Disneyland Paris Parking

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

steef schreefCOLONWij gaan volgende week een week naar DLP. Heeft het zin om één abo alvast online aan te schaffen zodat we geen parkeerkosten hoeven te betalen? Of krijg je de parkeerkosten retour als je dezelfde dag een jaarabonnement aanschaft, net als dat geldt bij aankoop van een dagpas?
Alleen met een definitieve jaarkaart kun je gratis parkeren. Met een tijdelijke dus niet, deze kosten krijg je ook niet vergoed. Online bestellen heeft helaas dus weinig zin..
steef
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2019, 10:14

Net ook wat beter ingelezen en zo te zien is het echt NIET handig om bij Disney zelf te parkeren. Overdekt parkeren in het RER gebouw is goedkoper en je zit echt letterlijk tegen de ingang van het park aan! Nog beter: gratis parkeren bij winkelcentrum Val d'Europe, op 2 minuten afstand het eerstvolgende station en je wordt voor de deur van het park afgezet.
Beter op die manier worden afgezet dan voor €30 achterin op het Disney parkeerterrein ;)

RER treinkaartjes zijn ook heel betaalbaar, vooral als 10 kaartjes tegelijk koopt: €1,49 voor volwassenen en €0,75 per kind per enkele reis.
Afbeelding
Marja Goofyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2019, 08:57

Misschien is deze vraag al geweest maar mijn vraag is
Wat zijn de parkeer kosten met een infinty pas ik weet dat we €10 betalen voor de camper wat wij dus regelmatig doen maar als ik 1 dag wil met een gewone auto dat wil ik graag weten
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Marja Goofyfan schreefCOLONMisschien is deze vraag al geweest maar mijn vraag is
Wat zijn de parkeer kosten met een infinty pas ik weet dat we €10 betalen voor de camper wat wij dus regelmatig doen maar als ik 1 dag wil met een gewone auto dat wil ik graag weten
Parking is gratis voor een gewone auto op de parking met infinity. Je hebt met je infinity zelfs speciale plaatsen helemaal vooraan aan de parking. Wel niet te laat gaan want deze zou snel vol staan (zelf nog nooit gezien dat hij vol staat).
steef
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2019, 10:14

Marja Goofyfan schreefCOLONMisschien is deze vraag al geweest maar mijn vraag is
Wat zijn de parkeer kosten met een infinty pas ik weet dat we €10 betalen voor de camper wat wij dus regelmatig doen maar als ik 1 dag wil met een gewone auto dat wil ik graag weten
Voor campers staat in de voorwaarden dat je altijd €10 toeslag betaalt. Lichte voertuigen zijn wel inbegrepen bij het infitnity abo.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De werken aan de parkinginkom zijn nog steeds bezig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Veranderingen aan de parking van Disneyland Paris

Afbeelding

Sinds kort werden er enkele kleine en grotere wijzigingen aangebracht aan de parking van Disneyland Paris. Zo is de gemakkelijke en snelle toegang tot de parkeerplaatsen nog aangenamer aangekleed voor bezoekers van de Disney parken en Disney Village.

Bij het binnenrijden van de parking verwelkomen de vernieuwde televisieschermen ons met de woorden 'Welcome' en 'bienvenue'. Op de parking zelf zijn de parkeerpalen vernieuwd met kleurrijke Disney-figuren.


AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
ABC ( Ariel - Bambi - Cruella)

Afbeelding

De parkeer'vakken' met aanduiding van de palen zijn groter dan voorheen en komen voorlopig nog niet overeen met de aanduiding op de weg.(zo staat bij C27 nog D27 aangeduid op het wegdek)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
DEF ( Donald - Elsa - Frozone)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Je zult waarschijnlijk opmerken dat enkele parkeerpalen veranderd zijn van figuur, zodat er ook enkele nieuwere Disney©/Pixar figuren afgebeeld staan. Zo is Alice Ariel geworden, Fleur(Flower) Frozone,...

Afbeelding Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Aan de rolbanden zijn volop verfwerken aan de gang.

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Kaatje&Co
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2011, 15:19

Hoihoi,

Kan overnachten met een camper nog steeds?
Ik lees in het huishoudelijk reglement dat elk voertuig dat zich nog op de parking bevindt na sluitingstijd getakeld kan worden wegens "achtergelaten".
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Kaatje&Co schreefCOLONHoihoi,

Kan overnachten met een camper nog steeds?
Ik lees in het huishoudelijk reglement dat elk voertuig dat zich nog op de parking bevindt na sluitingstijd getakeld kan worden wegens "achtergelaten".
Denk niet dat het nog mag, je kan het eens bij dlp zelf vragen...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar