Zwanger naar dlp

Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Stitch87 schreefCOLONWe hebben besloten ze te houden :). Dus nu nog 2 vaste tripjes en 2 die mss wegvallen. Maar mss gaan we nog eens voor een dagje met mijn ouders :).

Ondertussen ook al een echo gehad bij de gyn. Uitgerekend voor 10 januari. Heb ook het attest :). Mijn man ziet het zitten om eind november nog te gaan maar denk dat dat een beetje teveel zal zijn. Maar we zien wel.

Helaas geen groen licht gekregen van de gyn en huisarts voor space mountain. Maar voor onze trip moeten we nog naar een andere gyn (hebben iets gezien op echo dat ze willen opvolgen) dus dan ga ik nog eens mijn kans wagen ;). Maar heb mij al bij een 'nee' neergelegd. Ik zou dan 9w ver zijn.

Onze kaarten blijven geldig tot juni 2018, dus als de kleine spruit 3m is en alles goed gaat zie ik het wel zitten te gaan. Mss kunnen we dan nog 2x gaan :).

Voor wanneer ben jij uitgerekend?

En nu ik toch bezig ben nog een laatste vraagjes ;). Volgende trip moeten we dus de kaarten verzilveren. Dit is in bureau annuel hé? Kan ik daar dan direct de groene of oranje (hou ze echt niet uit elkaar) krijgen of moet ik naar city hall? Krijg je daar ook een lijstje bij waar je overal op mag? En staat daar op dat je zwanger bent (symbool)? Ik gok van wel? Dus die kaart kan je dan wrs niet gebruiken bij vb peter pan waar je zogezegd niet op mag? Zouden ze je 'buiten zwieren' moest je het proberen? En die kaart is dan geldig tot uitgerekende datum hé? Of zou het toch een tijdelijke kunnen zijn?
Je hebt een jaarkaart dus je moet bij bureau passport kaart halen. Word gekoppeld aan je jaarkaart. Weet niet of je hem voor de gehele duur van je jaarkaart krijgt of tijdelijke voor dit bezoek. Je krijgt een oranje kaart die is voor zwangere , andere de groene niet. Er komt duidelijk op te staan dat het voor je zwangerschap is en ja je word gerust terug gestuurd mocht je je ergens bij cm melden met je kaart terwijl je volgens de regels er niet in mag. Word dus kiezen kaart en veel rides niet via uitgang doen of gene kaart en via de gewone rij naar binnen.
Voor studios geld dat je geen een attractie in mag wat geen show is.
Voor disneyland zo wie zo alle achtbanen en alle rides met beugels of riemen.

Link naar nederlandse versie van toegangkelijkheids gids
https://brochure.disneylandparis.com/HC ... tml#page/1
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Oké, dacht ik al :). Bedankt!
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Leuk dat jullie de jaarkaarten houden! Ik ben 19 oktober uitgerekend. Ik kreeg de oranje kaart alleen voor de duur van mijn verblijf. Er staat inderdaad duidelijk op dat je zwanger bent. Ik ging per ongeluk naar Autopia ermee (had even gemist dat ik daar ook niet in mocht) en werd daar inderdaad geweigerd.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Haha :p
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Stitch87 & Fantilussion :D
Wij hebben ook lang getwijfeld om dit jaar een jaarkaart aan te schaffen, maar aangezien ik 17 juli uitgerekend ben hebben we het toch maar niet gedaan.
Nu wachten we tot maart en willen we naar Villages Nature als we de eerste keer met onze kleine naar Disneyland Parijs gaan. Hij zal dan 8 maandjes zijn :)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ik geloof dat ik me hier voorzichtig aan ook kan melden :) vanmorgen getest. Was wel licht maar wel duidelijk een streepje zichtbaar. Heb wel tijdens ons laatste tripje alle thrillrides behalve Indiana Jones gedaan... Om van alle attracties met beugels maar niet te spreken haha
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

O waw, proficiat Amaris! Is dan ook heel snel gegaan :D.

Tinkelbelletje, al ferm aan het aftellen zeker? Spannend :D
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Stitch87 schreefCOLON Tinkelbelletje, al ferm aan het aftellen zeker? Spannend :D
Ja, aanstaande maandag 33 weekjes.... nog +/- 7 weken te gaan dus!
Ik moet nog 5 dagen werken verspreid over 2 weken dus op 12 juni heb ik officieel verlof :)

Gefeliciteerd Amaris, wat een mooi nieuws! :D
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Gefeliciteerd Amaris!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Gefeliciteerd Amaris!

Tinkerbelletje, leuk vooruitzicht van Villages Nature! Ik denk dat wij dat ook zeker gauw gaan bezoeken als het kindje er is.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Gefeliciteerd Amaris.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
xxRolindexx
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2014, 18:50

Gefeliciteerd amaris


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Bedankt allemaal! 20 juni heb ik een afspraak bij de verloskundige... Duurt nog even dus.

Fantillusion en Tinkerbelletje ook gefeliciteerd!

Ben benieuwd naar jullie verdere ervaringen. Ik zag inderdaad bij ons laatste tripje dat je nog maar heel weinig 'mag' (onbewust naar gekeken?), veel minder dan 3 jaar geleden. Nou ja, ik heb het sowieso wel naar mijn zin :)

Wij willen in november nog een paar dagen gaan, wil zo graag nog eens in het Disneyland Hotel slapen... Zou ook graag nog een tripje voor die tijd doen, maar we vermijden de drukte in juli en augustus, en daarna is het afwachten op de oplevering van ons nieuwe huis. Misschien dat september nog gaat lukken... Ook afhankelijk hoe ik me voel tegen die tijd natuurlijk.
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Afgelopen week weer geweest, ik was 25 weken zwanger. Ik ben qua attracties alleen in Small world, Les pays, Buzz en Dumbo geweest, maar verder voornamelijk genoten van de shows en de meets. Ik had ook weer een oranje kaart gevraagd (bij bureau passport annuel omdat ik een jaarkaart heb) die ik weer kreeg voor de duur van mijn verblijf. Hoewel toen weer werd gezegd dat het alleen voor attracties is, meende ik hier anders gelezen te hebben dus hebben we het toch bij 2 meets uitgeprobeerd en daar werkte het ook gewoon! Wat heel fijn was, want lang in de zon staan wachten had ik echt niet gekund nu. Verder een keer gebruikt bij het prinsessen paviljoen.

O, en we hebben babykleding gekocht hihi, dat is ook een erg leuke bezigheid als je zwanger in DLP bent ;)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

In juni hebben wij onze jaarkaarten gehaald en ik heb een oranje kaart gekregen die geldig is tot de uitgerekende bevallingsdatum. Raar dat ze soms dan een voorlopige geven :/. Voor meets nog niet gebruikt. Is het hetzelfde als bij attracties dat ze er gewoon een uur op zetten?
Het geslacht weten we normaal ook tegen onze volgende trip :D. Eens zien of ik me zal kunnen inhouden ;). Vorige keer veel leuke dingen gezien maar niet zoveel unisex.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar