Wi-Fi in het ganse Resort (Parken, Hotels en Village)

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Tinkerbel
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2011, 13:02

Kan ik een laptop meenemen naar de Disney hotels?
We zitten in Cheyenne. Weet iemand of er Wi-Fi
aanwezig is?

We gaan met kleine kids, dus die gaan op een gegeven moment
slapen. Maar we slapen met zijn vieren op 1 kamer, dus
dacht neem lekker laptop mee.
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Tinkerbel @ wo 25 mei, 2011 15:00 schreefCOLONKan ik een laptop meenemen naar de Disney hotels?
We zitten in Cheyenne. Weet iemand of er Wi-Fi
aanwezig is?

We gaan met kleine kids, dus die gaan op een gegeven moment
slapen. Maar we slapen met zijn vieren op 1 kamer, dus
dacht neem lekker laptop mee.

In bijna alle hotels is er internetaansluiting op de kamer (enkel voor santa fe weet ik het niet zeker).
Je betaalt dan 15 euro voor 24u, het internet is best snel.
In sommige hotels heb je ook wifi in de lobby, een kaartje daarvoor kan je kopen in de boutique.
Op de kamer is het dus een kabelverbinding, maar ik neem steeds mijn apple airport express mee, zo heb ik ook op de kamer wifi access.
Gebruikers-avatar
Tinkerbel
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2011, 13:02

Okay, dank je wel. Dat is nog best duur 15 euro voor 24 uur.
Zeker als je zoals wij 4 dagen gaan, het is alleen maar
voor in de avonden als de kids slapen.
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Zijn er eigenlijk wifi hotspots @ de parken ?

:stitch:
Karin**
Member
Member
BerichtenCOLON 249
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:33

We hebben tegenwoordig natuurlijk bijna allemaal wel een telefoon met internet, en ik mis het ook als ik in het buitenland ben.

Maar ik denk dat het de bedoeling is dat wanneer je in de Disneyparken bent, juist de "boze" buitenwereld buitensluit.

Alleen bij McDonalds en Starbucks heb je WiFi.

Ik heb wel begrepen dat er plannen zijn om in de hotels ook met wifi te gaan werken.
Ik weel alleen niet of dat betaald of onbetaald zal zijn.
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
Gebruikers-avatar
Lila
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011, 12:13

Persoonlijk vind ik het ontzettend lekker om eens geen internet te hebben en mijn mail niet hoeven na te kijken. Even heerlijk in de wereld van Disney en nergens. Ik hoor het wel weer als ik thuis kom.
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

in Santa Fé was in onze kamer ook internet via een netwerkkabeltje beschikbaar (tegen betaling, ik dacht 10 euro per dag). we hebben het niet gebruikt.
in het verleden kon je bij Seqoia Lodge in de centrale ruimte rond de open haard ook via WiFi werken. daar waren dagtickets voor te koop bij de shop in dat hotel en meer-dagen tickets (bijv. 3 en 5 dagen).
ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Bij de aangesloten hotels (in ieder geval Kyriad at Disneyland) is WiFi altijd gratis.

trouwens: voor diegenen die een nederlands Vodafone abonnement hebben geldt een zeer voordelige regeling: 2 euro per dag voor maximaal 35 mbyte dataverkeer in het buitenland. dus wel een datatellertje op je telefoon installeren anders gaat het meer kosten. je moet het wel vantevoren aanzetten via de mijnvodafone-inlogpagina's (heet iets van "internet op reis dagbundel"). één keer aanzetten, en zodra je data gebruikt kost het die dag 2 euro, gebruik je echt 0 bytes dan kost het die dag niets. Er is ook een mogelijkheid om voor 5 euro per maand "onbeperkt" te kunnen internetten, maar als je dat activeert dan blijft je dat 5 euro per maand kosten tot het einde van het contract (dus 60 euro per jaar). wel nuttig als je veel data binnenhaalt of minimaal 30 dagen (x 2 euro) per jaar in het buitenland verblijft.
bij gecontroleerd internetgebruik is het dus zeer gunstig, maar ga geen youtubefilmpjes of hele tripreports met foto's en zo kijken dan!
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
dory
Member
Member
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2009, 17:02

In Ny hadden we van de week WIFI, in het winkeltje kon je een inlogcode kopen: voor 1 uur 4,50, en deze kan je telkens afsluiten , en 24 uur voor 9.00 euro geloof ik . Een uur is in verhoudeing dan best prijzig , maar als je maar even op internet zit kan je iedere keer opnieuw inloggen en kan je er een paar dagen mee doen :D
10 Dec t/m 15 Dec NY Kerst
01 Nov 2012 t/m 18 Nov 2012 WDW!!!
noekie1406
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2012, 15:28

is er ergens in het disneypark de studio of de village wifi? Gratis of Betaald. Ik ga trouwens naar hotel santa fe toe. Ik vind het handig om mijn ouders een e-mailtje te sturen wat ik die dag heb gedaan?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Er is gratis wifi in de mc donalds en earl of sandwich....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
fanfan
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Nov 2011, 16:17

Does someone know if more places have free wifi service? I read that McDonald has and Starbucks but somewhere else too?
In the hotel Sequoia Lodge how much costs a connection and is there a possibility to get one for several days? Available in a standard room also?
We go on sunday 2dec for 5 days :thumbs: and since I read several different comments about it I was wondering what the current wifi situation is...

Many thanx :sorc:
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

fanfan schreefCOLONDoes someone know if more places have free wifi service? I read that McDonald has and Starbucks but somewhere else too?
In the hotel Sequoia Lodge how much costs a connection and is there a possibility to get one for several days? Available in a standard room also?
We go on sunday 2dec for 5 days :thumbs: and since I read several different comments about it I was wondering what the current wifi situation is...

Many thanx :sorc:
I believe you have free wifi in Thomas Cook's Explorers Hotel (now Algonquin's Explorers Hotel) and in the Kyriad Hotel. And I think the internet in the Sequoia Lodge is €10 for one day (24 hours).
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
fanfan
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Nov 2011, 16:17

I believe you have free wifi in Thomas Cook's Explorers Hotel (now Algonquin's Explorers Hotel) and in the Kyriad Hotel. And I think the internet in the Sequoia Lodge is €10 for one day
Thank you very much for your reply.
We'll most probably ask one then in the hotel to avoid going outside Disneyland.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

In seq lodge there is no wifi in the rooms, only internet with a cable
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

WIFI is nu eens iets wat ik persoonlijk vindt dat in de Disneyhotels gratis zou mogen zijn , de prijzen zijn nu toch al redelijk duur vindt ik.
Ben al op andere plaatsen in frankrijk geweest en daar vroeg je aan de receptie van de hotels een code en zo kon je dan op internet.
Misschien dat ze dat bij Disney ook eens moeten doen ,zeker vind ik als zoals laatst in d ekranten stond dat de mensen liever naar DLP gaan dan op skivakantie.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar