2019 RunDisney Paris/DLP run Weekend

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011, 19:02

Ook hier bibs voor de 5K & 10K kunnen bemachtigen, na heel wat stressmomenten .....

Blijft toch verbazend dat ze, ondanks de problemen de voorgaande edities, er niet in slagen om dit technisch op punt te krijgen wat boekingen voor bibs-only betreft .... Het is precies een ticketverkoop voor Tomorrowland ... :-p
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

De stand van zaken wat betreft de beschikbaarheid van de bibs momenteel.

Via de bib only site, deze vind je hier, zijn alle afstanden en challenges uitverkocht, op de losse Halve Marathon bib na.

Het boeken via Disneyland Parijs zelf, met Disney hotel overnachting en entree tickets of room only, zijn nu ook de losse 5K en 36K Challenge uitverkocht. Dit kun je zien door een boeking in te vullen op de website van DLP en dan komt de optie van 5K en 36K er niet meer bij tussen te staan, zie afbeelding hieronder. Online een hotel pakket boeken kan hier.

Afbeelding

Wat betekent dit? Op 18 juni komen er weer nieuwe bibs in de verkoop. Grote kans dat de niet verkochte 31K Challenges worden opgesplitst in een losse 10K en HM. Maar gezien Disney meer kan verdienen op de 31K Challenge, kan het ook zijn dat er geen losse 10Ks te koop komen, en alleen nog maar 31K Challenge bibs, met een gering aantal 10K bibs. Ik verwacht niet dat er nog losse 5K of 36K Challenges beschikbaar komen, maar dit is afwachten... Voorheen kwamen van alle challenges later in het jaar losse bibs in de verkoop, maar ik dacht niet dat het eerder uitverkocht al zo vroeg in het jaar.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik heb zelf mijn mails van 2018 nog eens nagekeken. Verwacht niet dat we alles op exact dezelfde datum ontvangen, maar om een beetje een idee te krijgen heb ik dit lijstje gemaakt.

27 juni 2018 kregen we de mail met de activatie link voor je Runner's Profile. Hier kun je onder andere je Medical Certificate uploaden (wanneer je de Halve Marathon loopt), je tshirt maat opgeven, je Proof of Time inleveren (alleen nodig wanneer je de HM binnen 1u 30min kan lopen) en aangeven dat je mee doet aan de Castle To Chateau Challenge.

+2 dagen later kregen wij al de bevestiging dat onze medisch certificaat was geaccepteerd.

3 juli 2018 konden we online al bepaalde merchandise pre-ordered. Denk aan pins en tassen.

19 september 2018 kregen we onze vouchers voor de races. Vrij laat, dit was 2 dagen voor de Expo opende.

28 juni 2018 werden de medailles bekend gemaakt. (2017 was dit op 25 juli.)

Nieuwe bib only sale gaat op 18 juni in de verkoop, het is nog onbekend of alle bibs weer beschikbaar komen.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Nieuwe kans om bibs voor de editie van 2019 te kopen!

Op 18 juni aanstaande gaat de bib only sale weer open. Dit gebeurt om 16.00 uur. Voor elke afstand en challenge zullen er weer bibs beschikbaar komen, maar het aantal zal zeer beperkt zijn. Dus weer er snel bij!

Het lijkt erop dat we nu ook vanaf die datum merchandise al kunnen bestellen. Je krijgt hier geen jaarpas korting op, dit krijg je alleen als je dingen koopt in de Expo zelf. Wat kun je verwachten tijdens deze pre-order? Het kopen van limited editions pins, tassen, lanyards en photopass. Tip, koop de photopass in de Expo, daar krijg je ook jaarpas korting op en deze zal niet uitverkopen. Wij kopen altijd de pins van te voren, want deze kunnen snel uitverkopen!

Succes aan diegene die nog een startbewijs willen bemachtigen!

Grote kans dat we dan ook een sneakpeak zien van de medailles, wanneer je de medaille replica pins kan bestellen.

Dit is de website voor de bib only en merchandise.

Afbeelding
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Dit jaar ben ik er helaas niet bij, maar voor 2020 staat de run wel weer op de planning.

Heeft iemand enig idee wanneer bekend wordt gemaakt welk weekend in september dit zal zijn?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Tangled schreefCOLONDit jaar ben ik er helaas niet bij, maar voor 2020 staat de run wel weer op de planning.

Heeft iemand enig idee wanneer bekend wordt gemaakt welk weekend in september dit zal zijn?
Meestal tijdens het weekend van dit jaar
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

olafLover schreefCOLON
Tangled schreefCOLONDit jaar ben ik er helaas niet bij, maar voor 2020 staat de run wel weer op de planning.

Heeft iemand enig idee wanneer bekend wordt gemaakt welk weekend in september dit zal zijn?
Meestal tijdens het weekend van dit jaar

Bedankt!
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

ZE ZIJN ER HOOR!

Afbeelding

Voor de video versie: https://www.facebook.com/RunDisneyFranc ... 978924568/
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Ik ben blij met de invulling van de thema's. Aladin en Tangled zijn leuke 'adventures'.

Wel ben ik echt teleurgesteld in de halve marathon medaille. De cartoon stijl van Mickey en Minnie vind ik niet, ze komen ook niet sportief over en ik vind het net iets teveel kleur (die bij de china medailles niet extreem goed overkomen of goed blijven ...)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Thanks voor het delen! Mijn mening: 5K lion King super gaaf. 10K Rapunzel moah, denk dat ik hem in het echt moet zien. Vind hem wel mooier dan de 5K van WDW Princess weekend 2018. Halve Marathon... Wat een teleurstelling... Ik ben geen fan van de nieuwe tekenstijl van Mickey. Dan maar volgend jaar steamboat Willy, waar ik nog steeds op hoop.
Challenges cool, genie net wat gaver dan Aladdin. Maar was een grote voorstander van een UP! thema. Ben heel benieuwd naar de lanyards en shirts! En krijg nu nog meer zin in het weekend!
Gisteren weer wat sketches gemaakt voor onze costuums, we houden ons dit jaar niet aan het thema.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Up is echt wel een gemiste kans! Ik vind zelf 5K heel origineel, 10K was ik best verbaasd over, niet verwacht dat er so snel een Tangled medaille in Parijs zou komen, halve was wel te verwachten maar wel leuk dat Mickey en Minnie beide erop staan.

Zelf kijk ik niet veel om naar Aladdin (vooral nu met live-action aan de gang) maar wel mooie medailles. Meer nitpicky, jammer geen spinner (of iets anders speciaal) aan 36K, vergeleken met de pompoen van BBB of de tandwielen van Villains.
Kleine details, maar de linten van 5K en vooral 31K zijn heel leuk!

Was overtuigd dat Peter Pan tussen de 'volwassen' races zou zitten; aan de ene kant tevreden, andere kant moet ik mijn gave kostuum idee laten liggen :lol:
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Hmm, geen spinner inderdaad! Denk dat we wel wat groots mogen verwachten weer met de 5e verjaardag!

Oooh, waarom zie ik met jou en Peter Pan costuum ideeën nou voor me: Peter Pan en zijn schaduw (je vriend?) of Peter Pan en de Big Ben :P

Ik zie net een tweet geplaatst door ED92 met de ideeën voor de thema's per race en welke characters we mogen verwachten. Ik vind dit geen officieel bericht, dus neem het met een korreltje zout!
ED92 denkt: 5K Lion King, 10K Fearless Princesses (als dat zo is, doen we toch een beetje mee aan het thema :P), HM beloved couples in Disney Movies.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Fearless Princesses zou geweldig zijn.

De linten zijn elk jaar geweldig bij DLP, ook bij deze.

De halve in de nieuwe stijl maakt het te kinderlijk. Minder passend bij het sportieve element van de race, of de ' omvang' van de prestatie die je levert. Het is een halve marathon, 21.100 meter!, geen rondje om de speeltuin.

Ik vind de medaille van 31K geweldig, en de 10K is zeker beter dan de Tangled medaille van WDW
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Over linten gesproken, zie dit filmpje! En je ziet ook de medaille replica pins. En shirts! Heel geel 36K shirt, paarsig 5K, groen 10K, rood 31K.




Video van Disneyland Paris
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Afbeelding\

Printscreen van de pins, kijk de I did it pins. 5K Simba en 10K pascal <3
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar