Waar stoppen we langs de snelweg

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Celia Mae
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2015, 09:54

Ken je dat?..... Deze benzinepomp/restaurant/stop moeten we onthouden voor de volgende keer. Alleen lukt ons het elke keer niet. De laatste keer hebben we een redelijke maaltijd gegeten bij Côte de France? En zoals je leest hebben we het wel onthouden maar zijn we vergeten waar het precies was :mrgreen:

Nu zijn er vast mensen die weten waar je het lekkerste ontbijt, broodje of warme maaltijd kan vinden op de heen en terugweg. Wij zijn je in elk geval dankbaar voor de tips.

Laat ik beginnen met de E17 en A1, daar komen wij langs af.

Ik weet niet of het forum het toelaat maar anders zal ik na elke tip het eerste bericht bewerken om zo (hopelijk) een mooie lijst te krijgen.

Terugweg A1

Aire d'Assevillers Ouest (1 uur, 30 minuten vanaf Disney) ---->schone toiletten( niet onbelangrijk), gratis wifi, veel keus aan eet mogelijkheden oa Quick, Paul, Pomme de Pain en L 'Arche, veel koffie automaten, aantal soepautomaten, douches, winkeltje, Esso tankstation
Laatst gewijzigd door 1 op Celia Mae, in totaal 29 keer gewijzigd.
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Aire d Asservillers is mijn vaste stop plaats sinds jaren, schone toiletten ( niet onbelangrijk), gratis wifi, veel keus aan eet mogelijkheden oa Quick, Paul, Pomme de Pain en L 'Arche, veel koffie automaten, aantal soepautomaten, douches, winkeltje, Esso tankstation ......http://www.aires-autoroute-areas.com/re ... rs-ouest/5
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Celia Mae
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2015, 09:54

Genoteerd, wij houden inderdaad ook erg van schone toiletten.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Aire d'Asservillers is voor ons ook de vaste stop op weg naar Disney als we een stop maken. Meestal rijden wij wel het hele stuk in 1 keer eigenlijk, tenzij er echt iemand dringend moet plassen of als we zonder drinken zitten, dan stoppen we ff.
Afbeelding
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Wij stoppen op de heenweg altijd bij Kruibecke in Belgie en in Frankrijk bij Aire de Wancourt
OP de terugweg stoppen wij ook bij Wancourt maar dan vaak net aan de andere kant van Antwerpen of weer in Nederland.
Tot Hoe laat is die bij d'Asservillers eigenlijk open. Kan me namelijk herinneren dat we hier een keer wilde stoppen maar toen eigenlijk alles al een beetje dicht was. (Was rond 20.00/21.00)
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2017, 09:38

Wij stoppen ook altijd bij Aire d'Assevillers Ouest. Groot, genoeg te eten, schone toiletten. Maar eigenlijk stoppen we alleen maar voor een plaspauze hier hoor!
Afbeelding

Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Heen inderdaad Aire d'Assevillers, als mijn metgezellen niet slapen, anders rij ik door. Terug eigenlijk nergens, eerst nog tanken aan Santa Fe, daar in de shop meestal nog iets om te drinken nemen en dan richting thuis.
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Op de heenweg stopten wij altijd bij Aire de Wancourt, maar dat werd iedere keer eigenlijk minder schoon en vooral als er net een touringcar was gestopt, stond er een lange rij bij de toiletten. Nu stoppen wij standaard bij Aire d'Assevillirs Ouest. Vooral die koffieautomaten zijn erg handig als je niet te lang wil stoppen, maar wel even een warme kop koffie nodig hebt. Op de terugweg stoppen wij altijd bij Aire de Phalempin. Voor de afstand die wij moeten rijden is dat een betere plek, omdat deze stop iets meer op de helft zit. Ze hebben hier een shop met van alles en nog wat, een uitgebreid buffet met hartig en zoet, koffieautoaten en schone toiletten. Enige nadeel zou kunnen zijn dat er geen bril op de toiletten zit.
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar