Baby switch

Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Eind augustus ga ik een weekendje naar Dlp met mijn zus en 2 nichtjes!
Mijn ene nichtje is hartpatiëntje en mag dus zo goed ,als geen attracties doen!
Nu is mijn vraag of wij ook gebruik kunnen maken van de baby switch? Want Anouk telkens een half uur of meer alleen laten vind in geen optie,dat kind moet ook genieten van het tripje hé en er zijn natuurlijk attracties die mijn zus en ik alletwee leuk vinden!
En mag mijn andere nichtje dan 2 keer de attractie doen?
suzanne
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2014, 12:06

Ik weet niet of een hartpatiënt van babyswitch gebruik mag maken, maar als het mag dan mag je andere nichtje inderdaad 2 keer mee.
De man van mijn nicht zit in een rolstoel en hij mocht met zijn gezin elke keer via een speciale ingang naar binnen waardoor ze praktisch geen wachttijd hadden. Weet niet of jullie ook voor zoiets in aanmerking zouden kunnen komen?! Zou zelf gewoon even bellen om het te na te vragen.

Heel veel plezier alvast!
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

suzanne schreefCOLONIk weet niet of een hartpatiënt van babyswitch gebruik mag maken, maar als het mag dan mag je andere nichtje inderdaad 2 keer mee.
De man van mijn nicht zit in een rolstoel en hij mocht met zijn gezin elke keer via een speciale ingang naar binnen waardoor ze praktisch geen wachttijd hadden. Weet niet of jullie ook voor zoiets in aanmerking zouden kunnen komen?! Zou zelf gewoon even bellen om het te na te vragen.

Heel veel plezier alvast!
Dank je wel voor je antwoordt! Anouk komt inderdaad in aanmerking voor een Easy acces pas,maar die kunnen we niet gebruiken op een attractie waar zij niet in mag! Vandaar mijn vraag of we de babyswitch kunnen gebruiken!
P-C

Baby switch kan pas als iemand de wachtrij gedaan heeft, al dan niet een eac heeft.

Als 1 persoon de attractie miet kan doen en de ander wel, moet de persoon de rij gewoon in. De service is om niet 2 keer in de rij te staan. Helaas dus niet als iemand de attractie niet mag doen.
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Ja,ik weet wat babyswitch inhoud,maar ik wou het gewoon voor de zekerheid nog eens vragen (is niet echt voor een baby hé ;-) en ik vond het oude topic niet)! Ik wil gewoon niet dat Anouk 2 dagen moet vullen met wachten,daar zowel haar mama of ik een attractie willen doen en zoals ik al schreef ze telkens minstens 30 min alleen laten is geen optie! Moeilijk hoor een 13jarige die opeens geen attractie meer in mag en die dingen begon ze net zo graag te doen (nuja,kben al blij dat ze terug meewilt naar Dlp)daarom wil ik ze ook niet onnodig laten wachten!

Ik denk dat in het gewoon eens ga proberen ;-) zeg ik dat dan tegen de Cm voor ik instap of als ik uitstap?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

ElsV schreefCOLONJa,ik weet wat babyswitch inhoud,maar ik wou het gewoon voor de zekerheid nog eens vragen (is niet echt voor een baby hé ;-) en ik vond het oude topic niet)! Ik wil gewoon niet dat Anouk 2 dagen moet vullen met wachten,daar zowel haar mama of ik een attractie willen doen en zoals ik al schreef ze telkens minstens 30 min alleen laten is geen optie! Moeilijk hoor een 13jarige die opeens geen attractie meer in mag en die dingen begon ze net zo graag te doen (nuja,kben al blij dat ze terug meewilt naar Dlp)daarom wil ik ze ook niet onnodig laten wachten!

Ik denk dat in het gewoon eens ga proberen ;-) zeg ik dat dan tegen de Cm voor ik instap of als ik uitstap?
Zou het ook gewoon proberen, zal mss hier en daar wel lukken
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
P-C

Dan ben je in feite dus gewoon aan het voordringen [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND TIGHTLY-CLOSED EYES]. Maarja dat doet iedereen tegenwoordig (maar ik snap je punt hoor, is vervelend om iemand lang te laten wachten). Maar tegenwoordig mag alles en iedereen voor in Disney met een oranje of groene kaart...
disneyjoyce
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2013, 13:01

P-C schreefCOLONDan ben je in feite dus gewoon aan het voordringen [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND TIGHTLY-CLOSED EYES]. Maarja dat doet iedereen tegenwoordig (maar ik snap je punt hoor, is vervelend om iemand lang te laten wachten). Maar tegenwoordig mag alles en iedereen voor in Disney met een oranje of groene kaart...
Echt voordringen is het niet, want je moet ook gewoon wachten en soms op een andere tijd terug komen.
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

P-C schreefCOLONDan ben je in feite dus gewoon aan het voordringen [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND TIGHTLY-CLOSED EYES]. Maarja dat doet iedereen tegenwoordig (maar ik snap je punt hoor, is vervelend om iemand lang te laten wachten). Maar tegenwoordig mag alles en iedereen voor in Disney met een oranje of groene kaart...
:-) ik wil gewoon dat mij nichtje ook kan genieten en dat ze geen 2 dagen moet zitten wachten, want ze heeft het al zo moeilijk met wat er gebeurde ( ze hebben een defibrillator ingepland ,nadat ze een hartstilstand had) ! En haar easy accces card gaan we toch zo goed als niet kunnen gebruiken ,want ze mag (bijna) nergens op! En waar we ze kunnen gebruiken ,gaan we kijken hoelang de wachtrij is,als die vb bij a small world maar 10min is ,dan gaan we gewoon de wachtrij nemen!
P-C

Nogmaals, ik snap het, maar tegenwoordig (niet persoonlijk bedoeld) heeft iedereen wel een excuus om niet in de rij te willen staan. Het doel van dlp met de kaarten is volledig uit de hand gelopen. Er wordt dagelijks misbruik van gemaakt met false certificaten, doktersverklaringen etc etc.

Over een paar jaar is de gewone rij voor de gehandicapten en mensen die een kaart hebben en moets
En de gezonde mensen in een speciale rij gaan staan ;-).
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Dat is inderdaad waar ,het misbruik is inderdaad niet tegen te houden! Ze gaan er iets moeten aandoen of het gaat inderdaad uit de hand lopen,met de wachtrijen! Maar hebben ze het al niet wat aangepast vb:dat je ook op een bepaald tijdstip moet terugkeren?

Ontopic: Ik laat jullie dan weten hoe het geweest is,met die babyswitch
disneyjoyce
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2013, 13:01

Ik vind het bij ratatouille al goed geregeld geen scheve gezichten meer want daar ga je met je kaart gewoon de fastpass rij in. En je moet er zeker binnen nog wachten want er rijden maar 2 karretjes voor invalide in de atractie
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

disneyjoyce schreefCOLONIk vind het bij ratatouille al goed geregeld geen scheve gezichten meer want daar ga je met je kaart gewoon de fastpass rij in. En je moet er zeker binnen nog wachten want er rijden maar 2 karretjes voor invalide in de atractie
Binnen wachten ligt weer aan wat precies je handicap is. Ik mocht afgelopen weekend ook via fast pass naar binnen en gewoon mee met de normale karretjes. Viel me op dat de fastpass kaartjes wel allemaal uitgegegeven waren maar dat er maar relatief weinig mensen met fastpass kaartjes in deze rij stonden. Waren meer eac kaart houders dan fastpass houder. Mischien waren die toch niet uitgeven??
digikl
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 18:34

calimero schreefCOLON...Viel me op dat de fastpass kaartjes wel allemaal uitgegegeven waren maar dat er maar relatief weinig mensen met fastpass kaartjes in deze rij stonden. Waren meer eac kaart houders dan fastpass houder. Mischien waren die toch niet uitgeven??

Tuurlijk wel, maar mensen vergeten dat ze ze hebben, of zijn al in het andere park. Vaak staan ze ook gewoon ergens anders in de rij of hebben ze een show waardoor ze hun tijdstip missen.

M.
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Ik zou gewoon om ste beurd gaan als iemand in een attractie gaat de andere met Anouk ergens in gaan zo is ze ook niet alleen en kan ze ook genieten van de magie daar. Gewoon afwissen met je zus dan jij met Anouk en dan zij met Anouk xo kunnen jullie toch alle atteacties doen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar