Tips voor Hotel

Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Elske @disney schreefCOLONBedankt voor de antwoorden en inderdaad mag je op de aankomstdag al gebruik maken van de magic hours, ook zonder jaarkaart.
Iemand nog tips voor een specifiek hotel?
Euh, enkel met een jaarkaart of Disney hotel easy pas bij verblijf in een disney hotel hoor. Heb je geen jaarkaart of verblijf je niet in een disney hotel, dan heb je ook geen EMT.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Het gaat hier om het verblijf in een Disney hotel en een overnachting de nacht ervoor in een ander hotel om er vroeg genoeg te zijn voor de EMT op de aankomst dag :)
Disneyparisfreak
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52

Ik weet wel nog een heel goed adres, heel verzorgd, super aardige mensen, en brengen je voor een klein bedrag van en naar dlrp.
https://www.lamaisonduparc77.com/well-located-room/

succes
Elske @disney
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2019, 10:58

Super bedankt weer voor alle reacties!
rosa
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 11:31

Misschien heb ik het verkeerd geplaatst maar...iemand al ervaring met aparthotel Staycity?
Gebruikers-avatar
Tinka
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 21:07

Elske @disney schreefCOLONTot nu toe boekten we vaak een hotel / huisje bij Disneyland zelf. Dan vertrekken we 's ochtends vroeg, maar voordat je er bent is het toch al gauw lunchtijd. Stel ik heb op een woensdag geboekt in een Disneyhotel, maar ik vertrek dinsdag al en ik slaap in een ander hotel in de buurt, Om daarna de volgende ochtend in alle vroegte naar het Disney hotel te kunnen vertrekken en dus gebruik te kunnen maken van de magic hours, welke hotels raden jullie dan aan? Iets wat niet te prijzig is. (2 volwassenen en 2 kinderen). Het is echt alleen maar om te slapen. Hoeft niet heel luxe te zijn.

Wij vertrekken ook altijd een dag eerder en boeken dan vaak een Premiere Classe hotel, dat is goedkoop en wij vinden het prima voor een nachtje
Disneyland Parijs, heeel vaak geweest
Disneyland California 1 keer
Walt Disney World 1 keer
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar