Disney's Photo Pass

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Ik had onlangs ook problemen en kreeg de dag zelf of de dag nadien antwoord om 4 dagen te wachten omdat het druk was en er veel foto's moesten toegevoegd worden. Ik mocht ze na 4 dagen terug contacteren als er nog foto's ontbraken.

Maar toen ik ze vier dagen later terug contacteerde kreeg ik opnieuw exact de zelfde mail... Dus ik vind ze helemaal niet behulpzaam. Zeer spijtig want ondertussen mis ik nog 1 foto. Al de andere foto's stonden er binnen de 4 dagen op.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Pfft amai, dat beloofd. Die standaard reply heb ik inmiddels ook al gehad... Staat echter niet expliciet 4 dagen in vermeld maar gewoon dat de responstermijn kan oplopen omdat ik buiten de gebruikelijke uren (zondag) contact opnam.
In Disney zelf waren ze echt heel behulpzaam dus daar hoor je me niet van klagen. CM heeft speciaal iemand van die dienst opgebeld en laten komen naar de winkel en ze hebben echt lang gezocht naar mijn attractiefoto's, op tijdstip, op code, ... Die mensen zijn bijna dik 45min met mij bezig geweest!
Doordat de M&G foto's echter gelijk op het scherm verschenen toen de CM mijn photopass scande, ging ik er ook niet vanuit dat dit een probleem zou zijn. En ze heeft hem 3x geprobeerd en alledrie de keren stonden ze er gewoon netjes op, dus zo vreemd dat ze dan bij mij maar niet verschijnen zowel in de mobiele app als via de website niet.

De attractiefoto's heb ik overigens intussen, m.u.z van 1tje van BTM. De persoon die ze hadden opgebeld (was een man die blijkbaar achter de schermen werkt rond het photopas systeem o.i.d?) heeft mijn photopas manueel in het systeem ge"reset" zei hij en had aangeraden om enkele uren nadien nog eens opnieuw te proberen met de codes. Dat is dus uiteindelijk wel gelukt zonder opnieuw de error te krijgen, behalve ééntje dan maar soit dat is nu geen ramp.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

M&G foto's staan erop! :D Oef!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ona1991 schreefCOLONM&G foto's staan erop! :D Oef!
Gelukkig maar, eind goed, al goed. :)
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Wij hebben sinds 16 augustus terug photopass via infinity.
Maar hij gaf continu problemen, wilde nergens scannen, dus moest iedereen manueel het nr ingeven...
Dus waren we terug geweest naar Flora's Boutique en hebben we nieuwe gekregen... Medewerker zei dat we 24 u moesten wachten vooraleer hem aan te melden op de website... Gedaan, terug thuis kreeg ik hem dus niet aangemeld. Hij zei dat hij niet geregistreerd was.
Onmiddellijk mail gestuurd en nooit antwoord erop gehad. Na 2 weken terug dezelfde email gestuurd.
Kreeg dan ook dezelfde mail zoals hierboven beschreven... Totaal niet als antwoord op mijn email...
Maar we hebben dan zaterdag nog eens geprobeerd om hem toe te voegen en wel gelukt. Dus volgens mij hebben ze de eerste photopass toch stopgezet en de nieuwe geactiveerd. Heeft dus toch 2 weken geduurd vooraleer het in orde is.
En alle foto's stonden er gelukkig mooi op.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
robinschip
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2018, 20:15

de afgelopen 2 dagen een aantal foto's van meet en Greet en attracties op onze photopass+ laten zetten. echter zie ik maar 1 attractie foto en van 1 Meet en Greet de foto's. weet iemand hoe lang dit kan / mag duren en wat ik kan doen om de "verloren" foto's alsnog terug te halen?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

robinschip schreefCOLONde afgelopen 2 dagen een aantal foto's van meet en Greet en attracties op onze photopass+ laten zetten. echter zie ik maar 1 attractie foto en van 1 Meet en Greet de foto's. weet iemand hoe lang dit kan / mag duren en wat ik kan doen om de "verloren" foto's alsnog terug te halen?
Attractiefoto's kan enkel de dag zelf, als je ze er dan niet opgezet hebt met de app of laten opzetten bij de fotostand dan zijn ze de dag nadien permanent verwijderd uit het systeem.

M&G foto's kan een aantal uren duren, heel uitzonderlijk eens een dag, maar 2 dagen dan zou ik eens contact opnemen via het contactformulier van de photopass website.
Als de mijne er na 12u niet opstaan ga ik altijd naar flora's boutique, ik noteer het exacte tijdstip waar ik gemeet heb en dan vinden ze ze gewoonlijk vrij vlot terug. Altijd aan te raden om vóór vertrek na te gaan of je alle foto's hebt, eens thuis en eens wat tijd verstreken heb je geen zekerheid dat ze nog teruggevonden kunnen worden.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Het kan enkele dagen duren eer je foto's op je pass staan. Zeker als het heel druk is. Je kan via de website contact opnemen met de dienst en best zoveel mogelijk info geven over de foto's die ontbreken. Vb. Dag, uur, nummer van de foto, welke attractie, ...

Ik heb ook eens heel lang moeten wachten, maar had uiteindelijk al mijn foto's. Één foto hebben ze echt naar moeten zoeken en hebben ze appart een link gegeven voor deze op mijn photopass te zetten.
(Ik heb ze wel meermaals moeten contacteren eer ze naar mijn foto wouden zoeken.)
Gebruikers-avatar
robinschip
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2018, 20:15

Ona1991 schreefCOLONAls de mijne er na 12u niet opstaan ga ik altijd naar flora's boutique, ik noteer het exacte tijdstip waar ik gemeet heb en dan vinden ze ze gewoonlijk vrij vlot terug. Altijd aan te raden om vóór vertrek na te gaan of je alle foto's hebt, eens thuis en eens wat tijd verstreken heb je geen zekerheid dat ze nog teruggevonden kunnen worden.
Bedankt voor de tip, dit zal ik volgende keer doen. de attractie foto heb ik er op de dag op laten zetten en kwam dus niet tevoorschijn. Inmiddels gemaild met de servicedesk van de photopass maar nog geen reactie. morgen maar eens een reminder sturen.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

robinschip schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONAls de mijne er na 12u niet opstaan ga ik altijd naar flora's boutique, ik noteer het exacte tijdstip waar ik gemeet heb en dan vinden ze ze gewoonlijk vrij vlot terug. Altijd aan te raden om vóór vertrek na te gaan of je alle foto's hebt, eens thuis en eens wat tijd verstreken heb je geen zekerheid dat ze nog teruggevonden kunnen worden.
Bedankt voor de tip, dit zal ik volgende keer doen. de attractie foto heb ik er op de dag op laten zetten en kwam dus niet tevoorschijn. Inmiddels gemaild met de servicedesk van de photopass maar nog geen reactie. morgen maar eens een reminder sturen.
Missende attractiefoto's terug krijgen is helaas erg moeilijk is mijn ervaring. Die worden (voor mijn gevoel) veel sneller verwijderd).
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
HugoUrk
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2018, 13:09

Mischien is de vraag wel een gesteld op dit forum , maar kan ik de photopass+ ook in disney village aanschaffen? zo ja waar? en hoe duur is een photopass+ op de moment?
Afbeelding

17/18 Davy Crocket
5/2019 Sejours et Affaires Residence Hoteliere Rive Gauche
9/2019 Davy Crocket
12/2019 annual pass event 4 seasons Davy Crocket

next:
2020: First visit Disney World Orlando Florida
2020: First time Disney hotel
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

HugoUrk schreefCOLONMischien is de vraag wel een gesteld op dit forum , maar kan ik de photopass+ ook in disney village aanschaffen? zo ja waar? en hoe duur is een photopass+ op de moment?
Hij is in elk geval te koop in de winkels van de hotels.
Prijs 75 euro
Afbeelding
Foto ed92
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Volgens mij kun je de PhotoPass+ ook aanschaffen bij World of Disney en The Disney Gallery (bij de laatste hebben ze in ieder geval ook een fotobalie).
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

In heb mijn laatste 2 bezoeken niks dan problemen gehad met de photopas. (Eind oktober en begin november).
Eerst en vooral, er staan geen QR codes meer bij de foto's van de attracties. Ok, geen probleem, dan tik ik de nummer wel in op de app, er staan andere mensen op de foto. Zucht.
Dan maar even naar de castmember voor de foto te laten scannen via de photopas kaart. Geen probleem, ... Van de 10 gescande foto's maar 6 ontvangen. Hoop dat dit snel opgelost geraakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Naar mijn ervaring kan je sowieso beter je foto's door een CM op je pass laten zetten.
Ze centreren de foto soms en de kwaliteit van de foto's is beter. Geen idee waarom, maar de keren dat ik een foto zelf toevoegde en door de CM liet toevoegen als test was de foto die ik zelf toevoegde kleiner en van slechtere kwaliteit.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar