Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 10 berichten ] 
Herfstvoordeel 2020 - Disneyland Paris 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Herfstvoordeel 2020 - Disneyland Paris
Kom dit najaar naar Disneyland Paris en geniet van de voordeel aanbiedingen! Ook geldig tijdens Disney Halloween Festival en Disney Enchanted Christmas.

Voor aankomsten van 1 oktober 2020 t/m 2 januari 2021.
Tot -20% op je verblijf + verblijf CADEAU voor kinderen t/m 11 jaar!
Voor aankomsten van 1 oktober 2020 t/m 2 januari 2021

Bovendien heb mag je kosteloos wijzigen of annuleren, gratis betalen in meerdere termijnen en zijn er geen boekingskosten.

Ontdek hier de prijzen: http://bit.ly/Disney_Voordeel

Afbeelding

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Wo 26 Aug 2020, 11:25
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Herfstvoordeel 2020 - Disneyland Paris
Sorry dat ik deze vraag hier stel , als ze verkeerd staat verwijder ze dan gerust.

Is er ook al iets bekend over de openingsuren van de beide parken gedurende het aankomende Halloween seizoen en/of het aankomende kerstseizoen :?:
Zou het jammer vinden moesten de parken dan ook sluiten om 18.00 uur zoals ik ergens gelezen heb.
Dank voor eventuele informatie
:thumbs: :thumbs: :sorc:

Zo 06 Sep 2020, 12:29
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
marc schreef:
Sorry dat ik deze vraag hier stel , als ze verkeerd staat verwijder ze dan gerust.

Is er ook al iets bekend over de openingsuren van de beide parken gedurende het aankomende Halloween seizoen en/of het aankomende kerstseizoen :?:
Zou het jammer vinden moesten de parken dan ook sluiten om 18.00 uur zoals ik ergens gelezen heb.

Je kan op de site en in de app kijken naar de openingstijden. Verder dan wat daar staat kunnen wij ook niet kijken, wij zijn ook van deze informatie afhankelijk

Ma 07 Sep 2020, 14:34
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
olafLover schreef:
marc schreef:

Je kan op de site en in de app kijken naar de openingstijden. Verder dan wat daar staat kunnen wij ook niet kijken, wij zijn ook van deze informatie afhankelijk

Dank je Olaf voor dit antwoord.
Heb je raad dan ook opgevolgd en op de site gekeken en daar gaan de datums niet verder dan 30 September aanstaande.
En daar is me dan ook opgevallen dat vanaf 30 September de beide parken sluiten om 18.00 uur .
Als ze dit ook doen in de Halloween of zelfs de Kerstperiode dan zou het zich bijna niet lonen om voor een meerdaags bezoek, bijvoorbeeld 4 daags bezoek, naar DLP te gaan. Het enige wat je dan nog kan hopen is als je dan al gaat dat er iets te beleven valt in Disney Village , want anders wordt het maar een dooie boel zo zonder parades en dergelijke om nog maar niet over andere zaken te spreken. Hopelijk zullen ze die openingsuren voor die periodes dan nog aanpassen.
:cry: :cry: :sorc:

Ma 07 Sep 2020, 16:44
Bericht 4 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
wij zitten heel erg te dubben of we nu al moeten boeken voor de meivakantie of niet.

We willen naar Seqouia Lodge, maar daar zijn de lodge kamers uitverkocht. Alleen de hotel kamers dus is de reis duurder dan wij gepland hebben. Ondanks dit is als je het terug gaat rekenen nog steeds niet veel omdat je ontbijt en diner erbij krijgt.

Nu krijg je ontbijt en diner en ben je voor ma tm woe 1402 euro kwijt voor een kamer in het hoofdgebouw. Zeker als het nog zo onduidelijk is wat er met de openingstijden vind ik het heel erg tricky om nu al te boeken. Iets in mij zegt dat ik nog even moet wachten en kijken wat er na 3 november (tot dan loopt de actie) gebeurt met de prijzen. Maar ik sla mijzelf voor mijn kop natuurlijk als de prijzen dan omhoog gaan. Het is koffiedik kijken. En we willen toch wel heel graag boeken omdat we al zolang niet geweest zijn door omstandigheden.

1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2004, 2006, 2008, 2010, 2012 2x 2013 2x ,2015 en 2017. totaal 16x. hopen dat wij in 2021 weer kunnen.

Do 17 Sep 2020, 08:22
Bericht 5 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
@peanuts,

zoals ik al eens ergens anders op dit forum geplaatst heb (volgens mij in thread over Disney Hotel).
Disney parijs heeft nu aantrekkelijke boekingsvoorwaarden.

Dit het risico verminderen.
Zo kun je TOT 7 dagen voor aankomst, alles nog kostenloos annuleren Dan zou je je geld gewoon terug krijgen (muv transport en verzekeringen).

Mocht er iemand uit je gezelschap binnen 7 dagen voor aankomst corona-achtige klachten krijgen. Kun je kostenloos je boeking verzetten (tegen minimum tarief van je huidige boeking, als het ware een voucher-idee).

Deze voorwaarden hebben mij over gehaald voor dit jaar in december te boeken. Ben zelf heel erg benieuwd hoe het voor ons gaat uitpakken, in de huidige situatie.

Afbeelding

Do 17 Sep 2020, 08:53
Bericht 6 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
@Goofy_82

Het gaat ons niet zozeer om de voorwaarden, maar om de prijs. of als wij wachten de prijs nog wat naar beneden zou gaan. Of dat deze aanbieding eigenlijk al heel scherp is. Als het aan mij ligt gaan wij in Januari. In de hoop dat het nog lekker rustig is daar. Maar mijn moeder wil minimaal in Seqouia Lodge verblijven dus dan wordt het de meivakantie.

1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2004, 2006, 2008, 2010, 2012 2x 2013 2x ,2015 en 2017. totaal 16x. hopen dat wij in 2021 weer kunnen.

Do 17 Sep 2020, 09:03
Bericht 7 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
peanuts schreef:
@Goofy_82

Het gaat ons niet zozeer om de voorwaarden, maar om de prijs. of als wij wachten de prijs nog wat naar beneden zou gaan. Of dat deze aanbieding eigenlijk al heel scherp is. Als het aan mij ligt gaan wij in Januari. In de hoop dat het nog lekker rustig is daar. Maar mijn moeder wil minimaal in Seqouia Lodge verblijven dus dan wordt het de meivakantie.

Allemaal mooi ,ook voor in December aanstaande .
Maar momenteel is het grote woord of we MOGEN naar DLP gaan want het is nog altijd rode zone, hopelijk veranderd dit dan ook HEEL snel.
:thumbs: :sorc:

Do 17 Sep 2020, 09:19
Bericht 8 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Snap ik Marc maar voor ons zou het de meivakantie worden. Ik ga er vanuit dat het dan wellicht geen rood meer is.

Do 17 Sep 2020, 10:06
Bericht 9 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
peanuts schreef:
Snap ik Marc maar voor ons zou het de meivakantie worden. Ik ga er vanuit dat het dan wellicht geen rood meer is.

Als het dan nog steeds rood zou zijn ,dan weet ik het ook niet meer.
Maar meer dan waarschijnlijk zal dat dan niet het geval zijn :D
Alvast veel plezier vooruit gewenst :P

Vr 18 Sep 2020, 08:05
Bericht 10 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 10 berichten ]