runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ter informatie: je kunt nu al reserveringen maken voor de restaurants tijdens het RunDisney weekend! Officieel kan het pas 60 dagen van te voren, maar ik las dat anderen al succes hadden. Ik heb zojuist een reservering gemaakt via de Franse reserveringslijn (ze spreken wel Engels) en werd heel vriendelijk geholpen. Het nummer is +33160304050. Over een paar dagen kun je het online boeken via http://www.disneylandparis.nl/restaurants/

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Serena
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2018, 08:41

Hoi Hoi!

Dank voor alle tips! Ik heb de medische keuring gisteren gehad en mn formulier is ingevuld.
Echter is het formulier van mn vriendin afgekeurd omdat het niet in Frans is??? (Ze heeft de template van rundisney gebruikt). Iemand ervaring hiermee?

Groetjes!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Serena schreefCOLONHoi Hoi!

Dank voor alle tips! Ik heb de medische keuring gisteren gehad en mn formulier is ingevuld.
Echter is het formulier van mn vriendin afgekeurd omdat het niet in Frans is??? (Ze heeft de template van rundisney gebruikt). Iemand ervaring hiermee?

Groetjes!
Fijn dat die van jou is goed gekeurd! Je vriendin heeft dit formulier gebruikt?
Zo ja, dan zou ik dlp.run.info@disney.com mailen met als bijlage het geuploade formulier, en vragen waarom deze is afgekeurd. Misschien dat ze een foutje hebben gemaakt. Je kunt ook via Facebook run Disney France ze een bericht doen via Messenger, ik hoor dat mensen via die weg ook snel worden geholpen soms. Succes ermee!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Er komen 23 juli weer een aantal bibs opnieuw in de verkoop!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

eindelijk het hele topic kunnen doorlezen en heb er echt al zin in!
mijn vrouw en ik ( Miss Ariel en Prins Erik ) lopen 10K, onze allereerste runDisney!!
het thema spreekt mij helemaal aan, villians zijn cool!
wij hebben Bib only geboekt via officiele website in een vlaag van nu gaan we het echt eens doen!
na 2 jaar foto's kijken gaan we de uitdaging nu dus aan ;)
sinds we de tickets hebben proberen we 1 x per week te lopen, ik ben met 5km begonnen en kan
momenteel max tot 8km, mijn vrouw begon op 3km en kan nu tot 6km. we hebben dit nog nooit gedaan
en zijn meer van de denkwijze als we het maar uitlopen :D in augustus halen we op maat gemaakte loopschoenen en gaan we 2x per week proberen te lopen. outfits hebben we nog niet.
we hebben er zin in maar vinden het ook erg spannend of het ons lukt, beide niet de beste conditie :lol:

een vraag ;
- hoe verloopt de indeling van de loopvakken? is dit op alfabet of wanneer wie zich eerst aan meldt mag eerst gaan staan?
- kunnen wij supporteren bij de HM voor mijn schoonzusje en mag zij bij onze 10K komen supporteren?
wij hebben een jaarkaart, zij en vriend niet maar enkel zij loopt HM.
- hoe zit het met parking? welke zijn zo vroeg al open?

we wensen iedereen een heel fijne training en hopen dat iedereen zijn doelen mag halen :thumbs:
may the magic be with you! :sorc:
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Net zoals vorig jaar is voor elke race (&challenge) ook een logo ontworpen dat wordt gebruikt bij de verkooppagina maar ook de registratie van de races.

Wat houdt dit logo echter in? Ik herken het niet. Alle anderen zijn mooi en duidelijk vind ik, maar deze zegt me niks.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Misschien 'Villains'?
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Prins Erik schreefCOLONeindelijk het hele topic kunnen doorlezen en heb er echt al zin in!
mijn vrouw en ik ( Miss Ariel en Prins Erik ) lopen 10K, onze allereerste runDisney!!
het thema spreekt mij helemaal aan, villians zijn cool!
wij hebben Bib only geboekt via officiele website in een vlaag van nu gaan we het echt eens doen!
na 2 jaar foto's kijken gaan we de uitdaging nu dus aan ;)
sinds we de tickets hebben proberen we 1 x per week te lopen, ik ben met 5km begonnen en kan
momenteel max tot 8km, mijn vrouw begon op 3km en kan nu tot 6km. we hebben dit nog nooit gedaan
en zijn meer van de denkwijze als we het maar uitlopen :D in augustus halen we op maat gemaakte loopschoenen en gaan we 2x per week proberen te lopen. outfits hebben we nog niet.
we hebben er zin in maar vinden het ook erg spannend of het ons lukt, beide niet de beste conditie :lol:

een vraag ;
- hoe verloopt de indeling van de loopvakken? is dit op alfabet of wanneer wie zich eerst aan meldt mag eerst gaan staan?
- kunnen wij supporteren bij de HM voor mijn schoonzusje en mag zij bij onze 10K komen supporteren?
wij hebben een jaarkaart, zij en vriend niet maar enkel zij loopt HM.
- hoe zit het met parking? welke zijn zo vroeg al open?

we wensen iedereen een heel fijne training en hopen dat iedereen zijn doelen mag halen :thumbs:
may the magic be with you! :sorc:
Natuurlijk lukt het jullie! Als je tot 8km traint, kan je prima 10km tijdens een wedstrijd lopen! Disney loop ik voor de fun, niet voor een toptijd, er is zoveel te zien en het is zo genieten! Die 10km is over 2 maanden, dan zijn jullie er helemaal klaar voor!

De indeling in startvlakken
Daar moet nog een logica in worden gevonden! Die is er namelijk niet. In 2016 leek het op alfabetische volgorde te gaan voor de 5K, maar dit ging niet voor iedereen op. In 2017 zaten alle challenge lopers standaard voor de 10km in startvlak B, maar ik weet niet hoe ze dit gaan doen met de twee veschillende challenges dit jaar. Er zijn tot nu toe altijd maar 3 startvlakken geweest, ook al word je in C geplaatst, zorg dat je er op tijd in staat en dan heb je alsnog honderden mensen achter je. Welk vak je ook begint, train en je hebt ook nog tijd over voor foto's!

Supporters
Vorig jaar hebben we voor mijn moeder die niet mee liep supporter bandjes gehaald. Haal die gelijk op de eerste dag dat je naar de Expo gaat, want er is een beperkt aantal! Je hebt keuze uit de 10km en de HM (5K deelden ze dacht ik niet uit), en je kan kiezen of bij de finish bij de Studios óf Mainstreet. Maar let op, ze moet er op tijd gaan staan, want vol is vol! Mijn moeder wilde vorig jaar er naar toe gaan bij de finish bij de Studios, maar werd geweigerd. Er zijn nog veel plekken waar ze ook kan staan, zonder bandje. Even afwachten tot de route bekend wordt gemaakt.
Voor de 10KM, mocht die hetzelfde zijn als in 2017: dan kunnen zij ook gaan staan van startlijn tot ingang Studios of bij Fantasia Gardens.
Voor de HM: start tot Fantasia Gardens, in Magney le Hongre (let wel op, wegen zijn voor auto's afgesloten!), terug op Disney terrein bij Santa Fe, Cheyenne naar Sequoia Lodge, rond Lake Disney of Disney village. Best wel veel plekken waar ze kunnen kijken!

Parkeren
Ik dacht dat de parking van Disney rond 6uur open ging, weet het niet exact. De pendelbussen van de partner hotels zetten ook extra vroege bussen in voor de zaterdag en zondag.


@Koel, is het logo niet gewoon de V van Villains, en met wat bliksemschichtsen of doorns?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

https://book-run.disneylandparis.com/

Er zijn van alle races en challenges weer bibs beschikbaar vanaf NU!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

5K was om 16:05 alweer uitverkocht, kids races om 16:10.

De challenges hebben een 'count down teller', de marathon en 10K gewoon 'bibs available' .


De V van villains met bliksem had ik niet aan gedacht! Ik zat zo te denken aan een thema of iets wat ik moest herkennen dat logisch nadeken erbij in schoot.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het is echt gewoon handig een disney hotel te boeken, geeb stress smorgens
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

[NEWS] Mégara et Cruella seront présentes en tant que présentatrices d'au moins une partie de l'événement Disneyland Paris Magic Run Weekend 2018 !

Rendez-vous du 20 au 23 septembre 2018 !
Het lijkt erop dat we Meg (van Hercules) en Cruella (101 Dalmatiërs) kunnen verwachten tijdens het RunDisney weekend!

Bron: ED92

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

De enige foto stop die ik echt moet hebben!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

Laura schreefCOLON
Prins Erik schreefCOLONeindelijk het hele topic kunnen doorlezen en heb er echt al zin in!
mijn vrouw en ik ( Miss Ariel en Prins Erik ) lopen 10K, onze allereerste runDisney!!
het thema spreekt mij helemaal aan, villians zijn cool!
wij hebben Bib only geboekt via officiele website in een vlaag van nu gaan we het echt eens doen!
na 2 jaar foto's kijken gaan we de uitdaging nu dus aan ;)
sinds we de tickets hebben proberen we 1 x per week te lopen, ik ben met 5km begonnen en kan
momenteel max tot 8km, mijn vrouw begon op 3km en kan nu tot 6km. we hebben dit nog nooit gedaan
en zijn meer van de denkwijze als we het maar uitlopen :D in augustus halen we op maat gemaakte loopschoenen en gaan we 2x per week proberen te lopen. outfits hebben we nog niet.
we hebben er zin in maar vinden het ook erg spannend of het ons lukt, beide niet de beste conditie :lol:

een vraag ;
- hoe verloopt de indeling van de loopvakken? is dit op alfabet of wanneer wie zich eerst aan meldt mag eerst gaan staan?
- kunnen wij supporteren bij de HM voor mijn schoonzusje en mag zij bij onze 10K komen supporteren?
wij hebben een jaarkaart, zij en vriend niet maar enkel zij loopt HM.
- hoe zit het met parking? welke zijn zo vroeg al open?

we wensen iedereen een heel fijne training en hopen dat iedereen zijn doelen mag halen :thumbs:
may the magic be with you! :sorc:
Natuurlijk lukt het jullie! Als je tot 8km traint, kan je prima 10km tijdens een wedstrijd lopen! Disney loop ik voor de fun, niet voor een toptijd, er is zoveel te zien en het is zo genieten! Die 10km is over 2 maanden, dan zijn jullie er helemaal klaar voor!

De indeling in startvlakken
Daar moet nog een logica in worden gevonden! Die is er namelijk niet. In 2016 leek het op alfabetische volgorde te gaan voor de 5K, maar dit ging niet voor iedereen op. In 2017 zaten alle challenge lopers standaard voor de 10km in startvlak B, maar ik weet niet hoe ze dit gaan doen met de twee veschillende challenges dit jaar. Er zijn tot nu toe altijd maar 3 startvlakken geweest, ook al word je in C geplaatst, zorg dat je er op tijd in staat en dan heb je alsnog honderden mensen achter je. Welk vak je ook begint, train en je hebt ook nog tijd over voor foto's!

Supporters
Vorig jaar hebben we voor mijn moeder die niet mee liep supporter bandjes gehaald. Haal die gelijk op de eerste dag dat je naar de Expo gaat, want er is een beperkt aantal! Je hebt keuze uit de 10km en de HM (5K deelden ze dacht ik niet uit), en je kan kiezen of bij de finish bij de Studios óf Mainstreet. Maar let op, ze moet er op tijd gaan staan, want vol is vol! Mijn moeder wilde vorig jaar er naar toe gaan bij de finish bij de Studios, maar werd geweigerd. Er zijn nog veel plekken waar ze ook kan staan, zonder bandje. Even afwachten tot de route bekend wordt gemaakt.
Voor de 10KM, mocht die hetzelfde zijn als in 2017: dan kunnen zij ook gaan staan van startlijn tot ingang Studios of bij Fantasia Gardens.
Voor de HM: start tot Fantasia Gardens, in Magney le Hongre (let wel op, wegen zijn voor auto's afgesloten!), terug op Disney terrein bij Santa Fe, Cheyenne naar Sequoia Lodge, rond Lake Disney of Disney village. Best wel veel plekken waar ze kunnen kijken!

Parkeren
Ik dacht dat de parking van Disney rond 6uur open ging, weet het niet exact. De pendelbussen van de partner hotels zetten ook extra vroege bussen in voor de zaterdag en zondag.


@Koel, is het logo niet gewoon de V van Villains, en met wat bliksemschichtsen of doorns?
bedankt voor de info Laura! nog een vraag ; wordt er iets van drinken of snacks voorzien door middel van kraampjes langs de route ofzo? of voorzien jullie zelf een rugzak met drinken en snacks?
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Drankposten zijn er op elke afstand! Uit mijn hoofd heeft de 5K geen snack momenten, de halve marathon meerdere. 10 KM kan ik echt niet meer voor de geest halen.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar