Disneyland Paris Parking

Gebruikers-avatar
Chellex3
Member
Member
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2009, 21:11

Cynderella schreefCOLONOok niet eigenlijk! Ben er op diverse tijdstippen geweest en nooit lang gestaan!
Top!
Dan weet ik genoeg, dankjewel! :)
It's a Disney kind of day!
yasmine
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2015, 20:50

hoe zit het nu met de eerste dag als je je jaarkaart wilt omwisselen voor een echte? betaal je vooraf het parkeren of is het na de tijd dus dan al gratis? of is er een alternatief?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

yasmine schreefCOLONhoe zit het nu met de eerste dag als je je jaarkaart wilt omwisselen voor een echte? betaal je vooraf het parkeren of is het na de tijd dus dan al gratis? of is er een alternatief?
Je betaald gewoon de parking bij aankomst, de parking is pas gratis vanaf het moment je de definitieve kaart in handen hebt. Je krijgt dat geld ook niet terug.
Afbeelding
yasmine
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2015, 20:50

aha okay, en die bij de village? zelfde systeem?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

yasmine schreefCOLONaha okay, en die bij de village? zelfde systeem?
Je kortingen met de jaarpas zijn allemaal pas geldig vanaf het moment dat je je definitieve pas in handen hebt. Je moet een ticketje nemen in de parking VOOR je deze verlaat om naar de parken te gaan. Als je een jaarpas hebt krijg je daar een ander soort ticketje waarmee je voor 2,5€ kan parkeren ipv het volle tarief (niet geldig op zondag), hiervoor moet je je jaarpas tonen bij het kantoortje/balie. Daar je je jaarpas nog niet hebt op dat moment, krijg je een normaal ticket aan vol tarief.

Je had dit makkelijk kunnen vinden met de zoekfunctie, overigens: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... f=8&t=1919
Afbeelding
Gebruikers-avatar
crazycat
Member
Member
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2016, 11:34

Weet iemand of het toegestaan is om een auto met caravan op de grote parking neer te zetten?
Als ik de beschrijving op de website lees ga ik uit van wel...


---

Disney Car Park
Auto's (inclusief auto's met skibox op het dak of met een aanhanger lager dan 2 m): € 20
Voertuigen hoger dan 2 m: € 20
Camper: € 35
Motor: € 15
Mister Sas

Bekijk mijn Youtube kanaal met filmpjes van Disneyland Parijs :
Mister Sas
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nee volgens mij zijn caravans niet toegelaten op de parking ....
De camper in deze tekst slaat volgens mij op een mobilhome .
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Ik denk het wel maar jullie moeten langs de kant van de bussen staan,als ik het goed voorheb!

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
crazycat
Member
Member
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2016, 11:34

We zullen de caravan niet gebruiken om te overnachten, maar enkel parkeren met de auto.

Hij zal dan gelden als auto met aanhanger.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Mister Sas

Bekijk mijn Youtube kanaal met filmpjes van Disneyland Parijs :
Mister Sas
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Volgens mij zijn caravans sowieso niet toegelaten, of je er in overnacht of niet doet niet ter zake.
Maar als je 100% zekerheid wil: bellen.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikers-avatar
crazycat
Member
Member
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2016, 11:34

Zit momenteel in Spanje dus bellen is nogal kostbaar.
Willen op de terugweg langs DLP.

Ik ga kijken hoe ik dit aanvlieg.
Mister Sas

Bekijk mijn Youtube kanaal met filmpjes van Disneyland Parijs :
Mister Sas
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Laatste x dat parking op reed in Juni stond er voor de kassahokjes een bord met een caravan erop en een groot kruis er door. Caravans zijn niet toegestaan op de parking neem ik aan door dat bord. Was vlak voor de afslag geheel links waar je kan omkeren weg van de toegang parking.
Laatst gewijzigd door 1 op calimero, in totaal 14 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

peciale voorwaarden
- Auto's met caravan zijn niet toegestaan bij Toll Plaza en Disney's Davy Crockett Ranch
- De lengte van een auto, aanhanger of boot mag niet langer, hoger of breder zijn dan een bus
- Campers moeten aan het eind van de dag vertrekken. Zij ontvangen geregistreerd formulier met datum dat dagelijks vernieuwd moet worden.

Jaarpashouders met parkeeroptie mogen niet meerdere nachten op de parkeerplaats staa. Daarvoor zijn andere parkeerplaatsen beschikbaar (tegen bijbetaling):
- Toll Plaza
- Groepskassa (naast de gastenparkeerplaats, open tot 15:00 uur)
- Kennel (alleen met creditcard)
- Bagagedepot (ingang van het Park)




Kan je op disneylandparijs.nl vinden als je gaat zoeken naar parkeren met caravan
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Myriam23 schreefCOLONpeciale voorwaarden
- Campers moeten aan het eind van de dag vertrekken. Zij ontvangen geregistreerd formulier met datum dat dagelijks vernieuwd moet worden.
Ik ben er al aantal keer met camper geweest en je kan gewoon blijven staan een aantal dagen. Sommigen staan er zelfs weken.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Cynderella schreefCOLON
Myriam23 schreefCOLONpeciale voorwaarden
- Campers moeten aan het eind van de dag vertrekken. Zij ontvangen geregistreerd formulier met datum dat dagelijks vernieuwd moet worden.
Ik ben er al aantal keer met camper geweest en je kan gewoon blijven staan een aantal dagen. Sommigen staan er zelfs weken.
Dit komt rechtstreeks van de disney site zelf af.. dus misschien is dit aangepast of de regels die er op staan kloppen niet meer..
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar