[2019] The Lion King Signature Experience

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

timheidi schreefCOLONJa, ik snap het, mocht ik nu volledig vreemd zijn aan de boeking. Maar ik sta toch ook gewoon op die boeking, er is met mijn visakaart betaald, de mail wordt naar mij gestuurd, ... Vorige keer zei die dame dat het niet uitmaakte wie er belde, omdat de mail naar mij werd gestuurd. En nu was het plots een probleem. Enfin, deze namiddag nog maar eens bellen als mijn man ook thuis is, en hem even aan de lijn geven als ze weer moeilijk doen. Ik was zo blij, ik was voor een keer eens op minder dan vijf minuten binnen geraakt ...
Hangt er ook van af wie je aan de lijn hebt
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

D-Tekenaar schreefCOLONIk heb dit probleem ook al meegemaakt.
Ik denk dat het iets te maken heeft met de wet van de privacy tegenwoordig.
Of om valse boekingen te voorkomen.
Is inderdaad privacywetgeving. Ik werk voor een overheidsdienst en wij mogen ook absoluut geen informatie meegeven aan partners o.i.d, ookal is het zeer duidelijk dat de persoon aan de lijn goed op de hoogte is van het dossier etc.
Geen volmacht in het dossier? Betrokkene zelf moet bellen, punt aan de lijn. Kan vervelend zijn als klant/beller maar probeer dan ook te begrijpen dat de persoon aan de andere kant van de lijn ook alleen maar zijn/haar werk doet. Is niet van niet willen helpen maar echt gewoon niet mogen.
Ik heb al meermaals boze mensen gehad omdat ik niks kon/mocht meegeven maar als ik dat wél doe kan ik ander werk gaan zoeken, maar daar hebben mensen dan geen begrip voor... ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

NIEUW: The Lion King Signature Experience - Disneyland Paris



Ontdek alles hierover: The Lion King Signature Experience
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nieuw The Lion King Signature Experience!

Afbeelding

The Lion King Signature Experience is te koop via de Disneyland Paris website en de reserveringslijn.
Het is beschikbaar tijdens The Lion King en Jungle Festival vanaf 30 juni t/m 20 september 2019 bij verblijf in een Disneyhotel. (Niet voor de partnerhotels)

Het pakket bevat:

- Bevoorrechte plaatsen voor de nieuwe show The Lion King and the Rhythms of the Earth

- Een sessie met traditionele djembes

- Een privé ontmoeting met Minnie in haar kostuum voor avonturiers

Afbeelding


- Lunch met Rafiki & Mickey in het Hakuna Matata Restaurant

Afbeelding

- Een souvenir-beker van The Lion King in collector's versie met een drankje per persoon

- Een cadeaubon van 15 € per persoon om te besteden in de Disneyparken *

- Een verrassingsbericht van Simba


* Geschenkenkaart voor gebruik in restaurants en winkels van Disneyland Paris


99 € per persoon. Infinity-reductie -15%; MagicPlus -10%

Meer info:

Het beschikbare aantal is afhankelijk van de capaciteit van The Lion King: Rhythms of the Pride Lands per aankomstdatum.

De gereserveerde zitplaats voor de show The Lion King: Rhythms of the Pride Lands wordt verstrekt na overhandiging van de betreffende voucher. Bij je boeking wordt je gevraagd om je datum en show te kiezen. De exacte aanvangstijden zijn op dit moment nog niet bekend en worden je later meegedeeld.

Om toegang te krijgen tot de hierboven genoemde ontmoeting met Minnie, moet je tijdens je verblijf de betreffende voucher tonen bij Meet Mickey in Fantasyland in het Disneyland Park tussen 15u45 en 17u45.

De lunch met een ontmoeting met Rafiki en Mickey in Restaurant Hakuna Matata omvat een Afrikaans gerecht, een alcoholvrije drank en een dessert. Je hebt toegang tot het restaurant tussen 11u30 en 13u30 op vertoon van je MagicPass. (Deze veilige alles-in-één pas geeft je eenvoudig toegang tot vrijwel alle elementen van je boeking. Elk lid van je groep, behalve kinderen t/m twee jaar, krijgt bij het inchecken in je Disney Hotel of Disney Nature Resort een MagicPass. Deze pas is geldig tijdens je hele verblijf.) Voor je gemak raden wij je aan om vroegtijdig voor je aankomst je voorkeurstijd te reserveren.

Je kunt je collector's beker van The Lion King afhalen bij de bar van het hotel waar je verblijft, op vertoon van je MagicPass. Gasten die verblijven in Villages Nature Paris kunnen de collector's beker van The Lion King afhalen in de Sport Bar of in de Billy Bob’s Country Western Saloon in de Disney Village.

De cadeaubon van The Lion King Signature Experience wordt in ruil voor de betreffende voucher overhandigd in één van de volgende locaties: World of Disney in Disney Village, Emporium in het Disneyland Park en The Legends of Hollywood in het Walt Disney Studios Park. Hij heeft een waarde van €15 en is alleen geldig in de boetieks en restaurants in de Disney Parken en in de World of Disney boetiek. Je kan het resterende saldo van de kaart bekijken in de boetieks in de Disney Parken en in de World of Disney boetiek. De cadeaubon van The Lion King Signature Experience moet tijdens je verblijf worden geactiveerd en is geldig vanaf je aankomstdatum en tot 30 dagen na de activeringsdatum.

Shows, parades en evenementen kunnen gewijzigd, uitgesteld of geannuleerd worden zonder voorafgaand bericht, met name in geval van slecht weer.

The Lion King Signature Experience is beschikbaar met alle soorten hotelkamers.



(Bron Disneyland Paris)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Een exotische lunch in het Lion King-universum bij Hakuna Matata Restaurant

Afbeelding

Tijdens het Lion King en Jungle Festival kunnen bezoekers zich tegoed doen aan het Hakuna Matata Restaurant en duiken in een Afrikaanse ambiance voor een verleidelijke lunch in de aanwezigheid van Rafiki en Explorer Mickey.

Van 30 juni tot 22 september 2019 slingeren de bezoekers van Lion King en Jungle Festival in Disneyland Parijs van show tot show op de muziek en liedjes van the LionKing en the Junglebook. Om het avontuur uit te breiden naar het bord, zal het Hakuna Matata Restaurant het decor zijn voor een unieke en meeslepende ervaring die zijn bezoekers zal uitnodigen voor een maaltijd met exotische smaken in de wereld van de Leeuwenkoning. Een ervaring die deel uitmaakt van het Signature Experience-pakket van The Lion King.

Afbeelding

Tussen 11.00 en 15.00 uur biedt het restaurant een Afrikaans geïnspireerd menu dat de smaakpapillen van de bezoekers zal opwekken. Op het menu: yassa saus kip, rijst, bak-bananen, rundvleesballetjes, gebakken garnalen, rauwe groentesalade en zoetzure pinda's. Een veganistisch alternatief en een speciaal menu voor de jonge welpen zijn ook beschikbaar. Als dessert eindig je met een ijshoorn met exotisch fruit en Simba-kleuren...Een echt feest van de koning ... Rooaww!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar dat is niet alles, want tijdens deze maaltijd hebben bezoekers de gelegenheid om de oude wijze Rafiki en Mickey te ontmoeten, in een ontdekkingsreizigeroutfit die alleen voor deze ervaring is ontworpen.

Hier is een exclusieve preview voor jou:

Afbeelding

Praktische informatie: Aangezien deze ervaring veel gevraagd is, is het aan te raden uw tafel van tevoren te reserveren via onze reserveringsservice: +33 1 60 30 40 50.

 
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Reservering Djembé drum sessie en privé ontmoeting met Minnie via Lineberty.

Het Lion King & Jungle festival is begonnen. Ook dit seizoen komt Disneyland Paris met een speciaal signature pakket. Onderdeel van dit pakket is een Djembé drum sessie en een privéontmoeting met Minnie Mouse in een prachtig nieuw Jungle Jive outfit.

Afbeelding

Heb je een Lion King Signature pakket geboekt? Dan kun je hiervoor een plaatsje reserveren op Lineberty.

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Met The Lion King Signature Experience boek je bevoorrechte plaatsen voor The Lion King: Rythms of the Pride Land in het nieuwe Frontierland Theater.

Meer informatie over The Lion King Signature Experience: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 69#p142469

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Prins Adam schreefCOLONMss komt het nog los te boeken of kan je er ook los gaan lunchen...

Dat kan, heb gisteren de lunch in hakuna matata geboekt, zonder signature experience
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

dat is 100/man of kamer?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

thierry_mat schreefCOLONdat is 100/man of kamer?
Het is €99 per persoon.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Minnie ontmoeten in haar Jungle Jive kostuum? Dat kan met The Lion King Signature Experience. Gasten die de experience hebben aangeschaft kunnen via Lineberty een tijd reserveren voor een exclusieve privé ontmoeting met Minnie Mouse in dit mooie outfit. De ontmoeting vindt plaats bij " Meet Mickey Mouse" in Fantasyland.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

boogschutter schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONMss komt het nog los te boeken of kan je er ook los gaan lunchen...

Dat kan, heb gisteren de lunch in hakuna matata geboekt, zonder signature experience
En waar doe je dit dan? En hoeveel is het per persoon?
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

Restaurant Hakuna Matata maar dit moest je bij boeken bij disneyverblijf online disneylandparijshad,
of in city hall gaan horen dat je zonder boeking kunt doen
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Nee Lieve, Boogschutter heeft het apart kunnen boeken :)
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

moorhunhe schreefCOLONNee Lieve, Boogschutter heeft het apart kunnen boeken :)
ha koe wiste ik niet dus city hall gaan horen zou anders niet weten
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar