[2019] The Lion King & Jungle Festival

Juliedc
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2019, 12:21

moorhunhe schreefCOLONJa, wij hebben in januari al geboekt. Komen 30 juni aan, en vertrekken 6 juli.
Ook de eerste keer vanuit Engeland vertrekken, dus dat wordt wat. Speciaal 2 dagen extra moeten boeken vanwege het reizen -_-
(ik ben naar Engeland verhuisd afgelopen oktober)
Waauw verblijf je zo lang dan in Disneyland? Wij pas 15juli tot 16juli dus 2daagjes. JA amai zal inderdaad wat worden. Super leuk dat je in Engeland woont. Ik wens jou alvast heeeel veeeel plezier! En hopelijk verloopt alles goed het reizen.
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Zojuist geboekt voor 7-13 september! Lion King is mijn lievelingsfilm! Morgen proberen of je dat pakket echt alleen kan kopen als je via Disney geboekt hebt... Hoop zo van niet, want ik wil heel graag dat pakket!!!
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Juliedc schreefCOLON
moorhunhe schreefCOLONJa, wij hebben in januari al geboekt. Komen 30 juni aan, en vertrekken 6 juli.
Ook de eerste keer vanuit Engeland vertrekken, dus dat wordt wat. Speciaal 2 dagen extra moeten boeken vanwege het reizen -_-
(ik ben naar Engeland verhuisd afgelopen oktober)
Waauw verblijf je zo lang dan in Disneyland? Wij pas 15juli tot 16juli dus 2daagjes. JA amai zal inderdaad wat worden. Super leuk dat je in Engeland woont. Ik wens jou alvast heeeel veeeel plezier! En hopelijk verloopt alles goed het reizen.
We komen 30/6 om 14h aan ongeveer, in Disney.
Vermits het goedkoopste was om een nieuw abo te kopen, kunnen we evenzeer dat de 30ste dan al doen.
6/7 gaan we niet naar het park, want vertrekken dan al 's morgens vroeg terug richting UK.

Ik had sowieso gerekend op 5 dagen park (vanaf 1/7 pas). Dan kan alles ook op het gemak, en ook nog naar het winkelcentrum, want ik mis hier ontzettend veel van eten, dat ze in Frankrijk ook hebben, dus dat is ook tijd dat we niet in het park zijn.

En vermits het te langdradig is allemaal om er te geraken nu, doe ik dat ook liever niet te veel, dus daarom ook maar gelijk voor zolang.
En, het hotel viel kwa prijs ook ontzettend goed mee voor zoveel nachten.

Vroeger was het max. ook maar 3 dagen.
Maar ik kon vanuit Antwerpen er heel makkelijk geraken en ging dan ook 5x per jaar met mijn Dream, dus meer dan 3 dagen was nooit nodig voor mij.

Maar de eerste en de laatste dag zijn we in princiepe dus gewoon kwijt, puur reizen.
Ik hoop dat we de 30ste niet te moe zijn, want we moeten om redenen al de avond ervoor rond middernacht vertrekken. Anders blijven we die dag in het hotel en gaan we niet meer naar het park die dag.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

SabinaH schreefCOLONZojuist geboekt voor 7-13 september! Lion King is mijn lievelingsfilm! Morgen proberen of je dat pakket echt alleen kan kopen als je via Disney geboekt hebt... Hoop zo van niet, want ik wil heel graag dat pakket!!!
Vind de prijs voor mij persoonlijk te veel.
Ik zou enkel de souvenir beker willen, en dan daar 99 € voor betalen ...

Figuren heb ik al op de foto, een goede plek bij de show is geen must.
Dus ergens wel beetje jammer, maarja, niet alles kan, lol.
Juliedc
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2019, 12:21

moorhunhe schreefCOLON
Juliedc schreefCOLON
moorhunhe schreefCOLONJa, wij hebben in januari al geboekt. Komen 30 juni aan, en vertrekken 6 juli.
Ook de eerste keer vanuit Engeland vertrekken, dus dat wordt wat. Speciaal 2 dagen extra moeten boeken vanwege het reizen -_-
(ik ben naar Engeland verhuisd afgelopen oktober)
Waauw verblijf je zo lang dan in Disneyland? Wij pas 15juli tot 16juli dus 2daagjes. JA amai zal inderdaad wat worden. Super leuk dat je in Engeland woont. Ik wens jou alvast heeeel veeeel plezier! En hopelijk verloopt alles goed het reizen.
We komen 30/6 om 14h aan ongeveer, in Disney.
Vermits het goedkoopste was om een nieuw abo te kopen, kunnen we evenzeer dat de 30ste dan al doen.
6/7 gaan we niet naar het park, want vertrekken dan al 's morgens vroeg terug richting UK.

Ik had sowieso gerekend op 5 dagen park (vanaf 1/7 pas). Dan kan alles ook op het gemak, en ook nog naar het winkelcentrum, want ik mis hier ontzettend veel van eten, dat ze in Frankrijk ook hebben, dus dat is ook tijd dat we niet in het park zijn.

En vermits het te langdradig is allemaal om er te geraken nu, doe ik dat ook liever niet te veel, dus daarom ook maar gelijk voor zolang.
En, het hotel viel kwa prijs ook ontzettend goed mee voor zoveel nachten.

Vroeger was het max. ook maar 3 dagen.
Maar ik kon vanuit Antwerpen er heel makkelijk geraken en ging dan ook 5x per jaar met mijn Dream, dus meer dan 3 dagen was nooit nodig voor mij.

Maar de eerste en de laatste dag zijn we in princiepe dus gewoon kwijt, puur reizen.
Ik hoop dat we de 30ste niet te moe zijn, want we moeten om redenen al de avond ervoor rond middernacht vertrekken. Anders blijven we die dag in het hotel en gaan we niet meer naar het park die dag.


Amai een hele planning dus. Dan zou ik ook inderdaad zoveel dagen plannen. Ik lees dat je een abbo hebt. Misschien kan jij mij helpen want ik geraak er niet zo goed aanuit. Ik wil een infinityjaarpas. Kan ik deze gewoon online bestellen of moet ik echt naar het park. Wij gaan kiezen voor een hotel niet van Disney. En mijn vriend neem dan gewoon 2tickets aan 39per dag. Al opgezocht maar vind het niet zo duidelijk.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Juliedc schreefCOLONAmai een hele planning dus. Dan zou ik ook inderdaad zoveel dagen plannen. Ik lees dat je een abbo hebt. Misschien kan jij mij helpen want ik geraak er niet zo goed aanuit. Ik wil een infinityjaarpas. Kan ik deze gewoon online bestellen of moet ik echt naar het park. Wij gaan kiezen voor een hotel niet van Disney. En mijn vriend neem dan gewoon 2tickets aan 39per dag. Al opgezocht maar vind het niet zo duidelijk.

Je kan er voor kiezen om je jaarkaart te kopen in het park , Online of via post.
meer info over online kopen vind je in dit topic https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... =27&t=2953
En de info voor post vind je in dit topic https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... st#p142139
Juliedc
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2019, 12:21

D-Tekenaar schreefCOLON
Juliedc schreefCOLONAmai een hele planning dus. Dan zou ik ook inderdaad zoveel dagen plannen. Ik lees dat je een abbo hebt. Misschien kan jij mij helpen want ik geraak er niet zo goed aanuit. Ik wil een infinityjaarpas. Kan ik deze gewoon online bestellen of moet ik echt naar het park. Wij gaan kiezen voor een hotel niet van Disney. En mijn vriend neem dan gewoon 2tickets aan 39per dag. Al opgezocht maar vind het niet zo duidelijk.

Je kan er voor kiezen om je jaarkaart te kopen in het park , Online of via post.
meer info over online kopen vind je in dit topic https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... =27&t=2953
En de info voor post vind je in dit topic https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... st#p142139
Dankje. Enig idee hoe lang het duurt voor je het thuis krijgt? Dat ik zeker niet te laat ben.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Als je goed leest staat er dat we dat de 30ste pas doen.
Ofwel was ik te onduidelijk, maar ik heb op dit moment geen abo.

Via de post duurt het 2-6 weken.
Bij sommige gaat het snel, bij anderen iets minder snel.

Online kopen, breng je de print mee als je gaat, en laat je deze in het paspoort bureau omzetten naar een echt abo. Moet wel binnen een bepaald aantal maanden?
Juliedc
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2019, 12:21

moorhunhe schreefCOLONAls je goed leest staat er dat we dat de 30ste pas doen.
Ofwel was ik te onduidelijk, maar ik heb op dit moment geen abo.

Via de post duurt het 2-6 weken.
Bij sommige gaat het snel, bij anderen iets minder snel.

Online kopen, breng je de print mee als je gaat, en laat je deze in het paspoort bureau omzetten naar een echt abo. Moet wel binnen een bepaald aantal maanden?


"een nieuw abbo" dacht dat je bedoelde verlenging van een abbo. Verkeerd verstaan dan.

Oké thx, ik zie wel wat ik kies.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Nee, een heel nieuw, want mijn Dream was afgelopen oktober vervallen.
En we wisten toen nog niet 100% zeker als we zouden terug gaan.

Dus ik moet helemaal opnieuw een abo aanschaffen als we gaan :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Juliedc schreefCOLONDankje. Enig idee hoe lang het duurt voor je het thuis krijgt? Dat ik zeker niet te laat ben.
Via de post moet je toch rekenen op een periode van 4 tot 6 weken ;)
Back to topic graag :) Alle info over de paspoorten kan gevonden worden in het paspoorten topic :yes:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nieuwe trailer voor het The Lion King & Jungle Festival



Disneyland Paris kondigt een swingende zomer aan in het teken van The Lion King en The Jungle Book, meer info vind je op ons forum: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 97#p141997
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ben jij klaar voor een beestachtig avontuur ?

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Welke Disney characters zie je bij de zon opkomst in Disneyland Paris ?

Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

De show wordt een heruitvoering van The Legend of the Lion King, dewelke tot 2008 in Videopolis liep of zou het gaan om een nieuwe productie?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar