Extra Magic Time

Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

samy schreefCOLONIk ben al wezen google'n, maar wordt er niet echt veel wijzer uit, dus vandaar hier de vraag.

Ik ga in April naar Disney en heb een jaarkaart gekocht, ik overnacht wel in een partner hotel van Disney, maar niet via een pakket.
Heb ik, omdat ik een jaarkaart hebt, toegang tot de extra magic time?

Dat ligt eraan welke kaart je hebt, met een magic plus of infinity heb je toegang tot de EMT.
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Amaris schreefCOLON
samy schreefCOLONIk ben al wezen google'n, maar wordt er niet echt veel wijzer uit, dus vandaar hier de vraag.

Ik ga in April naar Disney en heb een jaarkaart gekocht, ik overnacht wel in een partner hotel van Disney, maar niet via een pakket.
Heb ik, omdat ik een jaarkaart hebt, toegang tot de extra magic time?

Dat ligt eraan welke kaart je hebt, met een magic plus of infinity heb je toegang tot de EMT.
Heb de flex, dus hij gaat voor ons niet op (geen probleem, dan slapen we uit ...), staan we iig niet te vroeg bij het park te wachten.
Kon dat trouwens niet vinden in het overzicht met welke voordelen elke kaart heeft.
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

samy schreefCOLON
Amaris schreefCOLON
samy schreefCOLONIk ben al wezen google'n, maar wordt er niet echt veel wijzer uit, dus vandaar hier de vraag.

Ik ga in April naar Disney en heb een jaarkaart gekocht, ik overnacht wel in een partner hotel van Disney, maar niet via een pakket.
Heb ik, omdat ik een jaarkaart hebt, toegang tot de extra magic time?

Dat ligt eraan welke kaart je hebt, met een magic plus of infinity heb je toegang tot de EMT.
Heb de flex, dus hij gaat voor ons niet op (geen probleem, dan slapen we uit ...), staan we iig niet te vroeg bij het park te wachten.
Kon dat trouwens niet vinden in het overzicht met welke voordelen elke kaart heeft.
Het staat er op de NL-site niet helemaal goed... Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Alle info vind je hieronder

viewtopic.php?p=123637#p123637
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

samy schreefCOLONIk ben al wezen google'n, maar wordt er niet echt veel wijzer uit, dus vandaar hier de vraag.

Ik ga in April naar Disney en heb een jaarkaart gekocht, ik overnacht wel in een partner hotel van Disney, maar niet via een pakket.
Heb ik, omdat ik een jaarkaart hebt, toegang tot de extra magic time?
Hengt van je soort jaarkaart af, de 2 duurste hebben toegang, de 2 goedkoopste niet: http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be/jaarpassen.html
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
drjeckill
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2018, 12:04

Ik heb deze vraag...
Als ik twee vrienden meeneem en via mijn Infinity Pass een toegangsticket aan de ingang koop aan 35 euro, hebben zij dan ook recht op de EMT?
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

drjeckill schreefCOLONIk heb deze vraag...
Als ik twee vrienden meeneem en via mijn Infinity Pass een toegangsticket aan de ingang koop aan 35 euro, hebben zij dan ook recht op de EMT?
Het voorbije weekend dezelfde situatie meegemaakt waarbij we voor 2 vrienden de tickets aan 35 euro kochten. Zij konden enkel bij de EMT binnen aan de hand van de hotel pass. Het verblijven in een Disney hotel is dan ook de enige mogelijkheid voor hen om toegang te krijgen bij de EMT.
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Toulouse schreefCOLON
drjeckill schreefCOLONIk heb deze vraag...
Als ik twee vrienden meeneem en via mijn Infinity Pass een toegangsticket aan de ingang koop aan 35 euro, hebben zij dan ook recht op de EMT?
Het voorbije weekend dezelfde situatie meegemaakt waarbij we voor 2 vrienden de tickets aan 35 euro kochten. Zij konden enkel bij de EMT binnen aan de hand van de hotel pass. Het verblijven in een Disney hotel is dan ook de enige mogelijkheid voor hen om toegang te krijgen bij de EMT.
Dat is dan weer vreemd. Afgelopen weekend expliciet deze vraag gesteld bij BPA en daar kregen we als antwoord dat vrienden op vertoon van het vriendenticket IN HET BIJZIJN VAN DE INFINITY KAARTHOUDER gewoon van de EMT kunnen genieten.......
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Lars1978 schreefCOLON
Toulouse schreefCOLON
drjeckill schreefCOLONIk heb deze vraag...
Als ik twee vrienden meeneem en via mijn Infinity Pass een toegangsticket aan de ingang koop aan 35 euro, hebben zij dan ook recht op de EMT?
Het voorbije weekend dezelfde situatie meegemaakt waarbij we voor 2 vrienden de tickets aan 35 euro kochten. Zij konden enkel bij de EMT binnen aan de hand van de hotel pass. Het verblijven in een Disney hotel is dan ook de enige mogelijkheid voor hen om toegang te krijgen bij de EMT.
Dat is dan weer vreemd. Afgelopen weekend expliciet deze vraag gesteld bij BPA en daar kregen we als antwoord dat vrienden op vertoon van het vriendenticket IN HET BIJZIJN VAN DE INFINITY KAARTHOUDER gewoon van de EMT kunnen genieten.......
Onnavolgbaar zijn de regels hieromtrent :D
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Lars1978 schreefCOLON
Toulouse schreefCOLON
drjeckill schreefCOLONIk heb deze vraag...
Als ik twee vrienden meeneem en via mijn Infinity Pass een toegangsticket aan de ingang koop aan 35 euro, hebben zij dan ook recht op de EMT?
Het voorbije weekend dezelfde situatie meegemaakt waarbij we voor 2 vrienden de tickets aan 35 euro kochten. Zij konden enkel bij de EMT binnen aan de hand van de hotel pass. Het verblijven in een Disney hotel is dan ook de enige mogelijkheid voor hen om toegang te krijgen bij de EMT.
Dat is dan weer vreemd. Afgelopen weekend expliciet deze vraag gesteld bij BPA en daar kregen we als antwoord dat vrienden op vertoon van het vriendenticket IN HET BIJZIJN VAN DE INFINITY KAARTHOUDER gewoon van de EMT kunnen genieten.......
Lees dit topic eens door., is niet de eerste keer in de afgelopen weken dat dit gevraagd wordt... Ik heb hier al meermaals aangehaald dat dat dus NIET klopt. Al enkele keren zowel door ervaring als door CM's ter plekke aan de ingang en bij BPA bevestigd; de vriendentickets geven GEEN recht op EMT. Je hebt een geldige jaarpas of hotel easy pas nodig hiervoor. Er zijn er een paar die geluk gehad hebben en doormochten maar officieel heb je er géén recht op met enkel een vriendenticket.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Vanaf nu kun je tijdens de Extra Magic Time ook terecht bij It's a Small World.

Afbeelding

Tijdens het onderhoud van Crush's Coaster is deze uiteraard ook tijdens de Extra Magic Time gesloten.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Tower of Terror vervangt momenteel Crush Coaster in EMT (wegens onderhoud)

Afbeelding

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Vorige week tijdens de EMT zag de shop in HTH er zo uit ........
Leeg AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Verblijf je in een Disney hotel? Dan kan je gebruik maken van extra tijd in beide parken een uur voor opening! Bekijk welke attracties deze maand vroeger open zijn... (ook geldig voor bepaalde jaarkaarthouders). Wil je graag van onze aanbieding profiteren kijk dan hier: viewtopic.php?p=134453#p134453

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Ik overweeg om (met de vroegboekaanbieding) Davy Crockett te reserveren voor de EMH.
Met de huidige attracties zoals Crush en Ratatouille vind ik dat wel echt aantrekkelijk..
Normaal gesproken zit ik in een partnerhotel en sinds de nieuwe jaarkaarten zonder jaarkaart (ik ga niet vaker dan eens per jaar, maar ooit was het dan alsnog aantrekkelijk om er 1 te kopen).

Ben nog erg aan t twijfelen. Het doel van het groepje met wie ik ga is eigenlijk zo goedkoop mogelijk en ook zo dichtbij mogelijk.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar