Extra Magic Time

BUTTON_POST_REPLY
Serwa
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2015, 14:14

Is het eigenlijk mogelijk op dag van aankomst gebruik te maken van de extra magic time?
In maart ga ik voor de 5e keer naar disney. Maar voor het eerst met de auto.
We verblijven 3 dagen/2 nachten in sequoia golden forrest. Maar de dag/nacht er voor en erna in een partner hotel.
Zodat we de 3 dagen optimaal kunnen benutten.
Zou het dan dus mogelijk zijn als we rond 8u inchecken dat we direct gebruik kunnen maken van de EMT?
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Je kunt alleen je kamer nog niet in, maar je papieren kun je denk ik gewoon ophalen.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Serwa schreefCOLONIs het eigenlijk mogelijk op dag van aankomst gebruik te maken van de extra magic time?
In maart ga ik voor de 5e keer naar disney. Maar voor het eerst met de auto.
We verblijven 3 dagen/2 nachten in sequoia golden forrest. Maar de dag/nacht er voor en erna in een partner hotel.
Zodat we de 3 dagen optimaal kunnen benutten.
Zou het dan dus mogelijk zijn als we rond 8u inchecken dat we direct gebruik kunnen maken van de EMT?
Ja dat kan, je krijgt onmiddellijk bij inchecken je hotel easy pass die je moet tonen bij de controle voor EMT.
Afbeelding
Serwa
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2015, 14:14

Super! Bedankt voor de snelle antwoorden. :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Mogelijk wordt Extra Magic Time vanaf 1 Juni van 9 u tot 10 uur !!!

Afbeelding

Sinds de komst van 'Extra Magic Time' zijn zowel het Disneyland Park als de Walt Disney Studios vanaf 8u30 geopend voor hotel gasten en passeport annuel . Mogelijk wordt dit vanaf 1 Juni een half uurtje later . En zullen gasten van de hotels en gasten met een passeport Annuel om 9 uur binnen komen .

Andere gasten kunnen vanaf 9u30 op Main Street USA .
En zijn welkom vanaf 10 uur in alle Disneyland Park thema gebieden .
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ben benieuwd of ze op een gegeven moment naar het systeem van WDW gaan: bepaalde dagen, bepaalde parken eerder geopend voor hotelgasten/ AP houders.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONMogelijk wordt Extra Magic Time vanaf 1 Juni van 9 u tot 10 uur !!!

Afbeelding

Sinds de komst van 'Extra Magic Time' zijn zowel het Disneyland Park als de Walt Disney Studios vanaf 8u30 geopend voor hotel gasten en passeport annuel . Mogelijk wordt dit vanaf 1 Juni een half uurtje later . En zullen gasten van de hotels en gasten met een passeport Annuel om 9 uur binnen komen .

Andere gasten kunnen vanaf 9u30 op Main Street USA .
En zijn welkom vanaf 10 uur in alle Disneyland Park thema gebieden .

Sorry dat ik dit moet schrijven , maar als dit doorgaat nog eens een half uur minder dan heeft extra magic time in mijn ogen weinig of geen zin meer.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Meer attracties voor Extra Magic Time vanaf 18 maart in het Disneyland Park en Walt Disney Studios

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Dat is dan weer een goede zaak. Een ritje space mountain als begin van de dag blijft een winner .
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Jaaaaa hier ben ik echt blij mee! Gewoon weer de dag beginnen met Buzz en Space Mountain :D
To infinity and beyond!
KayDee
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2017, 21:59

Japperboy schreefCOLONMeer attracties voor Extra Magic Time vanaf 18 maart in het Disneyland Park en Walt Disney Studios

Afbeelding
Waar kan ik vinden welke extra magic time attracties open zijn 12 en 13 maart?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

KayDee schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONMeer attracties voor Extra Magic Time vanaf 18 maart in het Disneyland Park en Walt Disney Studios

Afbeelding
Waar kan ik vinden welke extra magic time attracties open zijn 12 en 13 maart?
Dat zijn de attractie uit het gequote bericht, behalve daar waarvan bij staat dat ze later in maart pas in the extra magic time zitten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
KayDee
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2017, 21:59

Mama van prinsesjes schreefCOLON
KayDee schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONMeer attracties voor Extra Magic Time vanaf 18 maart in het Disneyland Park en Walt Disney Studios

Afbeelding
Waar kan ik vinden welke extra magic time attracties open zijn 12 en 13 maart?
Dat zijn de attractie uit het gequote bericht, behalve daar waarvan bij staat dat ze later in maart pas in the extra magic time zitten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok bedankt.
Dat zijn dan eigenlijk niet zoveel attracties. Crush's Coaster en Ratatouille vind ik dan enkel de moeite om vroeger naar het park te gaan.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Extra Magic Time at Disneyland Paris

Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Ik ben al wezen google'n, maar wordt er niet echt veel wijzer uit, dus vandaar hier de vraag.

Ik ga in April naar Disney en heb een jaarkaart gekocht, ik overnacht wel in een partner hotel van Disney, maar niet via een pakket.
Heb ik, omdat ik een jaarkaart hebt, toegang tot de extra magic time?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar