[2019] DLP Halloweenavonden

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disneyland Paris pakt uit met twee halloweenavonden

Afbeelding

Er is goed nieuws voor de fans van een avond tussen de Disney Villains. Want dit jaar zal er niet alleen op 31 oktober een soiree zijn. Maar ook op Zaterdag 26 Oktober 2019.

Het is overigens niet de eerste keer dat Disneyland Paris meerdere halloweenavonden organiseert. In het verleden waren er ook de Not So Scary Halloween Party’s en de Terrorific Nights. Wie op 26 oktober gaat betaalt €69 en op 31 oktober is het 79 euro per persoon. (Jaarkaarthouders krijgen korting)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nieuwe visual voor Halloween

Afbeelding

Halloween-feestjes in Disneyland® Park op 26 en 31 oktober 2019. Van 20.00 uur tot 02.00 uur. 's Nachts zorgt Halloween voor verrassingen! Durf jij oog in oog te staan met de Disney-schurken? Geniet van toegang tot enkele attracties, feestelijke shows en onvergetelijke ontmoetingen met Disney-schurken...

Halloweenfeesten zijn beschikbaar om te boeken bij uw verblijf!
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Heeft er iemand ervaring met de halloween soirées met jonge kinderen ? Die van mij is zes en uiteraard grote disneyfan, en ik denk dat ze zoiets wel leuk zou vinden, maar ik weet niet of het de moeite is, want tot middernacht haalt ze het nog wel voor 1 keertje, maar later echt niet.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

timheidi schreefCOLONHeeft er iemand ervaring met de halloween soirées met jonge kinderen ? Die van mij is zes en uiteraard grote disneyfan, en ik denk dat ze zoiets wel leuk zou vinden, maar ik weet niet of het de moeite is, want tot middernacht haalt ze het nog wel voor 1 keertje, maar later echt niet.
Ik zou als ik jullie was zou ik ervoor kiezen dan bv in de voormiddag op de kamer te blijven. Of een rustige activiteit te doen. Ik zou zeker geen volledige park dag doen ervoor. Uiteindelijk duurt de soiree al heel wat uurtjes :)
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Is er al iets geweten of je die 26e ook verkleed gaat mogen komen?
Ik weet dat er nog niet veel van naar buiten gekomen is en dat er waarschijnlijk nog veel info gaat volgen in de komende maanden maar ik ben hier echt superbenieuwd naar.
Bij ons is het in elk geval beslist dat ik voor de eerste keer mijn verjaardag daar ga vieren met de dag nadien gelijk de eerste keer een halloween soiree! :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Als de tickets voor iedereen in verkoop gaan veronderstel ik dat we meer te weten komen.
Alvast veel plezier :sorc: voor mijn wordt dit ook mijn eerste soiree.
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

Hier ben ik weer met een vraagje :D Het halloween event op 26/10 duurt dacht ik tot 1u als ik me niet vergis. Nu is mijn vraag of jullie weten of er zo laat nog bussen rijden naar de Disney partner hotels? Ik ga denk ik alleen naar dit event gaan maar kan zelf geen autorijden en verblijf (om het een beetje goedkoper te houden) waarschijnlijk in een partner hotel die avond. Maar als ik er zo laat niet geraak met de bus vrees ik dat ik toch wel even een duurdere kamer ga moeten boeken waar ik te voet naar toe kan gaan. Want ga zo laat niet op m'n eentje helemaal naar bv. B&B hotel wandelen . Alvast bedankt voor de info :)


Ona1991 schreefCOLONIs er al iets geweten of je die 26e ook verkleed gaat mogen komen?
Ik weet dat er nog niet veel van naar buiten gekomen is en dat er waarschijnlijk nog veel info gaat volgen in de komende maanden maar ik ben hier echt superbenieuwd naar.
Bij ons is het in elk geval beslist dat ik voor de eerste keer mijn verjaardag daar ga vieren met de dag nadien gelijk de eerste keer een halloween soiree! :D

Yeeey!!!! Ook een 25 oktober birthday girl? :D Ben net hetzelfde van plan :D
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

BrittM schreefCOLONHier ben ik weer met een vraagje :D Het halloween event op 26/10 duurt dacht ik tot 1u als ik me niet vergis. Nu is mijn vraag of jullie weten of er zo laat nog bussen rijden naar de Disney partner hotels? Ik ga denk ik alleen naar dit event gaan maar kan zelf geen autorijden en verblijf (om het een beetje goedkoper te houden) waarschijnlijk in een partner hotel die avond. Maar als ik er zo laat niet geraak met de bus vrees ik dat ik toch wel even een duurdere kamer ga moeten boeken waar ik te voet naar toe kan gaan. Want ga zo laat niet op m'n eentje helemaal naar bv. B&B hotel wandelen . Alvast bedankt voor de info :)

Normaliter rijden de bussen naar de partner hotels nog wel langer door met events. Maar je kan geen uuuurrrrren later aan komen lopen.

Ona1991 schreefCOLONIs er al iets geweten of je die 26e ook verkleed gaat mogen komen?
Ik weet dat er nog niet veel van naar buiten gekomen is en dat er waarschijnlijk nog veel info gaat volgen in de komende maanden maar ik ben hier echt superbenieuwd naar.
Bij ons is het in elk geval beslist dat ik voor de eerste keer mijn verjaardag daar ga vieren met de dag nadien gelijk de eerste keer een halloween soiree! :D

Yeeey!!!! Ook een 25 oktober birthday girl? :D Ben net hetzelfde van plan :D
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

BrittM schreefCOLONHier ben ik weer met een vraagje :D Het halloween event op 26/10 duurt dacht ik tot 1u als ik me niet vergis. Nu is mijn vraag of jullie weten of er zo laat nog bussen rijden naar de Disney partner hotels? Ik ga denk ik alleen naar dit event gaan maar kan zelf geen autorijden en verblijf (om het een beetje goedkoper te houden) waarschijnlijk in een partner hotel die avond. Maar als ik er zo laat niet geraak met de bus vrees ik dat ik toch wel even een duurdere kamer ga moeten boeken waar ik te voet naar toe kan gaan. Want ga zo laat niet op m'n eentje helemaal naar bv. B&B hotel wandelen . Alvast bedankt voor de info :)


Ona1991 schreefCOLONIs er al iets geweten of je die 26e ook verkleed gaat mogen komen?
Ik weet dat er nog niet veel van naar buiten gekomen is en dat er waarschijnlijk nog veel info gaat volgen in de komende maanden maar ik ben hier echt superbenieuwd naar.
Bij ons is het in elk geval beslist dat ik voor de eerste keer mijn verjaardag daar ga vieren met de dag nadien gelijk de eerste keer een halloween soiree! :D

Yeeey!!!! Ook een 25 oktober birthday girl? :D Ben net hetzelfde van plan :D
Jup, inderdaad! ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Koop vanaf nu je tickets voor de Halloween soiree

Afbeelding

Er is goed nieuws voor de Halloween fans onder ons. Want vanaf nu kan je tickets bestellen voor de speciale Disneyland Paris Halloween soiree van 2019. En dit jaar zal deze niet alleen doorgaan op 31 Oktober. Maar ook op 26 Oktober. Er is dit jaar dus dubbel zoveel Halloween plezier. Graag leggen we hier even uit hoe ook jij je tickets kan bestellen.

Afbeelding

Druk op ‘Parken & Tickets’ en kies vervolgens voor ‘Speciale evenementen’

Afbeelding

Kies vervolgens voor ‘Disney’s Halloween Party’ en klik op je gewenste datum

Afbeelding

Hierna kies je het aantal gewenste tickets.
En reken je af.

Afbeelding

Heb je een Infinity of Magic Plus jaarpas ? Dan kan je ook korting krijgen bij aankoop van je tickets. Hiervoor moet je wel telefonisch contact opnemen met Disneyland Paris. Dit kan op 078 15 60 28 voor Vlaanderen en op 0900 34 76 39 65 voor Nederland.

Koop hier je tickets voor Halloween

Wil je een magisch verblijf koppelen aan jou Halloween bezoekje ?
Bekijk dan snel de aanbiedingen
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Kan je de tickets ook in het park zelf kopen? Wij gaan namelijk binnenkort tot daar.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Annabelle schreefCOLONKan je de tickets ook in het park zelf kopen? Wij gaan namelijk binnenkort tot daar.
Ja bij City Hall kan je ze ook kopen. Wel rekening mee houden dat zulke avonden vaak snel uitverkocht zijn dus zal er vanaf hangen wanneer je gaat en hoe snel ze de deur uit gaan of ze er nog beschikbaar gaan hebben.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik ben zo blij dat ik mijn kaartjes voor de 26ste heb :)
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Enig idee of er een verschil is tussen de twee avonden? Want ik weet niet goed welke ik best zou kiezen.
We gaan dit weekend, dus hopelijk zijn er dan nog tickets te koop.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Volgens mij waren er zelfs begin oktober nog tickets vorig jaar
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar