Bagage dienst

Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Ik ga komende reis voor het eerst met de trein naar dlp. Nu is mijn vraag op de dag van vertrek kan ik mijn bagage dan afgeven op het station na uitcheken en dan weer het park in gaan? Of kan dat alleen bij het hotel.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

fairy tale schreefCOLONIk ga komende reis voor het eerst met de trein naar dlp. Nu is mijn vraag op de dag van vertrek kan ik mijn bagage dan afgeven op het station na uitcheken en dan weer het park in gaan? Of kan dat alleen bij het hotel.
Je kan ook gebruik maken van deze dienst

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
sloeber
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2016, 20:21

fairy tale schreefCOLONIk ga komende reis voor het eerst met de trein naar dlp. Nu is mijn vraag op de dag van vertrek kan ik mijn bagage dan afgeven op het station na uitcheken en dan weer het park in gaan? Of kan dat alleen bij het hotel.
Wij hebben gebruik gemaakt van de Bagage depot van het Disneyland park zelf (rechts naast de ingang). Je gaat richting de ingang van het Disney hotel (rechts) en een paar meter verder vind je de Bagage depot.

Kost je een paar euro per koffer (afhankelijk van de afmetingen) en je kan je koffer afhalen tot 45 minuten na sluiting van het park (geloof ik).

Hebben het begin deze week voor de eerst keer gedaan, en het was heel gemakkelijk.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Als je jaarkaart hebt is bagage droppen in de bagagerie van disney zelf gratis. Op station moet je er voor betalen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

calimero schreefCOLONAls je jaarkaart hebt is bagage droppen in de bagagerie van disney zelf gratis. Op station moet je er voor betalen.
Voor het bagage depot bij het park moet je wel door de tassen controle en dan moet je wel opletten wat er in je tas zit denk ik. Wij nemen soms een fles drank mee en flesopener en dat zou voor problemen zorgen dan.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Enig idee hoeveel het kost om bagage bij te houden? Ik kan enkel info vinden over de Disney Express bagageservice maar dat zoek ik niet. We zouden ze 's morgens als we toekomen daar achterlaten om ze dan 's avonds zelf mee te nemen naar het (partner) hotel.
Ik kan wel dit vinden maar ik dacht dat ze dat niet meer deden die storage? Of is dat nog iets anders?
De cast members van Storage Service zorgen ervoor dat je onbezorgd kunt genieten van de parken, terwijl je bagage achter slot en grendel ligt opgeslagen. Tijdens de hele dag kun je onbeperkt je spullen opvragen, zonder dat je extra hoeft te betalen. De kosten variëren van €3 tot €9 per item en zijn afhankelijk van de omvang. Dream jaarkaarthouders kunnen twee items per dag gratis achterlaten. De bagage kan iedere dag tot 45 minuten na sluitingstijd van het desbetreffende park worden opgehaald (de actuele tijden worden dagelijks bij het loket aangegeven).
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Stitch87 schreefCOLONEnig idee hoeveel het kost om bagage bij te houden?

Ik kan wel dit vinden maar ik dacht dat ze dat niet meer deden die storage? Of is dat nog iets anders?
De cast members van Storage Service zorgen ervoor dat je onbezorgd kunt genieten van de parken, terwijl je bagage achter slot en grendel ligt opgeslagen. Tijdens de hele dag kun je onbeperkt je spullen opvragen, zonder dat je extra hoeft te betalen. De kosten variëren van €3 tot €9 per item en zijn afhankelijk van de omvang. Dream jaarkaarthouders kunnen twee items per dag gratis achterlaten. De bagage kan iedere dag tot 45 minuten na sluitingstijd van het desbetreffende park worden opgehaald (de actuele tijden worden dagelijks bij het loket aangegeven).
exact dit wat er staat is de storage service, voor 1 koffer betaal je dus €9 en voor een handtas bijvb €3.

Wat dicht is zijn de lockers onder het station binnen in het park maar dit bevind zich nog buiten het park aan de meest rechtse zijde voor de toegangspoortjes.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Bedankt voor de opheldering! :)
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik breng mijn koffer vaak in het station van Marne-la-Vallee weg., die zitten linksboven in het station, je kunt er alleen niet pinnen ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Mijn moeder en ik hebben in december onze koffers en rugzakken bij de rechter zijkant ingang van Disney ingeleverd. We hebben dreampas dus deze 4 artikelen konden we hier gratis achterlaten. Erg makkelijke service, voor we weer naar de metro zouden gaan, hebben we ze daar weer opgepikt.
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Zij die met de trein gaan, naar welk depot brengen jullie de bagage de eerste en laatste dag? Eerste dacht ik van hotel maar de laatste wel handiger als die dichter bij station is natuurlijk, langer genieten in de parken :/. Ook niet echt een idee om de hoeveel tijd je bussen hebt naar disneyhotels en partnerhotels.
Ohja, we hebben Fantasy, dus geen gratis gebruik van depot in dlp.

@Annet: leuke foto :D
Laatst gewijzigd door 1 op Stitch87, in totaal 17 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Stitch87 schreefCOLONZij die met de trein gaan, naar welk depot brengen jullie de bagage de eerste en laatste dag? Eerste dacht ik van hotel maar de laatste wel handiger als die dichter bij station is natuurlijk, langer genieten in de parken :/. Ook niet echt een idee om de hoeveel tijd je bussen hebt naar disneyhotels en partnerhotels.
Ohja, we hebben Fantasy, dus geen gratis gebruik van depot in dlp.

@Annet: leuke foto :D
Blijf je lang?

Hier ook fantasy jaarkaart. Ik denk om 2 rugzakken mee te doen, met minimum aan verse kledij, douchezeep en handdoeken zijn in hotel aanwezig. En gewoon mee te nemen naar het park. Bij ons wel maar één overnachting. Ik heb ervoor gekozen om meermaals te gaan met één overnachting ipv 2 of 3 nachten te blijven
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Zijn telkens 2 nachten. En voor onze peuter mogen we ook al extra dingen meesleuren die je anders niet nodig hebt. Met 2 rugzakken komen we zeker niet toe. Krijg je bij partnerhotel ook zeep en handdoeken? Zijn nog nooit naar een geweest :/
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Stitch87 schreefCOLONZijn telkens 2 nachten. En voor onze peuter mogen we ook al extra dingen meesleuren die je anders niet nodig hebt. Met 2 rugzakken komen we zeker niet toe. Krijg je bij partnerhotel ook zeep en handdoeken? Zijn nog nooit naar een geweest :/
Ja bij partnerhotel krijg je ook zeep en handdoeken.

Inderdaad voor peuter heb je meer bagage nodig. Wij zijn daar uit, onze kids zijn 7 en 9.

Heb ook geen idee hoeveel bagagedepot kost.

Bij disneyhotels kan je wel bijboeken dat ze de bagage naar je hotel brengen maar dacht dat het 25 euro kost, ben wel niet zeker.
Afbeelding

Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Stitch87 schreefCOLONZij die met de trein gaan, naar welk depot brengen jullie de bagage de eerste en laatste dag? Eerste dacht ik van hotel maar de laatste wel handiger als die dichter bij station is natuurlijk, langer genieten in de parken :/. Ook niet echt een idee om de hoeveel tijd je bussen hebt naar disneyhotels en partnerhotels.
Ohja, we hebben Fantasy, dus geen gratis gebruik van depot in dlp.

@Annet: leuke foto :D
Ik breng de bagage in het depot van het Marne-La-Vallee station zelf. Kan je alleen niet pinnen!
Ben daar dan rond de 10 euro kwijt.
Als je het station binnenkomt vanuit Disney, zit het aan je linkerhand op de 1e verdieping.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar