Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Met de auto naar Disneyland Paris 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Met de auto naar Disneyland Paris
edisney schreef:
Misschien hoort mijn vraag niet helemaal in deze groep, maar ik durf hem toch te stellen. Ik ga volgende week met een vriendin naar disney. Maar heb een compromis moeten sluiten, dus de 1e dag gaan we Parijs in. Nu willen we liever niet met de auto helemaal het centrum van Parijs in rijden maar ergens aan de rand parkeren en dan met de metro verder. Heeft Parijs ook een soort P&R zoals de grote steden in Nederland hebben? Heeft iemand een tip waar we handig kunnen parkeren zodat we toch relatief snel in het centrum zijn?

Makkelijkste is gewoon vanaf disney naar parijs te gaan met de RER. Parkeren in en om parijs is redelijk rampzalig. Weet niet waar jullie verblijven maar de disney hotels en de disney paetner hotels hebben gratis shuttle naar de parken EN dus ook het treinstation waarvandaan de RER vertrekt. En zit je in Val- D’europe dan kan je daar makkelijk op dezelfde RER stappen.
Je bent ong 30/45 min onderweg naar hartje parijs. Ook kan je makkelijk overstappen op de metro in parijs zelf.

[url=https://www.magicalkingdoms.com/timers/]Afbeelding[/u

Vr 28 Dec 2018, 23:45
Bericht 106 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
edisney schreef:
Misschien hoort mijn vraag niet helemaal in deze groep, maar ik durf hem toch te stellen. Ik ga volgende week met een vriendin naar disney. Maar heb een compromis moeten sluiten, dus de 1e dag gaan we Parijs in. Nu willen we liever niet met de auto helemaal het centrum van Parijs in rijden maar ergens aan de rand parkeren en dan met de metro verder. Heeft Parijs ook een soort P&R zoals de grote steden in Nederland hebben? Heeft iemand een tip waar we handig kunnen parkeren zodat we toch relatief snel in het centrum zijn?

Jaren geleden stonden wij bij het RER station van Torcy, ik weet niet of dit nog kan maar denk het wel. Daar zijn grote winkels en is de een rer station richting DLP en Parijs.
Mss even googelen....

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Za 29 Dec 2018, 10:16
Bericht 107 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Weet iemand of er laadpalen voor elektrische of in mijn geval hybride auto's zijn op de grote parking van Disneyland? En zo ja, met welke pas (provider) je kan laden? Ik kom uit NL.

Ik wil een pas bij the New Motion bestellen en zie daar geen dekking, maar eigenlijk bij geen enkele andere site. En volgens mij staan er wel palen.

Hoop dat iemand antwoord weet.

Groetjes

Cindy

Di 24 Sep 2019, 09:49
Bericht 108 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Mushu schreef:
Weet iemand of er laadpalen voor elektrische of in mijn geval hybride auto's zijn op de grote parking van Disneyland? En zo ja, met welke pas (provider) je kan laden? Ik kom uit NL.

Ik wil een pas bij the New Motion bestellen en zie daar geen dekking, maar eigenlijk bij geen enkele andere site. En volgens mij staan er wel palen.

Hoop dat iemand antwoord weet.
Mss heb je hier wat aan https://nl.chargemap.com/disneyland-paris.html

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Di 24 Sep 2019, 10:10
Bericht 109 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hier zijn foto's van de plekken en palen, mogelijk dat je hiermee de provider bepalen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Di 24 Sep 2019, 12:48
Bericht 110 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bedankt! Heb ik zeker wat aan.

Groetjes

Cindy

Do 26 Sep 2019, 08:27
Bericht 111 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 111 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8