Nieuw Signature Marvel Superhelden Arrangement

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ben jij fan van de Marvel Superhelden? Dit heldhaftige Marvel arrangement geeft je heel veel zeer exclusieve Marvel extra's!

Signature Marvel Superhelden Arrangement (Meer info: klik hier)

Deze limited-edition* arrangementen zijn alleen beschikbaar voor aankomsten van 10 juni t/m 30 september 2018 tijdens de Marvel Superhelden Zomer.

Afbeelding

Inbegrepen:

* Verblijf in Disney hotel inclusief tickets voor beide parken.

* Een diner (Amerikaans buffet) met ontmoetingen met Marvel Superhelden op de eerste dag van je verblijf
(Diner (Amerikaans buffet) met ontmoetingen met Marvel Figuren: all-you-can-eat buffet diner in Manhattan Restaurant (inclusief 1 frisdrank) met ontmoetingen met Captain America, Thor of Black Widow. Aankomst in het restaurant van 18.00 - 21.30 uur. Diner is per persoon op de eerste dag van je verblijf. Voor meer gemak raden we je ten zeerste aan om al voor je aankomst je gewenste aanvangstijd te reserveren. Selecteer een aanvangstijd in het "Extra opties voor het arrangement" onderdeel van ons boekingsproces op onze website of bel naar +33 1 60 30 40 50 of ga naar de informatiebalie (concierge) in je Disney Hotel.)

* Een exclusieve ontmoeting met Spider-Man

* Zakgeld t.w.v. €60 te gebruiken in verschillende boetieks en restaurants & Disney PhotoPass+ voor in de parken
(Aanbiedingen op de website kunnen gecombineerd worden met het Signature Marvel Arrangement, op basis van beschikbaarheid)


Boeken kan online: klik hier

Vanaf 13 maart kunnen Infinity en Magic Plus jaarpashouders profiteren van een exclusieve korting via de reserveringslijn. Voor Infinity jaarkaarthouders is er geen Photopass+ voorzien in dit pakket!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Spider-man zal tijdens de meets voor het Signature Marvel Superhelden Arrangement te zien zijn in een exclusief kostuum

Afbeelding

Bron : ED92
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Net teruggebeld door Disney. Voor ons zou het 365 euro kosten voor 2 volwassenen, Santa Fe, september, Magic Plus jaarpas. Dat hebben we maar overgeslagen, vind het erg veel geld voor een buffet diner, 1 extra fastpass, 60euro giftcard en speciale ontmoeting met Spiderman... Hopelijk zijn de andere Marvel figuren gewoon in het park te ontmoeten.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Laura schreefCOLONNet teruggebeld door Disney. Voor ons zou het 365 euro kosten voor 2 volwassenen, Santa Fe, september, Magic Plus jaarpas. Dat hebben we maar overgeslagen, vind het erg veel geld voor een buffet diner, 1 extra fastpass, 60euro giftcard en speciale ontmoeting met Spiderman... Hopelijk zijn de andere Marvel figuren gewoon in het park te ontmoeten.
Wij zouden met Infinty 380 betalen voor 2 pers 1 nacht cheyenne. Hotel op zich kost dan al 150 euro ongeveer...
De rest is voor diner, figuren, giftkaart en photopass. Twijfel nog...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Moet er wel bij vermelden dat wij al een hotel overnachting hadden! Dit is puur en alleen de.prijs van de toevoeging van het Marvel pakket.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Laura schreefCOLONMoet er wel bij vermelden dat wij al een hotel overnachting hadden! Dit is puur en alleen de.prijs van de toevoeging van het Marvel pakket.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Dat is dan wel prijzig idd...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
minnie78
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2011, 12:30

Prins Adam schreefCOLON
Laura schreefCOLONMoet er wel bij vermelden dat wij al een hotel overnachting hadden! Dit is puur en alleen de.prijs van de toevoeging van het Marvel pakket.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Dat is dan wel prijzig idd...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Onze toevoeging is 322euro met een dreampas.Met onze hotelovernachting 31/08 tot 1/09 in SQL golden forest voor 4(2 volw en kids 12 en 9 jaar) komen aan de totaalprijs van 590 euro.
Toen ik dinsdag voor de 2de maal belde kwam ik ook hoger uit maar de woensdag met hulp van Ricardo toch de 1 ste prijs verkregen;3de keer goede keer zegt men :D
Dinsdag waren er sowieso veel technische problemen zei men aan de telefoon.Misschien met nu eens terug te telefoneren kan de prijs weer anders zijn.Sowieso zijn de kamers voor deze actie beperkt.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Net geboekt met Infinty in hotel NY (voor renovatie)... 1 nacht/2pers 430 euro op 10 juniAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Poeee hoop geld.... Wel leuk dat ze dit soort dingen steeds meer aanbieden, toch een ervaring op zich.
To infinity and beyond!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Prins Adam schreefCOLONNet geboekt met Infinty in hotel NY (voor renovatie)... 1 nacht/2pers 430 euro op 10 juniAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Heb je per persoon die 60€, of per kamer? (Efkes aan het uitrekenen in mijn hoofd of het de moeite is)

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Per kamer

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Benieuwd naar zondag, dan hebben wij dit pakket!
Prins Adam schreefCOLONBen jij fan van de Marvel Superhelden? Dit heldhaftige Marvel arrangement geeft je heel veel zeer exclusieve Marvel extra's!

Signature Marvel Superhelden Arrangement (Meer info: klik hier)

Deze limited-edition* arrangementen zijn alleen beschikbaar voor aankomsten van 10 juni t/m 30 september 2018 tijdens de Marvel Superhelden Zomer.

Afbeelding

Inbegrepen:

* Verblijf in Disney hotel inclusief tickets voor beide parken.

* Een diner (Amerikaans buffet) met ontmoetingen met Marvel Superhelden op de eerste dag van je verblijf
(Diner (Amerikaans buffet) met ontmoetingen met Marvel Figuren: all-you-can-eat buffet diner in Manhattan Restaurant (inclusief 1 frisdrank) met ontmoetingen met Captain America, Thor of Black Widow. Aankomst in het restaurant van 18.00 - 21.30 uur. Diner is per persoon op de eerste dag van je verblijf. Voor meer gemak raden we je ten zeerste aan om al voor je aankomst je gewenste aanvangstijd te reserveren. Selecteer een aanvangstijd in het "Extra opties voor het arrangement" onderdeel van ons boekingsproces op onze website of bel naar +33 1 60 30 40 50 of ga naar de informatiebalie (concierge) in je Disney Hotel.)

* Een exclusieve ontmoeting met Spider-Man

* Zakgeld t.w.v. €60 te gebruiken in verschillende boetieks en restaurants & Disney PhotoPass+ voor in de parken
(Aanbiedingen op de website kunnen gecombineerd worden met het Signature Marvel Arrangement, op basis van beschikbaarheid)


Boeken kan online: klik hier

Vanaf 13 maart kunnen Infinity en Magic Plus jaarpashouders profiteren van een exclusieve korting via de reserveringslijn.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Wauw, direct op de eerste dag! Cool

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Oh ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn! Waarschijnlijk boeken wij ook nog een tripje en overweeg sterk om dit arrangement of de celebration erbij te boeken.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ben zeer benieuwd wat jullie van het eten met de characters vinden!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar