Disney's Photo Pass

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De Disney Photopass website voor Disneyland Parijs is online!

Afbeelding

Je vind de site hier: http://www.disneyphotopass.eu/

De nieuwe service voor DLP wordt in gebruik genomen vanaf het zomerseizoen, maar de website is alvast online.
Ook de app voor
Apple en Android is al te downloaden.
View, share and download all your Disney PhotoPass photos taken in Disneyland Paris®
The Disneyland Paris PhotoPass application allows you to:
- Create your Disney PhotoPass™ account
- Associate your Disney PhotoPass+ to your account
- View your Character Meet & Greet images that have been associated to your PhotoPass+
- Add attraction images directly to your PhotoPass account as you exit the rides. Simply scan the image QR code on the preview screen or enter the image ID manually.
- Purchase ride photos in-App without a PhotoPass+
- Save your images to your camera roll
- Share your images on social networks

Dank aan InsideDLParis om te melden!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Blijkbaar zijn de attractiefoto's nu ook al klaar voor scanning met de Disney PhotoPass applicatie!

Afbeelding


Bron: InsideDLParis
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

en voor mensen die geen smart of iphone hebben?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Kan ook gewoon via pc hoor, via de site: http://www.disneyphotopass.eu/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Tijdens de Ratatouille Preview afgelopen zondag, konden we ook de nieuwe Disney PhotoPass uittesten.

Als eerste kan je de Disneyland Paris PhotoPass app downloaden in de App Store of Google Play. De app is verkrijgbaar in het Frans, Engels en Spaans. Daarna dien je in te loggen met een geldig e-mailadres en kan je de code op de achterkant van de kaart ingeven.
Heb je geen smart Phone? Dan kan je je photopass aan elke fotograaf of fotodesk van de attracties afgeven. Later kan je dan je login creëren via de pc. De Normale Photopass kan je 10 dagen (prijs 59.99 euro, te koop in de meeste DLP winkels aan de kassa) gebruiken om foto's op te laten zetten, de foto's blijven 1 jaar in je account staan.
TIP: koop je photopass + op voorhand inc. je arrangement en bespaar 10 euro. (Bel hiervoor naar de reserveringslijn)

***Voor jaarkaarthouders is er sinds kort ook een jaarlijkse Photopass die 1 jaar kan gebruikt worden om foto's op te zetten. http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =27&t=1890

Afbeelding

Na de registratie kan je bij de uitgang van de attracties (Space Mountain: Mission 2, Buzz Lightyear Laser Blast, Big Thunder Mountain, Pirates of the Caribbean,Buzz Lightyear Laser Blast, Rock ’n Roller Coaster en The Twilight Zone Tower of Terror) de QR scannen van je foto met je smartphone. De foto wordt dan in lage resolutie geregistreerd op je kaart. Wil je hem in HD, dan dien je je kaart te laten scannen aan de fotodesk.

Afbeelding

Bij de figuren laat je gewoon je kaart zien aan de Disney Photopass fotografen die vervolgens al je foto’s op de account plaatsen. Dit kan onder andere bij Meet Mickey Mouse,
Princess Pavilion en Spider-man.
En sinds kort staan er ook bij het kasteel regelmatig fotografen die een mooie foto maken!

Als je thuiskomt kan je dan via de website inloggen en je foto’s bekijken, delen en leuke cadeautjes bestellen. Na een geldige login kan je meerdere photopasses aan je account toevoegen en al je foto’s bekijken.

Afbeelding


Fotoprints
zijn er al vanaf €0.55 en posters vanaf €19.90. Naast de genomen foto’s tijdens je trip kan je zelf ook nog enkele foto’s toevoegen (ook via je Facebookaccount) om ze te bestellen. Voor prints kan je kiezen tussen drie afmetingen (10cm, 11cm, 13cm), posters zijn in twee afmetingen beschikbaar: 20cm of 30cm. De lengte wordt dan automatisch aangepast aan de desbetreffende foto.

Afbeelding

Met al je foto’s kan je ook een mooi fotoboek laten maken. Er zijn twee versies: een matte vanaf €19.99 en een glanzende vanaf €59.99. Als je kiest voor een matte afwerking, dan heb je keuze uit drie covers en bij de glanzende fotoboeken heb je slechts twee coverkeuzes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nadat je je foto’s uitgekozen hebt wordt er een automatisch album gemaakt, die je later nog steeds kunt aanpassen. Zo kan je de paginalay-out en de achtergronden wijzigen, kan je enkele leuke effecten toevoegen en kan je zelfs heel wat toffe cliparts toevoegen (keuze uit zowel Disney- als non Disneystuff).

Met je foto’s kan je ook cadeautjes laten maken. In het assortiment vind je: magneten, bekers, iphone, ipads en Galaxy covers, canvassen, collage’s, kaarten en tshirts.

Afbeelding

En tot slot kan je ook een leuke kalender maken. Je hebt keuze uit 6 verschillende soorten waar je telkens de start maand en jaar zelf kan bepalen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mochten er nog vragen zijn, ik probeer ze zo snel en zo goed mogelijk te antwoorden!

Jaarkaarthouders kunnen gebruik maken van een jaarlijkse Photo Pass: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =27&t=1890
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

in de doos zitten, Exclusieve lanyard, een photopass + card en 2 extra kleine kaarten om je foto's op te laten zetten.
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Myriam23 schreefCOLONin de doos zitten, Exclusieve lanyard, een photopass + card en 2 extra kleine kaarten om je foto's op te laten zetten.
Idd!

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Hallo! Ik heb alle berichten gelezen maar voel me zo blond! Ik snap het allemaal nog steeds niet zo goed. Wij gaan in november met zn 5en en zitten te denken aan de pass. Voornamelijk voor de atractie foto's, dat lijkt aanzienlijk goedkoper dan dat je ze overal moet kopen! Je heb in de doos dus 3 pasjes? Wat is t verschil dan tussen die photopass +card en die 2 extra kaarten waar je foto's op worden gezet? En als je in bijvoorbeeld BTM bent geweest, dan ga je dus naar het fotohokje en dan geef je je kaart af en zegt om welke foto t gaat? En kan je ook 2 foto's dan erop laten zetten? Aangezien we dus met 5 zijn en meestal 4 op de foto staan. En als je dat dan gedaan heb is die dan in hogo resolutie of lage? Want ik las dat je dan naar de balie moet voor hoge resolutie? Of bedoelen jullie het fotohokje met balie? De foto's staan dan direct in de app? Zodat je ze op twitter facebook etc kan zetten. En via de site login kan je ze opslaan op je computer? En als je bij een fotograaf een foto maakt dan geef je je pasje aan hem of haar en daan staat de foto er ook meteen op? En is die dan hoge of lage resolutie? Klopt dit zo een beetje of begrijp ik t echt niet?
Sorry voor de vele vragen!
Never lose hope
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Er zit waarschijnlijk geen verschil in de pasjes, je hebt er alleen twee extra voor je medereizigers, maar ik denk dat het alle foto's onder hetzelfde nummer (van de pas) wordt opgeslagen. Als je de foto op de kaart laat zetten door een fotograaf of aan de fotobalie van de attractie (waar je normaal de 'echte' foto laat maken) dan heb je hoge resolutie. In de testperiode kreeg je alleen een lage resolutie van de foto bij het scannen van de QR-code bij de foto op het beeldscherm waar je foto's op kunt bekijken bij de attractie. Aan de balie kunnen ze ook de foto inzoomen, zodat andere bezoekers er niet of nauwelijks opstaan, zoals anders ook wordt gedaan. Ik denk dat het geen probleem is om twee foto's erop te laten zetten, anders kun je met twee in de rij gaan staan en ieder een foto op een pas laten zetten (aangezien je die toch drie hebt). De foto's worden aan je account gekoppeld. Tijdens de testperiode waren ze niet direct zichtbaar, vaak later op de dag of de dag erna. Terwijl via de website ze wel al terug te vinden waren. Hoe dit kwam, geen idee. Via de website kun je de hele map met foto's ineens downloaden. De resolutie is afhankelijk van de manier van koppelen QR-code of fotobalie.
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Mich€l schreefCOLONEr zit waarschijnlijk geen verschil in de pasjes, je hebt er alleen twee extra voor je medereizigers, maar ik denk dat het alle foto's onder hetzelfde nummer (van de pas) wordt opgeslagen. Als je de foto op de kaart laat zetten door een fotograaf of aan de fotobalie van de attractie (waar je normaal de 'echte' foto laat maken) dan heb je hoge resolutie. In de testperiode kreeg je alleen een lage resolutie van de foto bij het scannen van de QR-code bij de foto op het beeldscherm waar je foto's op kunt bekijken bij de attractie. Aan de balie kunnen ze ook de foto inzoomen, zodat andere bezoekers er niet of nauwelijks opstaan, zoals anders ook wordt gedaan. Ik denk dat het geen probleem is om twee foto's erop te laten zetten, anders kun je met twee in de rij gaan staan en ieder een foto op een pas laten zetten (aangezien je die toch drie hebt). De foto's worden aan je account gekoppeld. Tijdens de testperiode waren ze niet direct zichtbaar, vaak later op de dag of de dag erna. Terwijl via de website ze wel al terug te vinden waren. Hoe dit kwam, geen idee. Via de website kun je de hele map met foto's ineens downloaden. De resolutie is afhankelijk van de manier van koppelen QR-code of fotobalie.
Hartstikke bedankt voor je antwoord! Klinkt allemaal ideaal om het te gaan nemen en denk ook dat we dat inderdaad gaan doen.
Never lose hope
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Wij hebben woensdag een Photopass + gekocht & zijn tot nu toe best tevreden.
Het werkt bijna overal prima.
Het jammere is alleen dat er weinig Photopass fotografen zijn. Het lijkt wel alsof ze niet genoeg cameras met scansystemen hebben.
Woensdag had Goofy bijvoorbeeld geen fotograaf. Die fotograaf stond er gisteren wel, maar toen hadden Pooh & Marie weer geen fotograaf. Dat is best een teleurstlling als je zo'n pasje koopt, verwacht je ook dat bij elke meet & greet op z'n minst een fotograaf staat.
Bij Buzz hebben ze onze pas wel gescand, maar onze foto's stonden niet op onze pass toen ik het gisteren avond op de laptop controleerde.
Verder is het gewoon erg leuk! Je krijgt ook nog eens jaarpas korting, dus dat is mooi meegenomen :)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Ik maakte een foto van het scherm of schreef de fotocode op. Deze kun je dan via de site of app vaak nog toevoegen diezelfde avond :) De foto is dan wel in lage kwaliteit, maar goed je hebt hem dan wel. Dit werkte alleen op de dag van de foto en alleen als die niet al succesvol was gekoppeld.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Ow ja, op het programmafoldertje staat aangegeven welke meets een eigen fotograaf hebben. De rest heeft niet altijd een fotograaf.
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

ik ga hem ook halen bij mijn volgende trip naar DLP. maar ik vraag me af of hij ook in Disney village te verkrijgen is, aangezien we een dag aan komen en dan niet meteen het park in gaan, pas de dag erna. en wil hem eigelijk het liefst al in Disney village kopen.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

fairy tale schreefCOLONik ga hem ook halen bij mijn volgende trip naar DLP. maar ik vraag me af of hij ook in Disney village te verkrijgen is, aangezien we een dag aan komen en dan niet meteen het park in gaan, pas de dag erna. en wil hem eigelijk het liefst al in Disney village kopen.

Deze is niet te koop in disney village, op het moment is deze alleen te koop in een aantal winkels op main street en een aantal foto winkels (wat ze daar ook mee mogen bedoelen).
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar