Disneys The Lion King Musical

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney's The Lion King-WINNAAR AD PUBLIEKSPRIJS BESTE MUSICAL
De Koning der Musicals heeft de AD Publieksprijs voor 'Beste Musical van het jaar' gewonnen!

Afbeelding

Met dank aan musicalliefhebbend Nederland, heeft Disney's The Lion King gisteren tijdens het Musical Award Gala deze prachtige award in de wacht gesleept.

Beleef de avond die je nooit zult vergeten bij Disney's The Lion King in het AFAS Circustheater Scheveningen. Bovendien profiteer je nu van een uniek aanbod: een gratis rang-upgrade ! Zo boek je bijvoorbeeld 1e rang kaarten voor 2e rang prijzen en 2e rang kaarten voor 3e rang prijzen. Boek nu voor de beste plaatsen!

Onovertroffen en onwaarschijnlijk mooi

Disney's The Lion King is nergens mee te vergelijken: een onbeschrijflijk mooi verhaal over hoop, avontuur, moed en liefde. Met verbluffend mooie decors, prachtige kostuums en de bekende muziek van Elton John en Tim Rice. Dit theaterspektakel trok wereldwijd al meer dan 90 miljoen bezoekers en won 70 internationale awards.

Boek je Tickets
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

The Lion King - Circle of Life | Musical Awards Gala 2018

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

‘Ontzettend cool’, Semm (11) speelt kleine Nala in prijswinnende musical Lion King

Afbeelding

“Ontzettend cool”, zegt de 11-jarige Semm Albertus uit Eindhoven. Sinds oktober is ze een van de speelsters die de rol van kleine Nala vertolkt in de succesvolle musical Lion King. Woensdagavond ontving de musical de Publieksprijs bij de jaarlijkse Musical Awards.

“Het is zo laat geworden, dat ik vandaag niet naar school hoef. En ik moet donderdagavond ook weer optreden“, zegt de kleine musicalactrice de day after. “De hoofdrolspeler had vooraf met alle spelers afgesproken dat als we een prijs zouden winnen, iedereen het podium op zou gaan. En toen was het zover. Echt heel erg gaaf. Ik ben superblij!” Zelfs door de telefoon is haar brede glimlach te horen.

Moeder is taxichauffeur

Acteren, zingen en dansen. Het is helemaal haar ding, vertelt Semm. Al jaren oefent ze bij de Eindhovense musicalschool. Semm: “Ik had al een paar keer – zonder succes – auditie gedaan voor een musical. Toen kwam er een mogelijkheid om auditie te doen voor de Lion King en toen lukte het.”

Volgens de wet mag ze niet meer dan 24 keer op het toneel van het Circustheater in Den Haag staan. “Als ik moet spelen, vertrek ik gelijk na school. Mijn moeder is taxichauffeur. Ze brengt me naar Den Haag. Ik moet er op tijd zijn. Eerst nog wat eten en daarna in de grime. Echt tijd om zenuwachtig te worden is er niet. Ik voel me er thuis. Welke rol ik ooit nog wil spelen? De rol van grote Nala in de Lion King.”

bron : http://www.omroepbrabant.nl
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Achter de schermen bij THE LION KING! | Dit wil je weten!

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nieuwe internationale cast krijgt Nederlandse les | The Lion King



Deze maand starten er nieuwe, internationale, castleden bij Disney’s The Lion King. Ter voorbereiding op hun rol krijgen zij Nederlandse taalles van Bob. BackStage zocht de nieuwe castleden op tijdens deze les! Voor meer informatie over Disney’s The Lion King ga je naar http://www.thelionking.nl
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Episode 1: The Pride of Broadway: Backstage at THE LION KING with Jelani Remy

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

THE LION KING: 'Endless Night' performed by Nick Afoa in support of Centrepoint

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Olympische Winterspelen | The Lion King

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Episode 2: The Pride of Broadway: Backstage at THE LION KING with Jelani Remy

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Finale Olympische Winterspelen | The Lion King

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Episode 4: The Pride of Broadway: Backstage at THE LION KING with Jelani Remy

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Een nieuwe Ed | The Lion King

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney on Broadway Stars Meet ‘Festival of the Lion King’ Cast

Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

11 oktober was ik jarig en kreeg ik heel toepasselijk in Zooparc Overloon bij de Leeuwen mijn verjaardagscadeautje van mijn man, 2 tickets voor de Lion King.
Vorige week woensdag was het eindelijk zo ver! In 2005 heb ik de voorstelling ook al in Scheveningen gezien, maar het was wederom een fantastische show. Als kers op de taart kregen we in de pauze ook nog eens te horen dat we na de voorstelling een backstage tour zouden krijgen van Silencio die swing is bij de Lion King (o.a. understudy Mufasa) Mijn man kent hem al jaren en hij stelde voor om ons rond te leiden backstage.
Dit was echt een once in a lifetime ervaring, zo gaaf!
Mooi om alle maskers, decorstukken, pruiken, schminkruimte etc etc. van dichtbij te zien en zelfs enkele dingen even vast te mogen houden.
Mocht je de show nog niet gezien hebben... zeker nog even gaan kijken! :D

Afbeelding
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wauw hoe gaaf Tinkerbelletje
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar