[2018] Disney On Ice Nederland

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Beleef Onvergetelijke Avonturen met Disney On Ice als Mickey, Minnie, Donald en Goofy een kleurrijke en magische reis maken door het verleden. Dory is terug, samen met haar vrienden Nemo en Marlin van Disney • Pixar's Finding Dory. Duik diep in de oceaan met je favoriete school vissen en ontdek wat het betekent om familie te zijn. Reis naar de winterse wereld van Arendelle waar de zusjes Anna en Elsa, en de hilarische Olaf van Disney's Frozen leren dat ware liefde magisch is. Niets is onbereikbaar voor Rapunzel met vrienden die haar de weg wijzen. Als Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen samenwerken, krijgen ze op een magische manier ALLES voor elkaar. Bij het swingende optreden van Buzz en Woody kan je niet op je stoel blijven zitten; Simba, Timon en Pumbaa sluipen op de savanne; Jasmine, Aladdin en Geest laten zien dat je niet bang hoeft te zijn als je vrienden hebt; en je favoriete Disney prinsessen blijven onverschrokken als altijd. Geef je familie herinneringen om nooit te vergeten!

Van 12 t/m 30 december in Rotterdam en Utrecht. Tickets vanaf € 18,=
Kijk voor meer informatie en ticketverkoop op http://www.DisneyOnIce.nl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

©Disney/© Feld Entertainment
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Beleef Onvergetelijke Avonturen met Disney On Ice! Van de diepten van de oceaan tot een winters droomland – niets is te fantasierijk voor jouw Disney vrienden, inclusief Mickey, Minnie, Dory en de cast van Disney’s Frozen. Het is een kleurrijk avontuur vol magie en plezier, met liedjes en herinneringen die je familie voor altijd zal koesteren.

Van 12 t/m 30 december in Rotterdam en Utrecht. Tickets vanaf € 18,=
Kijk voor meer informatie en ticketverkoop op http://www.DisneyOnIce.nl

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Doe de Mickey Mouse Dans en maak kans op tickets voor Disney On Ice inclusief Meet & Greet!

Disney On Ice viert 90 jaar Mickey Mouse met een speciale Mickey Mouse Dans pre-show en jij kan daar bij zijn!

Doe mee aan de Mickey Mouse Dans wedstrijd en maak kans op vier tickets voor Disney On Ice en een ontmoeting met Mickey Mouse en Minnie Mouse!

Kijk hier hoe je mee kan doen!

Onvergetelijke Avonturen met Disney On Ice komt van 12 t/m 30 december naar Rotterdam en Utrecht. Kijk voor meer informatie en ticketverkoop op http://www.DisneyOnIce.nl

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disney On Ice is een perfect cadeau voor de feestdagen! Geef je familie herinneringen om nooit te vergeten. Kijk voor meer informatie op http://www.DisneyOnIce.nl

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Onvergetelijke avonturen met Disney on ice zorgt voor een onvergetelijke avond

Afbeelding

Op één avond reizen van de Afrikaanse Savanne naar het bos achter de zeven bergen, van Agrabah via diep in de zee naar een hoge toren in het bos, dan terug gaan naar de speelgoedkist en helemaal de andere kant van de oceaan bezoeken om uiteindelijk in Arendelle terecht te komen.... Onmogelijk? Nee hoor, Mickey, Minnie, Donald en Goofy nemen je mee op Onvergetelijke avonturen.

Afbeelding

Disney on ice bezoeken in december begint bij ons langzaam aan een traditie te worden. Vooral voor mijn kleine prinses blijft het een uitje naar haar hart. Volledig uitgedost in een door haar zorgvuldig samengesteld Minnie Mouse outfit staat ze 's morgens vroeg al klaar om naar Ahoy Rotterdam te gaan. Één klein detail, Disney on ice was pas 's avonds en ze moest dus ook nog gewoon naar school.

Afbeelding

Wat later, door de files, dan gepland komen we aan in Rotterdam, maar als we aanwijzingen volgen en richting de schaatsarena lopen, komt de vrolijke Disneymuziek ons tegemoet. Onderweg komen we ook de nodige merchandise kraampjes tegen. Natuurlijk moet het programmaboek mee voor de verzameling. (En nog enkele andere hebbedingetjes.)

Afbeelding

Met een hapje en een drankje gaan we op zoek naar ons plekje. Voor wie vaker naar Disney on ice is geweest, is de indeling van de tribunes vertrouwd en bekend. Kom je voor het eerst, dan staan er genoeg vriendelijke en behulpzame medewerkers, die je met liefde de weg wijzen. Tegen de tijd dat we op ons plekje aankomen zijn alle files vergeten door de magische sfeer en wachten we vol ongeduld op de voorstelling die gaat komen.

Afbeelding

Al snel staan Mickey, Minnie en een groep ijsdansers op het ijs om samen met ons de Mickey Mouse Dans te doen. Een vrolijk dansje om je vast op te warmen voor wat komen gaat. De Mickey Mouse Dans zorgt ervoor dat de sfeer al goed erin komt en het publiek doet vrolijk mee. Voor degenen die naar de show gaan, de Mickey Mouse Dans kun je hier leren.

Afbeelding

Als Mickey en Minnie na de preshow weer het ijs op komen weten we dat de voorstelling is begonnen. Mickey, Minnie, Donald en Goofy gaan op zoek naar een schat en nemen ons mee naar avonturen in het verleden. Al snel klinken de bekende klanken van The Lion King door de speakers, waarna je wordt meegenomen door de characters en muziek door het verhaal van de film.

Afbeelding

De hele show is weer prachtig in elkaar gezet, Mickey en zijn vrienden praten de verschillende verhalen aan elkaar en zorgen voor de komische noot. Tot aan de pauze worden we door onze Disneyvrienden meegenomen door de verhalen van Sneeuwwitje, Aladdin, Ariel en Rapunzel. De zeven dwergen maken er een gezellig feestje van, de prinsessen en prinsen laten de ene na de andere prachtige duetten en solo's zien op het ijs. De pirouettes zijn schitterend en de lifts zijn gewaagd, elke dans doet ons hart sneller kloppen.

Afbeelding

Het eerste deel wordt afgesloten met een waar spektakel met alle prinsessen en prinsen op het ijs. Naast de reeds verschenen Sneeuwwitje en de sneeuwprins, Aladdin en Jasmine, Ariel en Rapunzel en Flynn Ryder, komen nu ook de overige Disneyprinsessen met hun prinsen het ijs op. Dit zorgt er natuurlijk voor dat we niet weten waar we moeten kijken. We komen werkelijk ogen te kort.

Afbeelding

Na een korte pauze wordt al snel de show hervat. De groene soldaten, Woody, Jessy en Buzz Lightyear brengen ons al snel terug in de feestelijke stemming. Toystory wordt snel opgevolgd door Dory en haar familie en als afsluiter van de show was ook dit jaar Frozen weer van de partij.

Afbeelding

Ook dit jaar valt ons weer op hoeveel aandacht er besteed is aan alle kostuums en decors. De kostuums schitterden dit jaar nog meer dan voorheen. Alle kostuums, zelfs die van Olaf zijn voorzien van pailletten en glitters. Door al het licht schitteren onze Disneyvrienden ons gewoon tegemoet. Het decor is ook weer prachtig gemaakt, met verrijdbare stukken en vele lichteffecten is de hele voorstelling één groot feest.

Afbeelding

Voor we naar de show gingen wisten we ook niet hoe Disney on ice ons dit jaar nog kon verrassen, we bezoeken de show nu al voor het derde jaar achter elkaar. Maar niks is minder waar. Het is een show waar je je geen moment bij verveelt en ook dit jaar wist Disney on ice ons weer goed te verrassen en bezorgde ons weer een onvergetelijke avond. Onvergetelijke avonturen is een echte aanrader voor elke Disneygek en zal gegarandeerd zorgen voor een avond vol Disney magie.

Afbeelding

Onvergetelijke avonturen met Disney on Ice is nog te zien in Ahoy Rotterdam, op zaterdag 15 en zondag 16 december en Jaarbeurs Utrecht, van 22 tot en met 30 december. Voor meer informatie en tickets klik hier.

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
WendyJordy
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2016, 13:43

Ooh ik ga morgenochtend met mijn zoon! Het is voor mij weer al even een aantal jaar geleden dat ik geweest ben, dus ik laat me graag verrassen! Zo na ons laatste Disneytripje in November kunnen we het jaar leuk afsluiten :) Super foto's Mamavanprinsjes :)
It's kind of fun to do the impossible
- Walt Disney -
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

WendyJordy schreefCOLONOoh ik ga morgenochtend met mijn zoon! Het is voor mij weer al even een aantal jaar geleden dat ik geweest ben, dus ik laat me graag verrassen! Zo na ons laatste Disneytripje in November kunnen we het jaar leuk afsluiten :) Super foto's Mamavanprinsjes :)
Dank je wel en veel plezier gewenst.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar