is er geen WBTA voor 2019?

Alle algemene informatie over de DCL's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Hoi allemaal,

ik hou de disney cruise site goed in de gaten maar ik kan helemaal geen WBTA vinden van barcelona naar new york voor 2018 en voor 2019 niet? is deze cruise eruit gehaald.. vind alleen Dover naar New york?

iemand enige informatie hierover..


Dank je wel

groetjes judith
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Chipmunkmaniac
Member
Member
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56

Je bent nog te vroeg. Dit zal midden mei bekend gemaakt worden.
Maar ook dan is de route mogelijks anders dan dit jaar.
Wat ook wel eens gebeurt is dat repositioning cruises gebruikt worden om minor refurbishments te doen die normaal in drydock gebeuren, maar is voor een TA nog niet gebeurd.
WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Chipmunkmaniac schreefCOLONJe bent nog te vroeg. Dit zal midden mei bekend gemaakt worden.
Maar ook dan is de route mogelijks anders dan dit jaar.
Wat ook wel eens gebeurt is dat repositioning cruises gebruikt worden om minor refurbishments te doen die normaal in drydock gebeuren, maar is voor een TA nog niet gebeurd.


Oo super snel antwoord dank je wel.. ok dan wacht ik tot medio mei af, omdat ik al september cruises zag staan dacht ik , hmmh heb ik het nu gemist:) ik hoop dat het doorgaat,

fijne dag groetjes judith
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

De WBTA komt altijd met de winter cruises mee. Maar de kans dat het weer Dover New York wordt (en niet Barcelona) is volgens mij wel groot. Ze hebben het programma in Europa omgegooid en daardoor gaat de ebta nu naar Barcelona
Gebruikers-avatar
Chipmunkmaniac
Member
Member
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56

Begin en eindpunt zullen waarschijnlijk wel zelfde zijn maar DCL heeft naar het schijnt opties voor Liverpool en Dublin, dus kans is reeel dat de stops anders zijn en eventueel ook de lengte van de cruise.
WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar