The Queen of Hearts Banquet Hall

Alle algemene informatie over het TD Resort
BUTTON_POST_REPLY
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Afbeelding

De Queen of Hearts Banquet Hall is een restaurant voor een snelle maaltijd in het Tokyo Disneyland Park. Volledig gethemed naar Alice in Wonderland is dit restaurant een droom die werkelijkheid wordt voor de fans! Recent is er nog een aanpassing geweest van het menu, dus reden te meer om zeker eens langs te gaan bij een bezoekje aan Tokyo Disneyland!

Afbeelding

Sfeer
Ooit gedroomd om ondergedompeld te worden in de wereld van Alice in Wonderland? Dan is The Queen of Hearts Banquet het dichtste dat je ooit zal raken (naast het doolhof in Disneyland Parijs). Al vanaf je binnenstapt door de glazen deuren wordt je overweldigd door thematiek en sfeer, trouw aan de Disney klassieker.

Afbeelding

Wil je Wonderland binnengaan, moet je door de mond van de deurknop. Eenmaal je binnen bent ga je aanschuiven om je eten te bestellen. Dit brengt je in het kasteel van de Hartenkoningin en haar keuken. Eenmaal besteld, kan je gaan plaatsnemen in verschillende delen van Wonderland. Je kan kiezen tussen het doolhof of de binnenplaats. Je moet geen schrik hebben: je verliest er niet je hoofd, enkel je honger ;) .

Afbeelding

Decor
Dit restaurant blinkt gewoon uit in decoratie. Fans van de Disney klassieker worden onmiddellijk verliefd op elk detail. Zelfs als je geen fan bent kan je niet anders dan het te bewonderen!

Al van buitenaf zal je de hagen opmerken die worden onderhouden door een kaartjessoldaat die de rozen rood verft (natuurlijk onder bevel van de koningin). De toegangsweg is overigens ook een haag, gevormd als groot hart.

Afbeelding

Eenmaal je aanschuift zul je in de keuken overdonderd worden door grote potten, pannen en ovens (of zijn het eigenlijk gewone pannen die voor jou groot lijken :?: :!: ). Na je bestelling neemt een Cast Member je mee naar je tafel. Let zeker ook op het glas-in-lood, gewoonweg prachtig!

Afbeelding

Eten
Het menu kreeg recent een kleine update met oa de Queen of Hearts Cheese Hamburg. Andere gerechten zijn Rotisserie Chicken, Flank Steak, de Deep Fried Sea Food Platter of salades.

Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk is dit restaurant ook dé plek om je "Onverjaardag" te vieren met taart en thee! Twee desserten komen trouwens met een souvenir: de Peach Mouse (met souvenir beker) en de Passion Fruits Roll Cake (met souvenir bord).

Afbeelding

Het eten is er gewoon goed, niet de beste uit het park, maar zeker wel lekker! Het is echter wel één van de beste plaatsen om een snelle maaltijd te halen!

Bron: TDR Explorer
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wauw dat ziet er wel erg mooi uit !
Een mooi gethematiseerd restaurant geeft toch weer dat extraatje hé !
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Wat een prachtige restaurant!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Wat een fantastisch restaurant! Ik ben verkocht... Nu nog een x in Tokyo zien te komen :-p
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Ziet er echt super uit! Als we in de toekomst eens gaan, wil ik daar ook eten!
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Tinkerchell
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07

Wauw! Als ik ooit in Tokyo kom zal ik hier zeker gaan eten..
''for to have faith, is to have wings..''
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Alleen voor de aankleding zou ik al naar binnen gaan!
Echt WAUW! Als groot fan van Alice in Wonderland word ik hier héél erg blij van!
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar