Disney FanDaze

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Mouseketeer schreefCOLON
Glenn_w schreefCOLONhallo iedereen ,

wij hebben even een vraagje over de fandaze. wij hadden ergens gelezen dat je verkleed mag komen in een van je favoriete personage,
maar omdat wij hier niet veel over horen en lezen vragen wij ons af of dit wel klopt? en indien ja gaan jullie ook verkleed en als wie ?

groetjes cindy en glenn
Disney bounding mag en wordt zelfs aangemoedigd.
Maar verkleed in kostuums zoals bij de Halloween Soiree is absoluut niet toegestaan.
Afbeelding

Ik plaats graag ook dit stukje van het officiële programma, waar staat dat je dus daadwerkelijk ook een Disney kostuum mag dragen zoals bij de soiree. Ik ga echter als mezelf, dat is al gek genoeg. :P
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Japperboy schreefCOLON
Ik plaats graag ook dit stukje van het officiële programma, waar staat dat je dus daadwerkelijk ook een Disney kostuum mag dragen zoals bij de soiree. Ik ga echter als mezelf, dat is al gek genoeg. :P
Dat vind ik op het officiele programma niet terug ;)
Wat ik wel terug vind is dat DLP zelf op alle social media platformen, inclusief de website, duidelijk meldt dat Disney bounding absoluut aangemoedigd wordt maar kostuums niet toegestaan zijn :)

Afbeelding
Afbeelding
Glenn_w
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2018, 08:08

Japperboy schreefCOLON
Glenn_w schreefCOLONhallo iedereen ,

wij hebben even een vraagje over de fandaze. wij hadden ergens gelezen dat je verkleed mag komen in een van je favoriete personage,
maar omdat wij hier niet veel over horen en lezen vragen wij ons af of dit wel klopt? en indien ja gaan jullie ook verkleed en als wie ?

groetjes cindy en glenn
Dit mag inderdaad en is ook te vinden op de flyer van Fandaze

Hier zijn de voorwaarden

Gasten zijn uitzonderlijk toegelaten om Kostuums te dragen tijdens dit speciale evenement. We behouden echter het recht om naar eigen goeddunken en elk moment kostuums te verbieden, zoals maskers die het hele gezicht bedekken en/of wanneer wij vinden dat de kostuums/accessoires/ make-up choquerend zijn voor jongere gasten en hun Familie. Het zelfde geldt voor accessoires die als gevaarlijk kunnen zijn op attracties voor de gasten (bv: lange capes, stokken en wapens) en die de veiligheid van het Disney park in gevaar kunnen brengen. Voor veiligheidsredenen zien wij ons ook genoodzaakt om visueel de kostuums te inspecteren of te scannen van je kleding uitrusting (vooral kledij dat uit meerdere lagen bestaat).

Onthoud ook dat volgende items niet mogen meegebracht worden volgens de regels van Disney parken:

[*] Elk object of speelgoed vuurwapen (bv: lasergun, waterpistool, etc.)
[*] Elk maker dat gedragen wordt door gasten ouder dan 12 jaar (tenzij om medische redenen).
[*] Elke kledij die op de grond sleept

Elke gast die een kostuum van een Disney personage draagt verbindt zich ertoe om geen foto's te nemen met andere gasten of handtekeningen uit te delen. kledij artikelen die niet toegestaan zijn worden gratis opgeslagen bij the guest storage facility in het Walt disney Studios park (tot 2u00)

Top :) Bedankt voor de snelle en duidelijke reactie ;)
We hadden wel ergens gelezen dat het mocht, maar twijfelden omdat we er nergens anders iets van zagen
en hadden ook verwacht dat meer mensen dit zouden doen of over praten omdat dit anders niet mag :chesire:

groetjes Glenn & Cindy
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Exclusieve pins Fandaze Inaugural Party.

Vijf exclusieve pinnen zullen te koop zijn tijdens de Disney FanDaze Inaugural Party. Ze zijn elk gelimiteerd tot 400 exemplaren en alleen verkrijgbaar bij Chez Marianne - Souvenirs de Paris. Elke pin is beperkt tot 2 per persoon.
Hier is een sneak peak.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Mama van prinsesjes schreefCOLONExclusieve pins Fandaze Inaugural Party.

Vijf exclusieve pinnen zullen te koop zijn tijdens de Disney FanDaze Inaugural Party. Ze zijn elk gelimiteerd tot 400 exemplaren en alleen verkrijgbaar bij Chez Marianne - Souvenirs de Paris. Elke pin is beperkt tot 2 per persoon.
Hier is een sneak peak.

Afbeelding
Oh, allemaal nogal Oswald based zo te zien... Benieuwd!

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik zie dit net op insta, als dat zo is, zit ik zaterdag mee te kijken! Ik vermoed dat DLP officiële account het dan uitzendt?Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

De Villains Alley tijdens FanDaze is achter de heg bij het station van Studio Tram Tours. Daar staan al de lichten opgesteld.
Afbeelding
Afbeelding


Bron Ed92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Gaan ze daar de mensen neerzetten net zoals aan het eind van de villains show op castle stage, zodat je op de foto kon met bij Gaston? En dan ala Amerika dat je de hele rij af kunt (zoals bij de prinsessen)??
Afbeelding
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Oooh ik kan echt niet meer wachten tot het zo ver is he.

Gaan vele van jullie morgen al of pas net als mij zaterdag?
Second star to the right and straight on until morning,
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik ga morgen tm zondag :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Laura schreefCOLONIk zie dit net op insta, als dat zo is, zit ik zaterdag mee te kijken! Ik vermoed dat DLP officiële account het dan uitzendt?Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Als ik het goed heb begrepen de FanDaze facebookaccount en het dlp youtube kanaal.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Dankjewel Kitty! Ik ga live meekijken

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Laura schreefCOLONDankjewel Kitty! Ik ga live meekijken

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Veel plezier. :)

Ik sta dan of te verkleumen van de kou in de regen of te zweten op het podium. Hangt een beetje van het weer af. Jammer dat ik dit dan net moet missen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Fandaze merchandise was vanaf vandaag al te koop voor iedereen in Studio 1 en Flora's Boutique

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bron: Ed92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

The Dome is open

Afbeelding
fotobron: Disneygoff

Vanaf 17u vandaag kan je terecht voor je Fandaze armband, lanyard en pin in Disney Village nabij Mc Donalds.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar