Wi-Fi in het ganse Resort (Parken, Hotels en Village)

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Fijn dat ze het alsnog aanbieden, maar nu de roamingkosten weggevallen zijn zit ik daar niet meer zo op te wachten als pakweg een jaar of 2 geleden. :P
Heb je inmiddels overal in de studios wifi dan? Toen ik er laatst was, was het enkel rondom studio 1 en verder niks.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ona1991 schreefCOLONFijn dat ze het alsnog aanbieden, maar nu de roamingkosten weggevallen zijn zit ik daar niet meer zo op te wachten als pakweg een jaar of 2 geleden. :P
Heb je inmiddels overal in de studios wifi dan? Toen ik er laatst was, was het enkel rondom studio 1 en verder niks.
ik hoop het inderdaad, wifi was bij m'n laatste bezoek inderdaad het sterkst bij studio 1 en het animagique theater
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Japperboy schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONFijn dat ze het alsnog aanbieden, maar nu de roamingkosten weggevallen zijn zit ik daar niet meer zo op te wachten als pakweg een jaar of 2 geleden. :P
Heb je inmiddels overal in de studios wifi dan? Toen ik er laatst was, was het enkel rondom studio 1 en verder niks.
ik hoop het inderdaad, wifi was bij m'n laatste bezoek inderdaad het sterkst bij studio 1 en het animagique theater
Vind het wel nog steeds nodig, want het 4G netwerk is veel overbelast en werkt niet of slecht.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

wifi gespot in Disneyland Park

Afbeelding

Sinds gisteren is er wifi gesignaleerd in het Disneyland park: Zowel in Main street U.S.A als Adventureland ( van Hakuna Matata tot de Cowboy cookout) zou je al een goed bereik moeten hebben. Disneyland zal dit hopelijk de komende dagen nog verder uitbreiden.

Afbeelding

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik vraag me af wie 'Hakuna Matata' zo spelt... Lol

Werd wel eens tijd dat wifi eraan kwam.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

moorhunhe schreefCOLONIk vraag me af wie 'Hakuna Matata' zo spelt... Lol

Werd wel eens tijd dat wifi eraan kwam.
Iemand die te snel zijn originele bericht wou aanpassen omdat hij bijkomende info vond :oops: :P maar 'heb geen zorgen', heb het aangepast :D bedankt voor rechtzetting. Hakuna Matata
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

WIFI in het volledige resort, wordt verwacht mid 2019

Afbeelding

Velen onder ons waren al opgetogen toen ze ontdekten dat wifi gespot werd in zowel the Walt Disney Studio's als later ook in het Disneyland park. Wel nu heeft Disneyland Paris aangekondigd op het DLPINSIDEARS event dat we midden 2019 wifi mogen verwachten overal in het resort.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Japperboy schreefCOLONWIFI in het volledige resort, wordt verwacht mid 2019

Afbeelding

Velen onder ons waren al opgetogen toen ze ontdekten dat wifi gespot werd in zowel the Walt Disney Studio's als later ook in het Disneyland park. Wel nu heeft Disneyland Paris aangekondigd op het DLPINSIDEARS event dat we midden 2019 wifi mogen verwachten overal in het resort.
Wel raar dat de data steeds opschuift, moet dat echt zo lang duren?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar