Disney FanDaze

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Patsuchi
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2017, 23:16

Ik hoop er ook bij te zijn, maar we gaan overmorgen 3 weken op vakantie en wil eerst kijken hoeveel geld ik daarna over heb xD Hopelijk raakt het niet snel uitverkocht
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Ik heb gisteren ook de FanDaze geboekt met de conferentie met de imagineer. Nu keek ik in mijn bevestiging en stond daar de conferentie met Duffy & Friends!?! Zojuist gebeld met Disney en het was daar bekend. Het zou op de een en andere manier verkeerd gelinkt zijn in hun systeem, waardoor ik Duffy te zien krijg op de bevestiging. Het zou goed moeten komen. Er is een extra notitie bij mijn boeking gezet en er zou mogelijk nog een wijzigingsmail over komen.

Heeft toevallig iemand anders dit ook geconstateerd?
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

saskia_d schreefCOLONIk heb gisteren ook de FanDaze geboekt met de conferentie met de imagineer. Nu keek ik in mijn bevestiging en stond daar de conferentie met Duffy & Friends!?! Zojuist gebeld met Disney en het was daar bekend. Het zou op de een en andere manier verkeerd gelinkt zijn in hun systeem, waardoor ik Duffy te zien krijg op de bevestiging. Het zou goed moeten komen. Er is een extra notitie bij mijn boeking gezet en er zou mogelijk nog een wijzigingsmail over komen.

Heeft toevallig iemand anders dit ook geconstateerd?
Ik heb gisteren ook geboekt. Ook verkeerde conferentie gekoppeld. Ik word er vandaag over teruggebeld als het goed is. Ze kregen het gisteren niet veranderd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Hallo Edwin,

Vervelend voor je, maar ik ben heel blij dat ik niet de enige ben. ;)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Problemen zouden voornamelijk door vergissing bij telefoniedesk komen, mensen die online geboekt hebben, zullen normaal geen problemen ondervinden en ook de juiste conferentie op hun ticket hebben staan, vertelde een medewerkster me.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011, 19:02

Ben er ook bij :-) .

Had ook de Imagineer-conferentie geboekt en ook bij mij stond Duffy op de bevestigingsmail . Maar reeds aan de telefoon hadden ze me dit verwittigd, zou inderdaad geen problemen mogen geven ...

Al hoop ik toch dat ze nog dit rechtzetten via een nieuwe mail, want ik zie me al staan aan de Dôme voor het afhalen van de bandjes en dergelijke, en dat ze dan daar van niets weten en ik er niet binnen mag op de "juiste" conferentie .... ;-)
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Dat idee had ik nu dus ook. Nu maar hopen dat het inderdaad goed gaat. Ik zei al tegen de medewerkster dat je de bevestiging mee moest nemen voor het ophalen van de bandjes en daar staat dus iets anders op. Zei gaf ook aan dat het dus geen problemen zou opleveren, maar ik heb er toch een hard hoofd in zo. Ik hoop dus ook dat wij dan nog een wijzigingsmail gaan krijgen.
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

Ik ben net gebeld. Mijn boeking is geannuleerd en een nieuwe boeking is gemaakt met de juiste conferentie. Nu nog wachten op de mail of dit ook correct is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Kijk heel erg uit naar de verhalen allemaal!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Heel benieuwd of het leuk wordt!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Zojuist de juiste bevestiging ontvangen met daarin de conferentie over imagineering. :)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Fandaze pin

Afbeelding

Hier is een blik op de pin die gasten van Disney Fandaze die het Ultimate FANtasia-pakket hebben geboekt, mogen ontvangen.

Bron: Fandaze
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ik vind de FanDaze button van Café Mickey mooier ........
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Lol :P Dat is hij zeker! hoop dat de pin / button die alle fandaze-gasten krijgen idd meer gelijkenissen met logo - heeft.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Deze figuren zou je kunnen ontmoeten tijdens de Disney Fandaze in de Walt Disney Studios. (Niet officieel en kan wijzigen!)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar