twee zal worden gevuld met nog meer van de humor, het hart, en de muziek die HSMTMTS een break-out serie op Disney+ maakte."

Gary Marsh, voorzitter en chief creative officer, Disney Channels Worldwide, voegde toe: "De mogelijkheid om een van de meest klassieke Disney scores te 'lenen' en onze tweede seizoen van HSMTMTS er omheen te bouwen, is als het wensen op een ster".

"De uitstorting van liefde en steun voor seizoen één is ongelooflijk spannend geweest, en ik ben blij dat de Wildcats op Beauty and the Beast in seizoen twee zetten," zei Federle. "Het was een van de eerste Broadway shows die ik ooit zag, toen ik 14 was, en het heeft alle perfecte metaforen voor de middelbare school ervaring: Beoordelen mensen mij op hoe ik eruit zie? Wat is ware liefde? Zal ik de toekomst waar ik van droom bereiken? En, misschien wel het belangrijkste, het heeft dansvorken."

Seizoen één van High School Musical: The Musical: The Series is nu beschikbaar op Disney+. De soundtrack debuteerde op de Billboard 200 op nr. 31, terwijl "All I Want", geschreven en uitgevoerd door Rodrigo, meer dan 52 miljoen keer is gestreamd.

Bron: D23.

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Wo 05 Feb 2020, 19:49
Bericht 16 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Live-action films/series op Disney+
Als liefhebster van Belle kan ik dit enkel toejuichen.

Wo 05 Feb 2020, 20:00
Bericht 17 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2