Veronica Disney Event

BUTTON_POST_REPLY
Daria
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2016, 19:10

Wij zouden graag met de bus gaan, iemand enig idee om hoe laat dat de bus in Rotterdam of Amsterdam zal stoppen?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik ben van België, ik heb überhaupt nog nooit van Veronica gehoord, laat staan dat ik weet wat het is (ja nu wel omdat ik via google zag dat het één of ander tijdschrift is). Wij gaan altijd in november en zijn er nog nooit geweest tijdens dit event. Er is online ook niks over te vinden buiten hier op het forum en bij OAD, dus ja voor mij is dit wel "plots". :)
Ik ga niet elke touroperator in Europa af om te kijken of die toevallig een groot event op poten zetten. Als je een datum uitkiest wetende dat weekends in november altijd rustig zijn (of althans véél rustiger dan die in December) om zo het kerstseizoen mee te pikken zonder drukte, ja dan vind je dat niet fijn als er dan zoiets blijkt te zijn.

Overigens is de stelling "weekends zijn altijd druk" niet altijd correct. Ik weet uit ervaring dat het gewoonlijk eerder is "zaterdagen zijn altijd druk". Zondagen daarentegen vallen gewoonlijk verrassend goed mee, omdat er dan veel minder dagjesmensen zijn en de mensen die het weekend spenderen vaak al vroeg huiswaarts keren omdat ze nog een redelijke rit/vlucht voor de boeg hebben. Die vlieger gaat niet op voor schoolvakanties en feestdagen enzo, maar in de "normale" weekends meestal wel.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Waarom zouden deze mensen op zondag dan langer blijven? Ze moeten ook nog hele weg naar huis.
Dit weekend wordt gewoon hetzelfde als de meeste weekends in Dlp....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Daria schreefCOLONWij zouden graag met de bus gaan, iemand enig idee om hoe laat dat de bus in Rotterdam of Amsterdam zal stoppen?
Oad ff berichtje sturen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
xxRolindexx
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2014, 18:50

Prins Adam schreefCOLON
Daria schreefCOLONWij zouden graag met de bus gaan, iemand enig idee om hoe laat dat de bus in Rotterdam of Amsterdam zal stoppen?
Oad ff berichtje sturen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Staat op de website de opstaptijden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dlrp-magic
Member
Member
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2009, 19:32

Hi,

Wij zijn hier (alweer) 9 jaar geleden naar toegeweest. Het is elk jaar in november met het kerstseizoen.

Bekijk onze video voor hoe de sfeer toen was! :-)


Embed werkt niet...
https://www.youtube.com/watch?v=gQ8s1lF ... -Magic.com
http://www.DLRP-Magic.com - Experience Disney Magic!
http://www.DlpFoodGuide.com - Disneyland restaurant reviews
http://www.Pretpark-Kaartje.nl - Pretpark kaartjes met korting.
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Yeah..
Eerste keer veronica event en nog beter, eerste keer disneyland hotel.
Een droom die uitkomt.
Ben benieuwd hoe alles gaat zijn
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het Veronica Event is binnenkort te boeken!

Veronica Event in Disneyland Paris
Speciaal voor Veronica Magazine lezers en Radio Veronica luisteraars organiseert Disneyland® Paris van 17 t/m 19 november 2017 een magisch Event. (Iedereen kan deze aanbieding boeken!)

Veronica Event arrangement:
• aankomst vrijdag 17 november 2017
• 2 nachten in een Disney Hotel inclusief ontbijt
• 3 dagen onbeperkt entree tot beide Disney Parken, magische uren en FastPass service
exclusieve avondopenstelling op zaterdagavond
• het kerstseizoen start al op 11 november 2017, dus geniet je al van dit magische seizoen tijdens het Veronica weekend

U kunt kiezen uit een auto-arrangement of een bus-arrangement - 3 dagen al va. € 165,- p.p.

Meer info of boeken? klik hier

Afbeelding

Jaarkaarthouders krijgen geen korting voor dit arrangement en er zijn geen tickets los te koop voor de avond in de Studios. Je kan enkel aanwezig zijn op de avond in de Studios door dit pakket te kopen.
Dit arrangement is niet rechtstreeks bij Disneyland Paris te koop, wel via deze site!

Er is ook een andere aanbieding voor begin november vanaf 135 euro per persoon! klik hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Prinseszilla
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2016, 23:24

Ik heb contact gehad met OAD ivm het ontbijt (belangrijkste maaltijd van de dag). Omdat het een speciaal evenement is, mogen we gewoon aan tafel ontbijten met mes en vork in het buffetrestaurant van het Disneyland Hotel. We gaan het zien :)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Prinseszilla schreefCOLONIk heb contact gehad met OAD ivm het ontbijt (belangrijkste maaltijd van de dag). Omdat het een speciaal evenement is, mogen we gewoon aan tafel ontbijten met mes en vork in het buffetrestaurant van het Disneyland Hotel. We gaan het zien :)
Idd dat is mij ook bevestigd dat het een gewoon ontbijtbuffet in je hotel is. Daardoor nog meer intressant want bijvoorbeeld in het Disneyland Hotel kost dit anderd 30 euro per persoon!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Lisney
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2017, 11:23

Prinseszilla schreefCOLONIk heb contact gehad met OAD ivm het ontbijt (belangrijkste maaltijd van de dag). Omdat het een speciaal evenement is, mogen we gewoon aan tafel ontbijten met mes en vork in het buffetrestaurant van het Disneyland Hotel. We gaan het zien :)
Ik vroeg mij af hoe dit precies werkt voor deze actie met de nieuwe ontbijtopties. Krijg je nog steeds de hotel easypass of krijg je vouchers? En voorheen kon je (als de drukte het toeloet etc.) Oo de dag van aankomst al aanschuiven bij het ontbijt. Zou dat nu nog zijn?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

In principe zit er alleen ontbijt bij de overnachtingen, dus niet voor de dag van aankomst. Heeft er ook nooit bij in gezeten, dus je hebt mazzel gehad denk ik :) Maar zou er zeker niet vanuit gaan.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Je krijgt nog steeds een hotel easy pass, maar deze geeft je geen recht meer op ontbijt (tenzij je op een clublevel verblijft). Voor het ontbijt krijg je vouchers, net zoals wanneer je half of vol pension boekt.
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

geboekt! eerste keer Newport bay club tijdens het Veronica event :D super veel zin in en ook leuk om te weten dat het hotel pas gerenoveerd is.

afgelopen bezoek was in februari nog, maar toen we horde dat er veel veranderd en gerenoveerd is voor 25e verjaardag, konden we het niet laten om weer te boeken
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Veronica Event in Disneyland Paris
Het is tijd om te schitteren tijdens de 25e verjaardag van Disneyland® Paris. Speciaal voor alle lezers van Veronica Magazine (iedereen kan dit weekend boeken!) heeft Disneyland Paris een feestelijk 3-daags arrangement samengesteld. Van vrijdag 17 t/m zondag 19 november 2017 geniet je van Disney’s Betoverende Kerst.

In het Disneyland® Park is het tijdens jouw verblijf al volop kerst; de vele fonkelende lampjes in de enorme kerstboom zijn adembenemend en dagelijks trekt de betoverende parade door de straten.

Exclusief voor Veronica Magazine-lezers (iedereen kan dit weekend boeken!) opent het Walt Disney Studios® Park op zaterdag 18 november ‘s avonds, na sluitingstijd, haar poorten. Zo kun je supersnel de meest populaire attracties in, zoals Crush’s Coaster, Cars Race Ralley, Ratatouille The Adventure en de Tower of Terror.

Veronica Event arrangement is inclusief:
• 2 overnachtingen in één Disney Hotel
• ontbijtbuffet in het hotel inbegrepen (verblijft u in Disney’s Davy Crockett Ranch, dan ontvangt u een ontbijtpakket)
• 3 dagen onbeperkt entree tot beide Disney® Parken
• exclusieve openstelling Walt Disney Studios® Park op zaterdagavond

Wil je graag meer info of boeken, kijk snel hier

Afbeelding

Hieronder een impressie van Veronica Event 2016:


Wil je graag meer info of boeken, kijk snel hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar