Uitbreidingen voor Hong Kong Disneyland

Alle algemene informatie over het HKD Resort
BUTTON_POST_REPLY
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Iedereen loopt maar te gillen hoe geweldig dit is, maar ik hoor niemand over het feit dat dit alles MAAR 2 nieuwe rides oplevert.
Prima dat men invensteerd in het park maar had de rides zo geplaatst dat je echt nieuwe kon maken ipv bestaande vervangen.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Imagineering Paris
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2015, 09:12

paterdave2 schreefCOLONIedereen loopt maar te gillen hoe geweldig dit is, maar ik hoor niemand over het feit dat dit alles MAAR 2 nieuwe rides oplevert.
Prima dat men invensteerd in het park maar had de rides zo geplaatst dat je echt nieuwe kon maken ipv bestaande vervangen.
Autopia vervangen door een Avengers E-Ticket zie ik eerlijk gezegd ook als een nieuwe attractie.
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Imagineering Paris schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLONIedereen loopt maar te gillen hoe geweldig dit is, maar ik hoor niemand over het feit dat dit alles MAAR 2 nieuwe rides oplevert.
Prima dat men invensteerd in het park maar had de rides zo geplaatst dat je echt nieuwe kon maken ipv bestaande vervangen.
Autopia vervangen door een Avengers E-Ticket zie ik eerlijk gezegd ook als een nieuwe attractie.
Wat ik dus bedoelde was dat iedereen loopt te roepen dat dit een mega uitbreiding is. Alleen als mensen goed kijken worden er 2 rides vervangen. dat betekend dus dat er eigenlijk maar 2 rides bij komen ipv de 4 waar steeds over word gesproken. Daarbij lijkt mij een autopia nog al een peoplemover dus zullen ze met een aardige ride terug moeten komen. Ben er nooit gewest maar heb wel eens begrepen dat voor zelfs de meest simple ride een wachtrij staat van 60min of meer.Dan lijkt het mij juis handiger om meer capisiteit te creeeren ipv weg te halen of zelfde te houden.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Vanmiddag is de investering voor de uitbreiding van Hong Kong Disneyland door de regering goedgekeurd.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

paterdave2 schreefCOLONIedereen loopt maar te gillen hoe geweldig dit is, maar ik hoor niemand over het feit dat dit alles MAAR 2 nieuwe rides oplevert.
Prima dat men invensteerd in het park maar had de rides zo geplaatst dat je echt nieuwe kon maken ipv bestaande vervangen.
Frozen ever after en de Oakens sleigh ride zijn toch ook 2 nieuwe attracties? Doet me dromen van uitbreidingsplannen in DLP
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Japperboy schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLONIedereen loopt maar te gillen hoe geweldig dit is, maar ik hoor niemand over het feit dat dit alles MAAR 2 nieuwe rides oplevert.
Prima dat men invensteerd in het park maar had de rides zo geplaatst dat je echt nieuwe kon maken ipv bestaande vervangen.
Frozen ever after en de Oakens sleigh ride zijn toch ook 2 nieuwe attracties? Doet me dromen van uitbreidingsplannen in DLP
Zie mijn uitleg hier een paar berichten hoger. dan snap je me wel. :lol: :thumbs:

Wat me wel opvalt is dat ze tussen het frozen deel en Toystory land nog een stuk land overblijft. wat ze daar weer voor plannen hebbe???
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Niet volgens het nu gepresenteerde plan. Maar wat niet is kan nog komen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Geef wel toe dat ze hier op korte tijd altijd nieuwe of vernieuwde dingen doen, een heel groot voorbeeld voor Parijs toch vind ik. Maar daar zullen we maar verder over blijven dromen.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Nou ja, met de plannen krijgen ze hele nieuwe thema gebieden, niet alleen die 2 nieuwe rides, maar ook nieuwe winkeltjes en restaurantjes en nieuwe shows. Complete pakketten, geen losse rides en dat kost geld. Blijkbaar zijn ze (overheid) daar dus wel bereid toe om in te investeren.
Volg onze avonturen op instagram
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Nou Mama van prinsesjes als je kijkt op deze foto(bij je eigen bericht ;) ) zie je tussen Frozen themed Area en Toystory Playland nog een klein gebied wat ze zouden kunnen gebruiken. Wellicht dat hier een Toy story Mania gaat komen ofzo ik gok maar wat.

Afbeelding
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

paterdave2 schreefCOLONNou Mama van prinsesjes als je kijkt op deze foto(bij je eigen bericht ;) ) zie je tussen Frozen themed Area en Toystory Playland nog een klein gebied wat ze zouden kunnen gebruiken. Wellicht dat hier een Toy story Mania gaat komen ofzo ik gok maar wat.

Afbeelding
Ik zeg dus: dat is nog niet officieel bekend gemaakt en staat niet in de plannen van de komende uitbreiding. Niet dat het er nooit zal komen.
Volg onze avonturen op instagram
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Aha heb ik je verkeerd begrepen sorry.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

paterdave2 schreefCOLONAha heb ik je verkeerd begrepen sorry.
Geeft niet, is internet he. ;) kan altijd gebeuren.

Persoonlijk hoop ik dat je gelijk hebt, want dat zou voor de toekomst wel leuk zijn.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Hong Kong Disneyland heeft vandaag officieel laten weten dat de Buzz Lightyear Astro Blast gesloten zal worden op 1 september.

Deze maand zal Buzz Lightyear dan ook veelvuldig aanwezig zijn om je te vergezellen in Tomorrowland.

Afbeelding

Daarnaast zijn er speciale stickers uitgegeven.

Afbeelding

Vanaf september zal Buzz Lifghtyear zijn vrienden vergezellen in Toy Story Land. De Buzz Lightyear Astro Blast wordt heringericht naar Marvel thema.

Bron: Hong Kong Disneyland.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ze gaan deze attractie helemaal verplaatsen naar Toy story Playland? Dat is wel zeer wijs, mogen ze in parijs ook doen en dan misschien le visionarium terug brengen :P Dit is wel een interessante keuze, dat zou kunnen beteken dat ze in californie en florida ook de star tours attractie zouden kunnen verhuizen naar star wars land en de huidige helemaal herthematiseren
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar