Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 684 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Disney voor mindervaliden 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Disney voor mindervaliden
De regels voor Accessibility Card houders in Disneyland Parijs zijn veranderd: slechts 2 begeleiders zijn toegestaan voor alle shows (en parades).

Afbeelding

U kunt zich nog steeds laten vergezellen door maximaal 4 personen voor sommige attracties om met de bezoeker samen aan deel te nemen.

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Wo 08 Jan 2020, 21:22
Bericht 676 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Japperboy schreef:
De regels voor Accessibility Card houders in Disneyland Parijs zijn veranderd: slechts 2 begeleiders zijn toegestaan voor alle shows (en parades).

Afbeelding

U kunt zich nog steeds laten vergezellen door maximaal 4 personen voor sommige attracties om met de bezoeker samen aan deel te nemen.
Ik vraag me af hoe dat zit met gezinnen.
Als ik als AC houder met mijn man en 2 kleine kinderen (5 en 2 jaar) een show wil zien, zijn mijn kinderen dan begeleider en tellen ze mee voor de 2? Of wordt enkel mijn man als begeleider gezien?
Ik heb mijn man nodig, zeker als de kinderen mee zijn, maar zou ook graag een show willen kunnen zien (met zn allen).

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Wo 08 Jan 2020, 21:25
Bericht 677 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Je man is altijd je begeleider, doe moet nl ouder dan 15 jaar. Dit geld wel alleen als je een rood sterretje achter je aandoening hebt staan oo de groene kaart. Als je hebt aangekruisd staan dat je niet lang kan staan mogen ze zeggen je twee kids en manlief niet. Komt omdat je met die aandoening niet verplicht een begeleider moet hebben. De rest met sterretje moet je ten alle tijden ook bij shows een begeleider mee hebben. Plus 1 kind als ze heel heel strikt zijn. Maar over algemeen laten ze het tweede kind ook mee naar binnen.

[url=https://www.magicalkingdoms.com/timers/]Afbeelding[/u

Do 09 Jan 2020, 21:11
Bericht 678 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
calimero schreef:
Je man is altijd je begeleider, doe moet nl ouder dan 15 jaar. Dit geld wel alleen als je een rood sterretje achter je aandoening hebt staan oo de groene kaart. Als je hebt aangekruisd staan dat je niet lang kan staan mogen ze zeggen je twee kids en manlief niet. Komt omdat je met die aandoening niet verplicht een begeleider moet hebben. De rest met sterretje moet je ten alle tijden ook bij shows een begeleider mee hebben. Plus 1 kind als ze heel heel strikt zijn. Maar over algemeen laten ze het tweede kind ook mee naar binnen.
Dank voor je reactie.
Wéér CM afhankelijk gevalletje dus.
Wordt er af en toe wel een beetje zat van dat je nooit ergens van uit kunt gaan omdat het per CM verschilt (Heb dan inderdaad liever zekerheid van niet, dan hoop op misschien).

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Do 09 Jan 2020, 21:13
Bericht 679 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik ben bezig om voor dit jaar te boeken :)
Vorig jaar voor het eerst van de regeling gebruikt gemaakt, van het gratis entree kaartje voor de begeleider.
Ik ga nu 4 dagen ipv 2. Krijg ik dan het entree kaartje van de begeleider alle dagen vergoedt?

Afbeelding

Wo 22 Jan 2020, 16:58
Bericht 680 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hallo allemaal, ik heb geprobeerd te zoeken op dit forum maar kom er nog niet helemaal uit. Ik heb een priority card en wil de volgende keer graag een gratis begeleider kaartje halen, kan ik dat dan gewoon bij de gehandicapten kassa halen? En wat heb ik daar voor nodig? En hoe heet zo'n kaartje in het Engels? Sorry voor de vele vragen....

Za 25 Jan 2020, 10:35
Bericht 681 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
koetje schreef:
Hallo allemaal, ik heb geprobeerd te zoeken op dit forum maar kom er nog niet helemaal uit. Ik heb een priority card en wil de volgende keer graag een gratis begeleider kaartje halen, kan ik dat dan gewoon bij de gehandicapten kassa halen? En wat heb ik daar voor nodig? En hoe heet zo'n kaartje in het Engels? Sorry voor de vele vragen....

Je groene kaart en Europese mindervaliden kaart of parkeerkaart mindervaliden.

Afbeelding

Afbeelding

Za 25 Jan 2020, 10:49
Bericht 682 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Care taker ticket.

[url=https://www.magicalkingdoms.com/timers/]Afbeelding[/u

Za 25 Jan 2020, 20:36
Bericht 683 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Super, dank jullie wel

Zo 26 Jan 2020, 10:19
Bericht 684 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 684 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46