Algemene informatie over Shanghai Disney Resort

Alle algemene informatie over het SHD Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Een wandeling door Shanghai Disneyland Resort

FULL Shanghai Disneyland STEADY Walking Tour of the whole Park - 85 Minute Tour

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Leo1988
Member
Member
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2015, 12:16

MagieDeDisney schreefCOLONSfeer zou niet bepaald leuker erop worden, maar zal Cast Members met een fluitje zeer waarderen. Enige manier om dit te verhelpen is boos terugdoen, niet leuk maar Chinezen maken hun eigen regels.

Ik vertrek naar Shanghai rond 5 augustus, hopelijk laat ik me niet afschrikken, wordt wel echt plekken afdwingen voor shows en parade.
Gaaf!

Wat betaal je ongeveer voor 2 dagen 1 nacht + Vliegtuig voor 2 personen?
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Kan ik jammer genoeg niet zeggen Leo, mijn moeder en haar vrienden (die in China wonen) hebben alles geregeld. Ik zit voor een langere tijd in China, heb vaker moeten overstappen en we reizen nu vooral met de trein. Ik weet dus niks over directe vluchten naar Shanghai! :(
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Leo1988
Member
Member
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2015, 12:16

Oke bedankt voor je reactie, veel plezier in Disney shanghai!
stitch626
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2012, 22:07

Vliegticket rond €600, ticket €130 in piek seizoen, hotel kun je zo gek maken als je zelf wilt. Ik zat zelf in een hotel buiten Disneyland. Ik zou me niet af laten schrikken door dat filmpje, ik heb 4 dagen zonder problemen overleefd.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Vergeet de kosten voor een visum niet. Persoonlijk zou ik niet zo snel alleen voor 2 dagen park gaan. Meer het park meepikken als we in de buurt zijn of zo. Maar hetzelfde geldt voor hong kong en tokyo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
stitch626
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2012, 22:07

Visum hoeft alleen als je langer dan een bepaald aan dagen in China blijft. Als je enkel naar Shanghai gaat voor een korte trip en landt in Shanghai is er geen visum nodig.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Als je via china doorrieist kun je een trasit visum aanvragen. Voor alle overige gevallen, moet een toeristenvisum worden aangevraagd.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... houd/china


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Bezoekers Disney Shangai staan uren in de rij voor gesloten attracties

Afbeelding

Vier uur wachten voor attracties die uiteindelijk zelfs niet open zijn: de bezoekers van Disneyland Shanghai hadden vorig weekend genoeg reden om te klagen. Niet alleen de wachttijd leidde tot kwaadheid, maar ook de communicatie van Disney frustreerde de klanten. Om de boosheid wat te verminderen, gaf Disney een nieuw ticket aan wie lang moest aanschuiven, maar da's niet genoeg voor sommige toeristen.

Commotie in het net geopende Disneyland Shaghai. Hoewel bezoekers van Disneyparken wel wat gewoon zijn, kwamen er een pak klachten binnen nadat de wachtrijen dit weekend uit de hand liepen. Tot vier uur wachten, voor attracties die uiteindelijk zelfs gesloten bleken te zijn. Er komen geen terugbetalingen van tickets, al krijgen ontevreden klanten wel een nieuw ticket.

De teleurstelling was énorm, maar mensen blijken vooral boos om de gebrekkige communicatie. Disneyland beweert dat "het soms nodig is om attracties tijdelijk te sluiten. Daar zijn verschillende redenen voor, zoals onderhoud en onvoorziene omstandigheden."

Maar met die uitleg zijn de gedupeerde bezoekers niet tevreden. "Als Disneyland van plan was om het onderhoud aan de machines te doen, waarom zeggen ze dan niks op voorhand. Dan hadden we niet voor niets gewacht", zegt één klant aan nieuwswebsite Business Insider.

Een andere dame is niet tevreden met het terugbetalingsbeleid van Disney. Zij en haar dochter waren er op vakantie. Zij kunnen de nieuwe tickets dus niet gebruiken, maar na een uur discussiëren aanvaardde ze toch het aanbod omdat "zij en haar dochter erg moe waren." In totaal kon ze exact één attractie meepikken.

Afbeelding

Bron: newsmonkey.be
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Shanghai Disneyland Toy Story Land GROUND BREAKING CEREMONY

Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Shanghai Disney Resort luidt traditioneel het nieuwe jaar in.

Vergezeld door Mickey en Minnie Mouse in traditionele chinese kleding en Goofy, die zich voor deze gelegenheid heeft gekleed als de Chinese God van Fortuin, luidt directeur Philippe Gass het Chinese nieuwe jaar in.

Afbeelding

De directeur start de traditionele leeuwendans door de leeuwen te voorzien van een zwarte pupil met zwarte inkt. Een traditie en eer om te mogen doen

Afbeelding

Vervolgens deelt hij samen met Mickey en Minnie en fortuingod Goofy Hong Bao, rode envelopjes gevuld met geld, een teken van geluk, aan de omstanders.

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Disney Magical Kingdom blog
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Emma Watson Visits Shanghai Disney

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

een eerste blijk op de Shanghai Disneyland 1st Anniversary Merchandise !!!

Afbeelding

bron :http://tdrexplorer.com
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Geniet hier van 'Shanghai Disneyland Park-Summer Blast' !!!

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Beauty and the Beast komt volgend jaar als Broadway musical naar het Walt Disney Grand Theatre in het Shanghai Disney Resort !!!

Afbeelding

bron : Dakota Does SHDL
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar