[2018] Electroland in de Walt Disney Studios

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Enkele sfeerbeelden van Henri PFR op Electroland

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Electroland is een feestje!

Ingang aan the Walt Disney studios

Afbeelding

Een lekker drankje kopen

Afbeelding

Afbeelding

...en genieten van de heerlijke sfeer en de optredens

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Bij valavond zorgt de Franse dj Klingande voor de juiste sfeer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Bob Sinclar steelt de show tijdens Electroland in Disneyland Paris

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Dit was de eerste avond Electroland 2018.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Gamora en Starlord maakten een verrassingsoptreden voor de Tower of Terror die in een Mission Breakout jasje werd gestopt

Afbeelding

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vanavond kan je een Café Mickey Electroland button krijgen bij ons! Afspraak om 20u30 bij de Toon Studio Mickey. We proberen deze keer zelf op tijd te zijn, er was gisteren een rij om binnen te komen. AfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Robin Schulz tijdens de eerste avond van Electroland in de Walt Disney Studios https://youtu.be/EllRWuU4gGI
#Electroland2018
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Ik vond Robin Schulz het minste op Electroland. Afrojack was dan weer super. DV & LK waren als vanouds. Had wel meer vuurwerk verwacht als afsluiter.
De prijzen van de drank viel ook goed mee vond ik. Alleen jammer dat de zaterdag het Skøll bier al redelijk vroeg op was.

Conclusie, het was een super editie. Op naar 2019.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Zo zag dag 2 van #Electroland2018 eruit...



We kijken al uit naar 2019
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Het was geweldig om mee te maken! Ik ben er enorm van geschrokken hoe rustig het doorheen de avond bij de attracties was. Crush 15-20 minuten, ratatouille gewoon onmiddellijk instappen, zalig!
Zeker voor herhaling vatbaar.
De quote van de avond bleef bij ons toch wel "Kert En Curry" overigens. :mrgreen: Sorry Kurt en Kenny, maar da geraakt er echt nie meer uit, en eens ik zoiets te pakken heb... :P
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Electroland keert in 2019 terug naar Disneyland Parijs voor een 3e editie

Afbeelding

Het is officieel! Terwijl de tweede editie zojuist is geëindigd met groot succes, kondigt Disneyland Parijs alvast de terugkeer van Electroland in 2019. Op twee avonden, heeft Electroland 2018 meer dan 16.000 muziekliefhebbers blij gemaakt. Het festival was sterker dan ooit met 8 internationale dj's, de vele attracties van het Walt Disney Studios Park die de hele nacht open waren en de vele andere verrassingen ...


Deze vrijdag, 29 juni namen drie van de meest prestigieuze DJ's het Walt Disney Studios Park over voor het draaien van oude klassiekers en hits van het moment: de Belg Henri PFR, het Franse fenomeen Klingande en de legendarische Bob Sinclar (Love Generation, World, Hold On) brachten de grote menigte de hele nacht aan het dansen terwijl ze genoten van de speciale effecten en projecties op het Hollywood Tower Hotel. De avond werd onderbroken door de Duitse superster Robin Schulz (Sugar, OK) en een verrassingsbezoek van Star-Lord en Gamora, van Marvel's Guardians of the Galaxy.

Afbeelding
"Spelen in een Disney Park, ik denk dat het een beetje ieders droom is. De kans hebben om op dit podium te staan en iedereen te zien met Mickey-oren ... is gewoon geweldig "- Henri PFR
Afbeelding
"Electroland is een droom, en het is niet gebruikelijk. De setting, het decor ... Het is te gek. Ik heb ook een geweldige dag doorgebracht in het park. Ik zou het op een dag opnieuw willen doen "- Klingande
Afbeelding

Afbeelding
"De organisatie was geweldig. Er waren 8.000 mensen vanavond, families, kinderen ... Het was geweldig. Robin Schulz, Klingande, Afrojack ... Het is een zeer mooie line-up en ik was er trots om Mickey en Frankrijk te kunnenvertegenwoordigen, want heel Europa was er. Gefeliciteerd! - Bob Sinclar
Voor de eerste keer overspande Electroland een tweede nacht, geleid door saxofonist Lovely Laura en haar echtgenoot DJ Ben Sentiago. Zij werden gevolgd door de Frans-Zwitserse Mosimann, de Nederlandse sensatie Afrojack en tenslotte het Belgische superster duo Dimitri Vegas en Like Mike. De fans van Avengers kregen ook een grote verrassing met de verschijning van Thor en zijn broer Loki op het podium.
"Het is een erg coole plek om te mixen. Het decor is geweldig met de Tower of Terror, het standbeeld van Hulk ... We houden van het concept. Het is Disney-gekte! - Dimitri Vegas & Like Mike
Afbeelding

Afbeelding
"Ik ben altijd al een fan van Disneyland geweest en het kunnen mixen hier is de combinatie van twee dromen die uitkomen. Het publiek was geweldig, ik had niet zo veel verwacht. Het was een groot feest "- Afrojack
Afbeelding

Afbeelding
"Het was absoluut geweldig. Het was mijn eerste bezoek aan een Disney Park, dus spelen was een geweldige ervaring. Een droom die uitkomt "- Lovely Laura
Afbeelding
"Het was een geweldige ervaring, met veel opwinding. Het was zelfs te kort. Electroland bracht mij glinstering in de ogen,liefde en natuurlijk de Electro "- Mosimann
Afbeelding

Electroland komt terug in 2019 in Disneyland Parijs met geluid, attracties, vuurwerk en nog meer show.

Afbeelding

"Electroland is een unieke ervaring voor muziekliefhebbers en fans van Disneyland Parijs. Dit is de perfecte gelegenheid om te genieten van een muziekfestival op hoog niveau in een droomomgeving. Electroland maakt deel uit van een groot aantal nieuwe speciale evenementen zoals het Disneyland Paris Magic Run Weekend, Festival Disney loves Jazz of de rendez-vous Gourmand aanbod voor onze bezoekers om nog meer te genieten van hun favoriete innovatieve bestemming " zei Gustavo Branger, vicepresident Disney Business Solutions & Special Events, Disneyland Parijs.
Afbeelding

bron: Disneyland Paris
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Electroland 2018 - Walt Disney Studios Park



In twee avonden heeft Electroland 2018 meer dan 16.000 muziekliefhebbers in vervoering gebracht. Het festival is sterker dan ooit teruggekomen met 8 internationaal gerenommeerde DJ's, Walt Disney Studios Park en zijn open attracties tot het einde van de nacht en nog veel meer verrassingen ... met Dimitri Vegas en Like Mike, Afrojack, Bob Sinclar , Robin Schulz, Klingande, Henri PFR, Mosimann, Lovely Laura en Ben Sentiago.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Het was echt geweldig! Wil volgend jaar meteen weer!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

One night at Electroland 2018 [EN-STFR]

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar