[2019] Disney's PhotoPass Day

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disney PhotoPass Day is terug in Disneyland Parijs op zondag 18 augustus!
Doe mee met ons op 18 augustus om deel te nemen aan deze speciale fotografie-viering in onze parken. Maak je klaar om te glimlachen! #DisneyPhotoPassDay

Afbeelding

Afbeelding

Bekijk hier wat je vorig jaar mocht verwachten van Photopass dag
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Op 18 augustus vieren we Photopass day, om Photopass in onze parken te ontdekken.

Afbeelding

Afbeelding

picture url
Afbeelding

Afbeelding

Op deze specifieke dag zullen de Disney PhotoPass-fotografen uit Disneyland Parijs aanwezig zijn op de fotospots in het gezelschap van Disney-personages, maar ook op verschillende iconische locaties in Disney Parken.
Voel je vrij om je foto's te delen tijdens deze speciale dag op sociale netwerken met de hashtag #DisneyPhotoPassDay.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Twinsangel
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2016, 18:54

Ik ben er die dag samen met mijn zoon!
Zal de wachtrij worden gehanteerd zoals gewoonlijk, of moeten we een tijd reserveren?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Twinsangel schreefCOLONIk ben er die dag samen met mijn zoon!
Zal de wachtrij worden gehanteerd zoals gewoonlijk, of moeten we een tijd reserveren?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Afgelopen jaar waren de wachtrijen zoals gewoonlijk. Wel enorm druk dus zorg dat je optijd bent.

Veel plezier

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Voor sommige personages waren er echt gigantische wachtrijen maar ik ben blij dat ik er was. Ze trainen de personages héél goed. De interacties zijn echt fijn.

Er is wel een verschil merkbaar als je wel of geen kind mee hebt. Zonder kind er bij lijken ze sneller af te ronden en minder foto's te nemen. Maar als je vraagt om nog enkele foto's is er geen probleem en zijn ze zeer vriendelijk.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar