Forum help

Alle informatie over Café Mickey vind je hier.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Miss_Leonie schreefCOLONIk krijg steeds deze foutmelding met posten in het topic disneyland park :
Algemene fout
SQL ERROR [ mysql4 ]

Incorrect string value: '\xF0\x9F\x98\x89' for column 'post_text' at row 1 [1366]

Er is een SQL-fout opgetreden tijdens het ophalen van deze pagina. Neem contact op met de forumbeheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Ik zal u even prive een berichtje sturen met de info
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Bij mij gaat het mis als ik vanaf mijn telefoon een bericht post een een smiley van de telefoon (dus niet gewoon ; ) ) toevoeg, zit er zoiets in het bericht?
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

olafLover schreefCOLONBij mij gaat het mis als ik vanaf mijn telefoon een bericht post een een smiley van de telefoon (dus niet gewoon ; ) ) toevoeg, zit er zoiets in het bericht?
D-Tekenaar schreefCOLON
Miss_Leonie schreefCOLONIk krijg steeds deze foutmelding met posten in het topic disneyland park :
Algemene fout
SQL ERROR [ mysql4 ]

Incorrect string value: '\xF0\x9F\x98\x89' for column 'post_text' at row 1 [1366]

Er is een SQL-fout opgetreden tijdens het ophalen van deze pagina. Neem contact op met de forumbeheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Ik zal u even prive een berichtje sturen met de info
Klopt, dat was inderdaad het probleem :thumbs:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Youtube url lukt niet altijd, soms krijg ik meteen de vdeo te zien, soms niet. Enige tips voor deze urls? Wat als ik van twitter filmpje wil posten?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Japperboy schreefCOLONYoutube url lukt niet altijd, soms krijg ik meteen de vdeo te zien, soms niet. Enige tips voor deze urls? Wat als ik van twitter filmpje wil posten?
Er is een verschil met de knop 'youtube' en youtubeURL'. Als je de eerste knop (youtube) gebruikt, plaats dan enkel de code na v=. Gebruik je de youtubeURL dan kan je de volledige url tussen de tags plakken.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Kan iemand van het café Mickey team me helpen met de lettertype font die jullie gebruiken voor het onderschrift van Cafe Mickey
'De plek voor elke Disneygek'? Ben op het internet al op zoek gegaan naar Disney-fonts die er op lijken;
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Japperboy schreefCOLONKan iemand van het café Mickey team me helpen met de lettertype font die jullie gebruiken voor het onderschrift van Cafe Mickey
'De plek voor elke Disneygek'? Ben op het internet al op zoek gegaan naar Disney-fonts die er op lijken;
Candy script en candy wash dacht ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Prins Adam schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONKan iemand van het café Mickey team me helpen met de lettertype font die jullie gebruiken voor het onderschrift van Cafe Mickey
'De plek voor elke Disneygek'? Ben op het internet al op zoek gegaan naar Disney-fonts die er op lijken;
Candy script en candy wash dacht ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Heel erg bedankt ;)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Jochum en Albert
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09

Hallo, even een vraagje. Ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen, zodat de naam van mijn man er ook bij komt. Kan dit? En zo ja, hoe?
Big dreams in a small world
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Jochum schreefCOLONHallo, even een vraagje. Ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen, zodat de naam van mijn man er ook bij komt. Kan dit? En zo ja, hoe?
Gewoon even een mailtje sturen naar info@cafemickey.com met je gebruikersnaam,wachtwoord en nieuwe naam .
En dan komt alles in orde :)
Gebruikers-avatar
Jochum en Albert
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09

D-Tekenaar schreefCOLON
Jochum schreefCOLONHallo, even een vraagje. Ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen, zodat de naam van mijn man er ook bij komt. Kan dit? En zo ja, hoe?
Gewoon even een mailtje sturen naar info@cafemickey.com met je gebruikersnaam,wachtwoord en nieuwe naam .
En dan komt alles in orde :)
Mailtje is vanmorgen verstuurd. Alvast bedankt.
Big dreams in a small world
MickeyKim
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 18:50

Is er een onderwerp op dit forum waar je kan laten zien wat je gekocht hebt in Disney?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ja, laatste aankopen- topic even zoeken


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Hier:

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 24#p117324


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Kan je een topic aanklikken als ongelezen als je het wel al open hebt gedaan? Dat mis ik toch, zeker bij filmpjes als je even niet genoeg tijd hebt om te kijken en later wil terugkijken zonder het te vergeten.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar