Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Disney met baby en kleine kinderen. 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Disney met baby en kleine kinderen.
Stitch87 schreef:
Zo herkenbaar van die smartphones Amaris :(.

Jasper, staan er bankjes in de wachtrijen in wdw? In dlp allesinds geen gezien :P. En dan nog zouden die bezet zijn door kinderen ;)

Ze ging gewoon niet op de attractie, maar vond dit niet erg.
Wij zagen vader en dochter eens boek lezen

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Za 26 Aug 2017, 08:59
Bericht 91 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Mijn man is ook van de smartphone. :p maar hij let dan toch op de meisjes. Tja, die vervelen zich op de een of andere manier niet. Ben eigenlijk wel blij dat ze met z'n 2 zijn. Verder dan gezeur van: mag ik een snoepje, komen we niet.

Als iemand zich vergist in een papa of mama, het zei zo. Ik had dus echt meegemaakt dat kindjes tegen hun ouders aan het klagen waren en mij omhelsden. Aaaahhh.... sorry, maar dat hoeft echt niet....

In hkdl stonden we in de rij voor donald en daisy, naast city hall. Toen riep een vrouw om oma, oma kwam en ging op het hoekje staan met kleinzoon en liet hem in een flesje plassen. Dat was iets echt..... ik denk het ergste wat ik heb meegemaakt in een wachtrij met kleine kinderen. Bij hkdl zitten de toiletten overigens echt rechts naast city hall. We stonden er dus nog geen 5 seconde lopen vandaan.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Volg onze avonturen op instagram

Za 26 Aug 2017, 09:25
Bericht 92 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Echt degoutant! Ze waren dan nog zo 'proper' om het in een flesje te doen ;). Er circuleerde vorige week een foto, denk in dlp, van een kindje die gewoon in de rij plaste (aan de zijkant uiteraard). Echt, ik snap dit niet! Ofwel vraag je op voorhand of ze moeten gaan ofwel ga je uit de rij om naar een toilet te gaan (met of zonder dat er iemand in de rij blijft wachten).

Amai, en vreemde kinderen die je omhelzen? Serieus :o ? Had je een mulankostuum aan mss ;) ?

Za 26 Aug 2017, 10:49
Bericht 93 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
Echt degoutant! Ze waren dan nog zo 'proper' om het in een flesje te doen ;). Er circuleerde vorige week een foto, denk in dlp, van een kindje die gewoon in de rij plaste (aan de zijkant uiteraard). Echt, ik snap dit niet! Ofwel vraag je op voorhand of ze moeten gaan ofwel ga je uit de rij om naar een toilet te gaan (met of zonder dat er iemand in de rij blijft wachten).

Amai, en vreemde kinderen die je omhelzen? Serieus :o ? Had je een mulankostuum aan mss ;) ?

Whahahaha, was het maar waar. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Za 26 Aug 2017, 11:10
Bericht 94 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Volgend jaar mei gaan wij voor de eerste keer met onze baby (die dan 10 maanden is) naar Disneyland Parijs.
Nu heb ik een vraagje m.b.t. de autoreis naar Disney.
Wat zijn fijne stops onderweg (we komen vanuit Arnhem/Nederland)
Wij zijn gewend om op de heenweg te stoppen bij air d'assevillers, maar met een baby stop je natuurlijk wat vaker.
Alle tips zijn welkom :D

Afbeelding

DLRP 32x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016

Wo 29 Nov 2017, 12:58
Bericht 95 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Vind de eerstvolgende stop na de ring van Antwerpen altijd wel fijn. Weet even niet meer hoe deze heet. Schoon en ruim opgezet. Daar is nu ook een Starbucks.

Wo 29 Nov 2017, 13:18
Bericht 96 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Amaris schreef:
Vind de eerstvolgende stop na de ring van Antwerpen altijd wel fijn. Weet even niet meer hoe deze heet. Schoon en ruim opgezet. Daar is nu ook een Starbucks.

Ja, daar stop ik ook de laatste jaren. Vind het daar ook beter als de meeste stops.

Afbeelding

Wo 29 Nov 2017, 13:44
Bericht 97 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Tinkerbelletje schreef:
Volgend jaar mei gaan wij voor de eerste keer met onze baby (die dan 10 maanden is) naar Disneyland Parijs.
Wij zijn gewend om op de heenweg te stoppen bij air d'assevillers, maar met een baby stop je natuurlijk wat vaker.

Wij stoppen altijd voorbij Antwerpen voor een sanitaire stop en ergens op de A1 richting Parijs, wel altijd grote parkeerplaatsen.

Vanuit Arnhem, neem je denk ik, A12, A50, A59 naar Den Bosch en dan richting antwerpen? of rijden jullie anders?

Wo 29 Nov 2017, 14:29
Bericht 98 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wij stoppen gewoon waar het ons past :P

Wo 29 Nov 2017, 16:34
Bericht 99 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mama van prinsesjes schreef:
Tinkerbelletje schreef:

Wij stoppen altijd voorbij Antwerpen voor een sanitaire stop en ergens op de A1 richting Parijs, wel altijd grote parkeerplaatsen.

Vanuit Arnhem, neem je denk ik, A12, A50, A59 naar Den Bosch en dan richting antwerpen? of rijden jullie anders?
Klopt ja, zo rijden we altijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding

DLRP 32x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016

Wo 29 Nov 2017, 18:00
Bericht 100 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Tinkerbelletje schreef:
Tinkerbelletje schreef:

Klopt ja, zo rijden we altijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Wij ook, er zijn genoeg stopplaatsen. Wij zoeken zelf altijd wel iets uit wat ons het beste uit komt. Meestal iets met toilet, iets te eten en een winkeltje/tankstation. We kijken gewoon wat de kindjes willen of mijn man. ;) maar je kindje is natuurlijk nog te klein om te zeggen dat ie even de benen wilt strekken. Gewoon even aankijken. Als onze kids slapen, dan rijden we ook wel eens gewoon door.

Wo 29 Nov 2017, 18:08
Bericht 101 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wel niet vergeten dat ze maar max. 2,5u aan een stuk in maxi cosi mogen zitten ;)

Wo 29 Nov 2017, 19:10
Bericht 102 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
Wel niet vergeten dat ze maar max. 2,5u aan een stuk in maxi cosi mogen zitten ;)

Hmmmm 2,5 uur? :p echt geen idee meer. Het is ongeveer 5 uur rijden vanuit Arnhem, dus in theorie kun je met 1 x stoppen ook redden. Hahaha geintje.

Ik dacht dat het vroeger trouwens 1,5 uur was dat een baby in de maxi cosi mocht blijven.

Wo 29 Nov 2017, 21:41
Bericht 103 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:

Hmmmm 2,5 uur? :p echt geen idee meer. Het is ongeveer 5 uur rijden vanuit Arnhem, dus in theorie kun je met 1 x stoppen ook redden. Hahaha geintje.

Ik dacht dat het vroeger trouwens 1,5 uur was dat een baby in de maxi cosi mocht blijven.

Zijn veel mensen dat hun baby ganse dag in maxicosi laten zitten, is makkelijk hé maxicosi uit de auto, op onderstel... :cry:

Afbeelding

Afbeelding

Wo 29 Nov 2017, 22:26
Bericht 104 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Er zijn vanaf hazeldonk nog maar twee stops waar je liever niet terecht wilt komen. Dat is de twee na antwerpen: E17 snack stop genaamd en de 1e stop na de tolpoortjes richting Parijs. Autogrill cote die heeft een loopbrug over de weg. Voor de rest zijn alle tankstations de laatste jaren volledig op de schop gegaan en allemaal mooi en goed uitgerust geworden. Dus. Daar maakt het niet zo veel voor uit waar je stopt. Zijn allemaal erg prettig.

[url=https://www.magicalkingdoms.com/timers/]Afbeelding[/u

Wo 29 Nov 2017, 22:42
Bericht 105 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende