Disney's Photo Pass

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Je hebt Internet nodig om je foto's te bekijken, maar erop zetten kan het personeel voor je doen. En bekijken n downloaden kun je dus gewoon thuis doen.
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Staan de handtekeningen ook onder de foto's op de photopass+ zoals je dat hebt als je de foto koopt aan de kassa bij bv de prinsessen of meet Mickey ...enz ?
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Angel007 schreefCOLONStaan de handtekeningen ook onder de foto's op de photopass+ zoals je dat hebt als je de foto koopt aan de kassa bij bv de prinsessen of meet Mickey ...enz ?
Nee, deze staat er bij ons helaas niet onder.
Bij de attractiefoto's krijg je wel het "attractie kader" om je foto.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Ik vroeg aan de kassa van "Meet Mickey" of de signatures erbij stonden, de Cm scande het kaartje in en ja hoor ze stonden erop, ik heel blij ! nu kijk ik net online naar mijn foto's en wat blijkt : ze staan er niet bij! zelfs niet die waar ze de signatures aan de kassa zelf hebben moeten bij plaatsen :(
En de foto's die ik gedownload heb, dus heel het pakket, die moet je uitpakken, wel dat heb ik gedaan en dan krijg ik bestanden die maar tussen de 500 kb en de 600 kb groot zijn ??? dat zijn geen grote kwaliteitsfoto's he, of doe ik hier iets mis?
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Moet je eigenlijk van te voren een photopass account aanmaken via de app? Of moet dat pas als je hem aangeschaft heb? En zijn je email en wachtwoord ook de gegevens die je nodig heb om de foto's te kijken? En kan je ook andere emailadressen aanmelden op 1 pas? Wij zijn met meerdere mensen en als hun via mijn email adres in moeten loggen doe ik natuurlijk geen wachtwoord die ik vaker gebruik:p
Never lose hope
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

kimberley2909 schreefCOLONMoet je eigenlijk van te voren een photopass account aanmaken via de app? Of moet dat pas als je hem aangeschaft heb? En zijn je email en wachtwoord ook de gegevens die je nodig heb om de foto's te kijken? En kan je ook andere emailadressen aanmelden op 1 pas? Wij zijn met meerdere mensen en als hun via mijn email adres in moeten loggen doe ik natuurlijk geen wachtwoord die ik vaker gebruik:p
Je kan de pas kopen en pas daarna een account aanmaken en de as toevoegen hoor! En wijzelf konden hem toevoegen aan verschillende accounts waar je dan op biede alle foto's zag staan.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ik ben erg tevreden over de Photopass+!
Heb deze vorige week donderdag aangeschaft, en erg veel gebruik van gemaakt gedurende 5 dagen.
We hebben uiteindelijk 229 foto's op de pas staan!

Helaas was er een technisch probleem bij Meet Mickey, waardoor de foto's uiteindelijk niet op de pas zijn geraakt.
Door slecht internet kwam ik hier pas 2 dagen later achter.
We zijn nog terug gegaan om te kijken of ze de foto's terug konden vinden, maar dit lukte helaas niet.
Echter mochten we ter compensatie wel direct nieuwe foto's laten maken, zonder te hoeven wachten.
Jammer van de oude foto's, maar toch erg lief dat dit mocht!

Uiteindelijk hebben we toch 229 foto's over 5 dagen gescoord!
We hebben overal fotografen gezien!
Ook bij Pooh/Marie, Minnie/Stitch, Toon Studio en Jack Skellington.
Ik had vooraf veel klachten gelezen dat daar geen fotografen stonden.
Maar wij hadden gewoon overal fotografen.
En ook op de momenten dat we er voorbij passeerden maar zelf niet op de foto gingen, stonden daar gewoon fotogafen.
Enkel bij de Villains niet, maar dit is nooit het geval. Ik had hier dus al niet op gerekend.

Zelfs op de Halloween Soiree stonden fotografen.
Wij hebben door slechte organisatie helaas enkel Duffy en Shellie May gescoord.
Maar die zijn wel op de Photopass+ terecht gekomen.
Op dezelfde plek werden zij afgewisseld met The Aristocats.
Ook heb ik fotografen gezien bij Panchito/Carl & Dug, Mad Hatter & March Hare en Max Goof/Darkwing Duck & Launchpad McQuack.

Ook bij de attracties wisten ze aan de kassa's perfect hoe met de Photopass+ om te gaan!
Het werkte overal prima, en het was erg gemakkelijk.
Even het nummertje van je foto onthouden en je pas afgeven.
Zij scannen de foto op je pas, en zoomen zo in dat anderen er van weg vallen. Echt super!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Mouseketeer schreefCOLON
kimberley2909 schreefCOLONWij zijn er nu en er liggen er genoeg! We hebben wel problemen met de foto's erop krijgen
Wat voor problemen?
Foto's kwamen er niet op. Zijn er heel lang mee bezig geweest 6 man hebben geholpen en uiteindelijk is het goed gegaan en konden de foto's wel erop gescand worden. Wij waren erg blij met de photopass!
Never lose hope
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Oké bedankt dit is misschien eens leuk voor een langer verblijf .
Want als ik eerlijk moet zijn heb ik nog geen enkele attractie foto (shame on me)
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Wij hadden hem gekocht 1.5 week geleden en t is echt een uitkomst! We hebben alle attractie foto's die we normaal niet zouden kopen. Alle foto's die de fotograaf maakt bij een meet komen erop in plaats van dat je 1 super leuke koopt heb je ze dus allemaal! Zeker 50 euro waard aangezien je voor 1 attractiefoto al 16 euro betaald. Zeker een aanrader
Never lose hope
Madammeke
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2014, 21:58

Even een vraagje over deze photopass plus,begrijp ik het nu goed dat je dan eenmalig 50 euro betaald en dan gedurende je verblijf van bijv 4 dagen alle foto's die er van je gemaakt worden bijvoorbeeld in de attracties of bij Disney characters je deze foto's er zonder extra betaling op kunt laten zetten? En is het dan zo dat je de foto's die erop staan zelf digitaal hebt en ze bijv thuis kunt uitprinten oid?

Alvast bedankt als iemand me kan vertellen of dit idd zo is of nog meer info over heeft.

Madammeke
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Madammeke schreefCOLONEven een vraagje over deze photopass plus,begrijp ik het nu goed dat je dan eenmalig 50 euro betaald en dan gedurende je verblijf van bijv 4 dagen alle foto's die er van je gemaakt worden bijvoorbeeld in de attracties of bij Disney characters je deze foto's er zonder extra betaling op kunt laten zetten? En is het dan zo dat je de foto's die erop staan zelf digitaal hebt en ze bijv thuis kunt uitprinten oid?

Alvast bedankt als iemand me kan vertellen of dit idd zo is of nog meer info over heeft.

Madammeke
Staat allemaal in dit topic. Een kort overzichtje
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Madammeke schreefCOLONEven een vraagje over deze photopass plus,begrijp ik het nu goed dat je dan eenmalig 50 euro betaald en dan gedurende je verblijf van bijv 4 dagen alle foto's die er van je gemaakt worden bijvoorbeeld in de attracties of bij Disney characters je deze foto's er zonder extra betaling op kunt laten zetten? En is het dan zo dat je de foto's die erop staan zelf digitaal hebt en ze bijv thuis kunt uitprinten oid?

Alvast bedankt als iemand me kan vertellen of dit idd zo is of nog meer info over heeft.

Madammeke
Klopt allemaal
Never lose hope
stitchie
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 09:56

Misschien een domme vraag, maar vinden de fotografen die bij de characters staan het erg als je gewoon je eigen camera gebruikt om een foto te maken of dat je dat aan de fotograaf vraagt dat hij met jouw fototoestel een foto maakt.

Want ik heb eigenlijk geen zin om geld uit te geven aan fotografen om een professionele foto te krijgen terwijl ik die ook zelf kan maken met mijn camera.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

stitchie schreefCOLONMisschien een domme vraag, maar vinden de fotografen die bij de characters staan het erg als je gewoon je eigen camera gebruikt om een foto te maken of dat je dat aan de fotograaf vraagt dat hij met jouw fototoestel een foto maakt.

Want ik heb eigenlijk geen zin om geld uit te geven aan fotografen om een professionele foto te krijgen terwijl ik die ook zelf kan maken met mijn camera.
Dit doen we altijd!

En ze hebben er nog nooit iets van gezegd.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar