Zwanger naar dlp

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Bij meets hang het er echt vanaf .
Bij de prinsessen en Peter pan heb je bv een reservatie .
Bij Mickey Mouse loop je gewoon langs de achterkant van het gebouw binnen .
En bij onaangekondigde meets ( zoals de prinsessen in de Walt Disney Studios) wordt je langs de zijkant gezet van de meet .
En moet je 2 of 3 families wachten .
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Zoals D-tekenaar aangeeft is het inderdaad wel wisselend.

Bij Mickey Mouse moest ik trouwens wel reserveren de vorige keer. En dan op de tijd dat ik aan de beurt was idd bij de mindervalideningang naar binnen. Zelfde bij prinsessenpaviljoen (afspraak maken bij CM die bij de ingang staat, niet bij de mindervalideningang, met groene kaart moet het wel daar).

Bij andere meets die op het programma staan kreeg ik ook een tijd. Het was trouwens wel zo, bijv. bij Aladdin, dat ze pas een tijd konden inplannen zodra Aladdin er zelf stond. Dus niet al in het halfuur ervoor toen Jafar er nog stond.

Bij onaangekondigde meets heb ik niet geprobeerd met kaart, toen hebben mijn reisgenoten in de rij gestaan en ben aangesloten toen ze bijna aan de beurt waren.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Let er op dat franse kleding maten kleiner zijn dan nederlandse. Als jeiets leuks ziet aan kleiding kan je het beste een wat grotere maat kopen. Vooral als het iets isnvoor de eerste weken of bv vlak na de bevalling.
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Goede tip! De meeste babykleding in DLP begon met "3 maanden", geen newborn maatjes, maar het is zeker iets om op te letten! :)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Kijk meestal of er ergens kleding hangt van de disney store. Die vind je her en der ook. Die maat klopt vaak wel dus heb ik vergelijkingsmateriaal. Gewoon tegen elkaar houden. Vaak zijn de franse kledingstukken maat tot 2 kleiner.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar