Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 122 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Uitbreidingen voor Hong Kong Disneyland 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Uitbreidingen voor Hong Kong Disneyland
Iedereen loopt maar te gillen hoe geweldig dit is, maar ik hoor niemand over het feit dat dit alles MAAR 2 nieuwe rides oplevert.
Prima dat men invensteerd in het park maar had de rides zo geplaatst dat je echt nieuwe kon maken ipv bestaande vervangen.

AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music

Za 26 Nov 2016, 22:38
Bericht 76 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
paterdave2 schreef:
Iedereen loopt maar te gillen hoe geweldig dit is, maar ik hoor niemand over het feit dat dit alles MAAR 2 nieuwe rides oplevert.
Prima dat men invensteerd in het park maar had de rides zo geplaatst dat je echt nieuwe kon maken ipv bestaande vervangen.

Autopia vervangen door een Avengers E-Ticket zie ik eerlijk gezegd ook als een nieuwe attractie.

Zo 27 Nov 2016, 11:36
Bericht 77 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Imagineering Paris schreef:
paterdave2 schreef:

Autopia vervangen door een Avengers E-Ticket zie ik eerlijk gezegd ook als een nieuwe attractie.

Wat ik dus bedoelde was dat iedereen loopt te roepen dat dit een mega uitbreiding is. Alleen als mensen goed kijken worden er 2 rides vervangen. dat betekend dus dat er eigenlijk maar 2 rides bij komen ipv de 4 waar steeds over word gesproken. Daarbij lijkt mij een autopia nog al een peoplemover dus zullen ze met een aardige ride terug moeten komen. Ben er nooit gewest maar heb wel eens begrepen dat voor zelfs de meest simple ride een wachtrij staat van 60min of meer.Dan lijkt het mij juis handiger om meer capisiteit te creeeren ipv weg te halen of zelfde te houden.

AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music

Zo 27 Nov 2016, 17:55
Bericht 78 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Vanmiddag is de investering voor de uitbreiding van Hong Kong Disneyland door de regering goedgekeurd.

Afbeelding

Volg onze avonturen op instagram

Di 02 Mei 2017, 20:06
Bericht 79 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
paterdave2 schreef:

Frozen ever after en de Oakens sleigh ride zijn toch ook 2 nieuwe attracties? Doet me dromen van uitbreidingsplannen in DLP

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Di 02 Mei 2017, 21:03
Bericht 80 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Japperboy schreef:
paterdave2 schreef:

Frozen ever after en de Oakens sleigh ride zijn toch ook 2 nieuwe attracties? Doet me dromen van uitbreidingsplannen in DLP

Zie mijn uitleg hier een paar berichten hoger. dan snap je me wel. :lol: :thumbs:

Wat me wel opvalt is dat ze tussen het frozen deel en Toystory land nog een stuk land overblijft. wat ze daar weer voor plannen hebbe???

Di 23 Mei 2017, 23:33
Bericht 81 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Niet volgens het nu gepresenteerde plan. Maar wat niet is kan nog komen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Wo 24 Mei 2017, 06:44
Bericht 82 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Geef wel toe dat ze hier op korte tijd altijd nieuwe of vernieuwde dingen doen, een heel groot voorbeeld voor Parijs toch vind ik. Maar daar zullen we maar verder over blijven dromen.

Wo 24 Mei 2017, 08:01
Bericht 83 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Nou ja, met de plannen krijgen ze hele nieuwe thema gebieden, niet alleen die 2 nieuwe rides, maar ook nieuwe winkeltjes en restaurantjes en nieuwe shows. Complete pakketten, geen losse rides en dat kost geld. Blijkbaar zijn ze (overheid) daar dus wel bereid toe om in te investeren.

Wo 24 Mei 2017, 08:06
Bericht 84 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Nou Mama van prinsesjes als je kijkt op deze foto(bij je eigen bericht ;) ) zie je tussen Frozen themed Area en Toystory Playland nog een klein gebied wat ze zouden kunnen gebruiken. Wellicht dat hier een Toy story Mania gaat komen ofzo ik gok maar wat.

Afbeelding

Vr 26 Mei 2017, 15:24
Bericht 85 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
paterdave2 schreef:
Nou Mama van prinsesjes als je kijkt op deze foto(bij je eigen bericht ;) ) zie je tussen Frozen themed Area en Toystory Playland nog een klein gebied wat ze zouden kunnen gebruiken. Wellicht dat hier een Toy story Mania gaat komen ofzo ik gok maar wat.

Afbeelding

Ik zeg dus: dat is nog niet officieel bekend gemaakt en staat niet in de plannen van de komende uitbreiding. Niet dat het er nooit zal komen.

Vr 26 Mei 2017, 16:08
Bericht 86 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Aha heb ik je verkeerd begrepen sorry.

Vr 26 Mei 2017, 17:40
Bericht 87 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
paterdave2 schreef:
Aha heb ik je verkeerd begrepen sorry.

Geeft niet, is internet he. ;) kan altijd gebeuren.

Persoonlijk hoop ik dat je gelijk hebt, want dat zou voor de toekomst wel leuk zijn.

Vr 26 Mei 2017, 17:45
Bericht 88 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Uitbreidingen voor Hong Kong Disneyland
Hong Kong Disneyland heeft vandaag officieel laten weten dat de Buzz Lightyear Astro Blast gesloten zal worden op 1 september.

Deze maand zal Buzz Lightyear dan ook veelvuldig aanwezig zijn om je te vergezellen in Tomorrowland.

Afbeelding

Daarnaast zijn er speciale stickers uitgegeven.

Afbeelding

Vanaf september zal Buzz Lifghtyear zijn vrienden vergezellen in Toy Story Land. De Buzz Lightyear Astro Blast wordt heringericht naar Marvel thema.

Bron: Hong Kong Disneyland.

Ma 07 Aug 2017, 16:03
Bericht 89 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Ze gaan deze attractie helemaal verplaatsen naar Toy story Playland? Dat is wel zeer wijs, mogen ze in parijs ook doen en dan misschien le visionarium terug brengen :P Dit is wel een interessante keuze, dat zou kunnen beteken dat ze in californie en florida ook de star tours attractie zouden kunnen verhuizen naar star wars land en de huidige helemaal herthematiseren

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Ma 07 Aug 2017, 20:37
Bericht 90 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 122 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende