Disney FanDaze

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Afbeelding

Disneyland Paris lanceerde vandaag Disney FanDaze, een medley van magische ervaringen voor de Disney fans! Meer nieuws op 1 oktober 2017...

Volg het op facebook of twitter

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Ben ik de enige die vind dat wanneer je op een dag fantastish nieuws aan te kondigen hebt je dan ook fantastish nieuws verwacht ?, een aankondiging over een aankindiging vind ik vrij teleurstelkend ,nu moeten we weer wachten tot 1 oktober.
Niet zo fantastisch nieuws.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Haha, ja, ik dacht ook al, nu weten we nog niets!
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Er zou 1 oktober reeds een activiteit te doen zijn als ik verschillende andere bronnen beluister. Het evenement werd ook al aangemaakt op Facebook zelf door Disneyland Paris. Wat er te verwachten is, wordt in de loop van de maand bekendgemaakt.
Wij hebben alvast een hotel in de buurt geboekt, met een extra geheime korting van hotels.com.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Stijneke schreefCOLONEr zou 1 oktober reeds een activiteit te doen zijn als ik verschillende andere bronnen beluister. Het evenement werd ook al aangemaakt op Facebook zelf door Disneyland Paris. Wat er te verwachten is, wordt in de loop van de maand bekendgemaakt.
Wij hebben alvast een hotel in de buurt geboekt, met een extra geheime korting van hotels.com.
Er staat wel op 1 oktober maken we meer bekend op de eventpagina,lekker vaag dus.en als je al een event wil organiseren moet je wel adverteren voor de datum wat je gaat doen (voor volk te trekken). We zullen wel zien.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

disneyzot schreefCOLON
Stijneke schreefCOLONEr zou 1 oktober reeds een activiteit te doen zijn als ik verschillende andere bronnen beluister. Het evenement werd ook al aangemaakt op Facebook zelf door Disneyland Paris. Wat er te verwachten is, wordt in de loop van de maand bekendgemaakt.
Wij hebben alvast een hotel in de buurt geboekt, met een extra geheime korting van hotels.com.
Er staat wel op 1 oktober maken we meer bekend op de eventpagina,lekker vaag dus.en als je al een event wil organiseren moet je wel adverteren voor de datum wat je gaat doen (voor volk te trekken). We zullen wel zien.
Een weekendje Disney kan er nu eenmaal altijd bij! :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Stijneke schreefCOLONEr zou 1 oktober reeds een activiteit te doen zijn als ik verschillende andere bronnen beluister. Het evenement werd ook al aangemaakt op Facebook zelf door Disneyland Paris. Wat er te verwachten is, wordt in de loop van de maand bekendgemaakt.
Wij hebben alvast een hotel in de buurt geboekt, met een extra geheime korting van hotels.com.
Het Facebook "event" van 1 oktober, is dat dat het moment is waarop het eerste in de reeks kleine events bekend gemaakt wordt.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Disney FanDaze, a nieuwe serie van ultieme Fan ervaringen, speciaal voor Disney Fans!
*Persbericht*

Afbeelding

In navolging van de opwinding rond de festiviteiten van het 25ste Jubileum van Disneyland Paris, lanceert het resort een nieuwe serie Fan ervaringen, geïnspireerd door en speciaal gecreëerd voor Disney fans over de hele wereld. Disney Fan Daze is een reeks ervaringen speciaal ontworpen voor vermaak en sensatie voor degenen die meer van Disney houden en Disney beter kennen dan wie dan ook: Disney fans.

Er is geen twijfel mogelijk, Disney fans zijn de meest toegewijde, hartstochtelijke en enthousiaste mensen ter wereld. Sinds het begin van Disneyland is het aantal fans van Disney pretparken en hun geliefde Disney Characters explosief gegroeid. Dagelijks worden er wereldwijd evenementen, festivals en andere feesten gehouden door of voor Disney fans.

Sinds Disneyland Paris 25 jaar geleden haar poorten opende, reizen Disneyfans, uit heel Europa en wellicht van verder, van heinde en verre om jubileums, seizoensfestivals en andere speciale evenementen te vieren in het Europese Resort. Duizenden fans komen elk jaar om hun favoriete herinneringen opnieuw te beleven en nieuwe te maken en vele anderen komen elke keer opnieuw om Disney Characters te ontmoeten en zichzelf te verdiepen in de verhalen die hun altijd hebben verblijd en geïnspireerd.

Nu is het tijd om belevenissen te creëren speciaal voor deze Disney fans.

Dus als je ervan droomt om meer tijd door te brengen met je favoriete Disney Characters en je fan bent van "delightful days and dazzling nights", dan is Disney FanDaze iets voor jou!

Geschikt voor de jonge en de jonge van hart, Disney Fan Daze zijn FAN-tastisch - vol fantasie en leuke ervaringen!

Volg Disney FanDaze op Facebook en Twitter.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vind je het leuk om nieuwtjes als eerste te ontdekken ? Hou je dan klaar voor een exclusieve sneak peak van #DisneyFanDaze . Een reeks van evenementen die binnenkort naar Disneyland Paris komen !!!

Afbeelding

bron : Disney FanDaze‏
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Ik ben hier zo benieuwd naar en wanneer dit zal plaats vinden ook.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyland Paris presenteert Disney FanDaze: Nieuwe exclusieve belevingen speciaal voor Disney fans!

Afbeelding

Disneyland Paris lanceert een nieuw merk, speciaal gemaakt door en voor Disney fans over de hele wereld: Disney FanDaze. Een reeks van unieke belevingen voor degenen die Disney beter kennen en meer liefhebben dan ieder ander!

Er is geen twijfel mogelijk: Disney fans zijn de meest toegewijde, passievolle en enthousiaste fans ter wereld. Sinds de opening van Disneyland is het aantal fans van Disney Parken en Disney Figuren enorm gegroeid. Iedere dag worden er evenementen, festivals en andere feesten gehouden door en voor Disney fans over de hele wereld!

Sinds Disneyland Paris 25 jaar geleden haar deuren opende, kwamen Disney fans uit heel de wereld om verjaardagen, seizoenen en andere speciale evenementen in het Europese resort te vieren. Duizenden fans komen ieder jaar om hun favoriete herinneringen opnieuw te beleven, Disney Figuren te ontmoeten en zich onder te dompelen in de verhalen die hen altijd hebben verheugd en geïnspireerd.

Nu is het tijd om speciaal voor deze Disney fans unieke entertainment belevingen te lanceren. Dus als je ervan droomt om meer tijd door te brengen met je favoriete Disney Figuren en je fan bent van heerlijke dagen en betoverende nachten, dan is Disney FanDaze iets voor jou! Disney FanDaze events beloven FAN-tastisch veel magie en plezier.

Blijf op de hoogte van Disney FanDaze via het Twitter account #DisneyFanDaze.

Bron Disneyland Paris
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Pixiedust.be is uitgenodigd op een event dat toelichting zal geven over fandaze op 30 september.dus niet 1 oktober. http://pixiedust.be/nieuws/disney-fanda ... aal-event/
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

disneyzot schreefCOLONPixiedust.be is uitgenodigd op een event dat toelichting zal geven over fandaze op 30 september.dus niet 1 oktober. http://pixiedust.be/nieuws/disney-fanda ... aal-event/
Ook wij zijn uitgenodigd... de dag voordat het officieel bekend wordt gemaakt krijgen sommige site een preview tijdens een event!
Disney FanDaze, a series of magical experiences starting next year. These experiences are designed to entertain and thrill those who know and love Disney better than anyone else: Disney fans. And our tweets and posts will continue to give everyone just a little taste of the breadth and scope of the experiences to come
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Benieuwd of de events qua data en inhoud tijdig bekend worden gemaakt, zodat je er op kunt plannen. Ik kan zelf niet makkelijk last-minute een tripje doen, dus dat zou wel fijn zijn.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Annet schreefCOLONBenieuwd of de events qua data en inhoud tijdig bekend worden gemaakt, zodat je er op kunt plannen. Ik kan zelf niet makkelijk last-minute een tripje doen, dus dat zou wel fijn zijn.
Lijkt erop dat ze voor volgend jaar zijn...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar