Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 9 berichten ] 
Hipark by Adagio Serris Val d’Europe 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Hipark by Adagio Serris Val d’Europe
Hipark by Adagio Serris Val d’Europe

Hipark by Adagio Serris Val d'Europe ligt op 1,5 km van Disneyland Parijs. De accommodatie biedt gratis toegang tot een sauna, een buitenbad, een fitnesscentrum en een receptie die 24 uur per dag is geopend.

De modern ingerichte suites en studio's zijn voorzien van eigen kookgelegenheid, gratis WiFi, een lcd-tv en airconditioning. De badkamers zijn uitgerust met een haardroger. Verder kunt u onderling verbonden studio's aanvragen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er wordt elke ochtend een continentaal ontbijtbuffet geserveerd bij Hipark by Adagio Serris Val d'Europe. Na het ontbijt kunt u op verzoek een massage krijgen of een duik nemen in het zwembad.

Het winkelcentrum La Vallée ligt op 5 minuten wandelen van deze rookvrije accommodatie, het RER-station bevindt zich op 10 minuten rijden en de golfclub Disneyland is 3 km verderop. U rijdt in 30 minuten naar de luchthaven Parijs-Charles de Gaulle en een gratis pendeldienst naar Disneyland Parijs is beschikbaar.

Privé parkeren is mogelijk bij de accommodatie. Vooraf reserveren is noodzakelijk. Parkeerkosten: EUR 15 per dag.

Faciliteiten:
Airconditioning
Check-in 24 uurs
Fietsverhuur
Fitness
Internet
Kinderanimatie
Kinderclub
Lift
Massages
Parkeergelegenheid
Receptie 24 uurs
Rolstoelvriendelijk
Sauna
Speeltuin
Zonnestudio
Zwembad(en)

Huisdieren
kleine huisdieren toegestaan, extra kosten (bij reservering opgeven)

Het buitenzwembad is tijdens de zomermaanden geopend, afhankelijk van de weersomstandigheden.

Een babypakket met een babybedje en een kinderstoel is mogelijk, maar op verzoek en onder voorbehoud van beschikbaarheid.

U bent verplicht om de afwas te doen en de keuken schoon te maken voor vertrek.

Bij een verblijf van 7 nachten of minder is op verzoek en tegen een toeslag een schoonmaakservice beschikbaar. Bij een verblijf van 8 nachten of meer is een wekelijkse schoonmaakdienst bij de prijs inbegrepen.

Personen tot 18 jaar kunnen uitsluitend in het hotel verblijven als ze door een volwassene worden begeleid.

Gasten die bij het inchecken geen creditcard kunnen tonen, dienen een borg van EUR 200 te betalen.

Bij het inchecken zijn een geldig identiteitsbewijs met pasfoto en een creditcard vereist. De gegevens op deze kaarten moeten overeenkomen met de gegevens van de persoon die de reservering heeft gemaakt.

Wil je graag dit of andere hotels boeken? Kijk dan op deze pagina: aanbiedingen hotels. (Geef als bestemming de naam van je hotelkeuze in of Disneyland Paris om alle hotels te zien)

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Ma 29 Mei 2017, 18:49
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Hipark Design Suites Val d’Europe
Heb je evenveel pendelbussen als de andere partnerhotels?

En te voet langs waar moet je dan stappen om tot het hotel te komen?

Afbeelding

Afbeelding

Di 30 Mei 2017, 12:20
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
De bussen kan ik niet op antwoorden.
De wandeling is makkelijk...
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding

Di 30 Mei 2017, 12:37
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Minnie1979 schreef:
Heb je evenveel pendelbussen als de andere partnerhotels?

Er rijden indd pendelbussen maar de ervaring heeft me wel geleerd dat deze echt super druk en afgeladen vol zijn, geloof dat deze 1 keer per 20 min in de drukke tijden rijden en daarna per half uur meen ik.

Hotel is wel heel goed, ben heir al een aantal keer geweest en van de niet partner hotels is dit mijn favoriet, vriendelijk personeel, netjes en schoon alles, goed ontbijt, goede bedden( in elk geval de invalidekamers). Beneden is er een Nespresso corner met wel tig soorten erin.

Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips

Di 30 Mei 2017, 19:45
Bericht 4 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Minnie1979 schreef:

Pendelbus nemen naar New Port Bay Hotel en van daaruit lopen is het maar een min of 10. Het ligt bij het Politiekantoor schuin tegenover New Port Bay.

Afbeelding

Afbeelding

Di 30 Mei 2017, 19:48
Bericht 5 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
en de link naar de pendelbus van Hipark

http://www.transdev-idf.com/horaire-ligne-50-pep's_051

Afbeelding

Afbeelding

Di 30 Mei 2017, 21:33
Bericht 6 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Re: Hipark by Adagio Serris Val d’Europe
Afgelopen weekend nog eens verbleven in een studio in Hipark by Adagio Serris Val d’Europe.

De kamer was in orde, het bed was nu beter dan de zetel vorige keer. En het was warm buiten en op de kamer lekker om te slapen. Het hotel is echt niet ver van Disneyland Paris, te voet zo een 20 minuten en er is ook een gratis bus. Parkeren kon op straat of onder het hotel voor 15 euro per dag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je graag dit of andere hotels boeken? Kijk dan op deze pagina: aanbiedingen hotels. (Geef als bestemming de naam van je hotelkeuze in of Disneyland Paris om alle hotels te zien)

Afbeelding
Afbeelding

Di 02 Jul 2019, 22:01
Bericht 7 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik heb sinds de opening meerdere keren een weekverblijf geboekt in dit "hotel". In het begin was dit prima in orde. Maar het ging steeds meer achteruit, voor steeds meer dingen moet worden betaald en flink ook, personeel is onvriendelijk en niet behulpzaam, alles wordt afgeschoven op een ander, die er dan vervolgens niet is. De staat van onderhoud is beschamend, de huisraad zoals hier boven netjes is afgebeeld, is veelal bij lange niet meer compleet. De appartementen worden totaal niet goed schoongemaakt, overal schimmel in de badkamers, kapot meubilair in de badkamer, toiletbril totaal geel aan de onderkant en toilet ruikend.
Wij hebben ook al een keer gehad dat er iemand in onze kamer was geweest, er was niets gestolen gek genoeg,maar alle deuren stonden open, kleding was verlegd. Toen hebben we wel een verhuizing naar een mooie cornersuite gehad, 4 jaar geleden was dat.
Maar de laatste keer werden we weg gestopt in een appartement op de begane grond waar niks aan klopte, van alles kapot was en wat vies was. Klachten werden beloofd op te lossen, maar is in een hele week niet gebeurd. Ze willen graag geld vangen, maar er niks voor doen daar.
Voor ons nooit meer Hipark.

Groetjes

Cindy

Afbeelding

Ma 26 Aug 2019, 11:19
Bericht 8 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wij zijn er al een aantal keer geweest en vinden het prima. Enige minpuntje vind ik die pannenkoekenkussens, die zijn echt véél te plat!
Enfin wij gaan altijd met de auto en nemen een hoofdkussen van thuis mee, voila, opgelost... Als ik met de trein ga is mijn vriend niet mee en kan ik de 2 kussens op elkaar leggen dus dan ook geen probleem.

Onderhoud en netheid was bij ons tiptop in orde, alles proper en goed gepoetst. Parking is ook heel handig zo ondergronds, geen last van de regen o.i.d bij het uitstappen en in/uitladen. Wij zaten er met de eerste hittegolf einde juni/begin juli en de airco trok het verbazingwekkend goed. De kamer was echt heerlijk fris ondanks buitentemperaturen van 38°C.

Ontbijt hebben we er nog nooit genomen, vinden we wat duur. Nemen we wel een croissantje bij market house deli voor zowat 1/3 van die prijs of wat bij starbucks.

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding er echt heel goed zitten, ze zijn in vergelijking met andere omliggende hotels spotgoedkoop en ik vind ze niet minder bieden dan pakweg kyriad of b&b. Integendeel, ik zit liever in Hipark dan de B&B met die miniscule ziekenhuis achtige badkamertjes waarin je net kan staan.

Wij nemen eigenlijk nooit de pendelbus, rijden altijd met de auto naar het park of gaan te voet. Qua wandeling is het bijna hetzelfde als vanuit Santa Fe als je daar in één van de verste blokken zou zitten dus prima doenbaar.

Afbeelding

Ma 26 Aug 2019, 22:26
Bericht 9 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 9 berichten ]