Appart hôtel Relais-Spa In Val D`Europe

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

We kwamen bij Kras reizen een dagaanbieding tegen voor Appart hôtel Relais-Spa in Chessy en besloten om nog maar een tripje te maken.
We zagen op Zoover http://www.zoover.nl/frankrijk/ile-de-f ... essy/hotel
alleen maar positieve beoordelingen, deze kan in bevestigen.
In het hotel zijn Premiums rooms, Junior Suites en Executive Suites te boeken.
We hadden een Junior suite en waren erg content. Eerder waren we diverse malen in Aparthotel Residhome Prestige Val d`Europe, 2 straten verderop, maar dit bevalt ons toch veel beter.
Dit hotel is een onderdeel van `le Groupe Réside Études', hieronder vallen de merken
| Relais-Spa
| Séjours & Affaires
| Les Estudines
| Residhome en La Girandière
We gaan hier zeker terug, ik kan het iedereen aanraden!


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Bedankt om dit te delen! Mocht je foto's hebben van de kamer of het hotel, post ze gerust! :-)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Wij hebben hier ook al 2x geslapen is super hotel :thumbs:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ziet er leuk uit!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
desidinges
Member
Member
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 11:58

wij hebben eens een upgrade gehad van Residhome naar Relais Spa en het was zeker een upgrade. Zalig appartement hadden we!!! Echt een aanrader, alleen iets prijziger als Residhome.
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Ik heb weer geboekt voor komende maand.
Ondertussen is de Spa van het hotel ook klaar en hoeft men niet meer naar een andere locatie te reizen om te gaan zwemmen of voor de sauna en een massage.
De foto's staan nu ook op hun website http://www.relais-spa.com/valdeurope/spa/ en ook een
overzicht van de prijzen:
http://www.relais-spa.com/Uploads/File/ ... a_Menu.pdf.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Gwenny Mouse
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 19:47

Iemand nog recente ervaringen met dit hotel? Wij zijn aan het twijfelen tussen dit en Paxton Resort&Spa.
Alvast bedankt!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Niet heel recent, ben er geweest in augustus 2014. Beviel ons toen heel goed: netjes, schoon, niks te klagen.
We hadden geen ontbijt erbij, dus daar kan ik niks over zeggen.
Het zwembad was netjes en rustig, wel erg koud.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Paula
Member
Member
BerichtenCOLON 258
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2014, 20:02

Gwenny Mouse schreefCOLONIemand nog recente ervaringen met dit hotel? Wij zijn aan het twijfelen tussen dit en Paxton Resort&Spa.
Alvast bedankt!
Ja! Mooi hotel, luxe en schoon.
Genoeg ruimte en dichtbij het RER-station.
Het kleine keukentje is erg handig. Ik heb zelf niet gekookt maar ik ontbijt altijd met Kelloggs dus dat er een koelkast en schaaltjes aanwezig waren was voor mij perfect.
Heb dus ook niet gebruik gemaakt van het ontbijt en ook niet van de Spa faciliteiten. (ik had een goede aanbieding waardoor dit hotel goedkoper was dan de budget hotels in de buurt)
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Ik wil nog even positieve reclame maken voor dit hotel. Ik hoor er echt nooit iemand over, maar ik ben er inmiddels 4x gebleven en ben iedere keer enorm tevreden!


Voordelen:
- Er zijn vaak aanbiedingen voor 4 persoons "junior suites" op bijv. amoma.com. Je hebt dan een 2 persoons (of 2 eenpersoons?) bed en een slaapbank, een keuken. We hebben ook een keer 2 badkamers gehad en hadden afgelopen keer een badkamer en nog een losse wc, best fijn met 4 personen.
- Het personeel is enorm vriendelijk en gastvrij!
- Er rijdt een gratis shuttle naar Disney, op verzoek. Dit is zo'n klein busje waar 8 mensen in passen. Je bent dan letterlijk binnen 5 minuten voor de ingang aan de kant van Vapiano enz., dus waar de beveiliging ook niet zo druk is. Als je terug met de shuttle wilt kun je ze opbellen en komen ze eraan.
- Het is vlakbij de RER
- Het is vlakbij het grote winkelcentrum in Val d'Europe
- Het zwembad is heel fijn en rustig. Er is ook nog een sauna bij.
- De airconditioning op de kamers krijgt de kamer echt lekker koel ook al is het buiten 30+ graden

Nadelen:
- Het zwembad/de spa is niet toegankelijk voor kinderen. Dit is dus niet echt een gezinshotel.
- Ze hebben de regels bij het zwembad onlangs verscherpt, mannen moeten een strakke zwembroek aan (mag wel pijpjes, maar niet zo'n losse zwemshort. Ze verkopen ze daar voor 10 euro), lang haar mag niet los (dus neem elastiekjes mee).
- Parkeren kost 10 euro per dag, mocht je met de auto zijn. Is wel binnen in een garage onder het hotel.


Over het ontbijt kan ik verder niks zeggen want dat hebben we er nooit bij genomen, maar dankzij het keukentje kun je dus ook prima je eigen ontbijt regelen.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Fantillusion schreefCOLONIk wil nog even positieve reclame maken voor dit hotel. Ik hoor er echt nooit iemand over, maar ik ben er inmiddels 4x gebleven en ben iedere keer enorm tevreden!

- Er rijdt een gratis shuttle naar Disney, op verzoek. Dit is zo'n klein busje waar 8 mensen in passen. Je bent dan letterlijk binnen 5 minuten voor de ingang aan de kant van Vapiano enz., dus waar de beveiliging ook niet zo druk is. Als je terug met de shuttle wilt kun je ze opbellen en komen ze eraan.

- Ze hebben de regels bij het zwembad onlangs verscherpt, mannen moeten een strakke zwembroek aan (mag wel pijpjes, maar niet zo'n losse zwemshort. Ze verkopen ze daar voor 10 euro), lang haar mag niet los (dus neem elastiekjes mee).
We zijn eerder ook al een paar keer in dit hotel geweest, ook altijd zeer tevreden geweest.
Komende keer hadden we voor de verandering eens Radisson Blu willen nemen maar denken dat het toch dit hotel weer gaat worden omdat de shuttle van Radisson Blu maar beperkt gaat.
De shuttle van Relais Spa hebben we nog eerder niet genomen, op hun website kan ik niets vinden over de shuttle. Wel zag ik via google deze foto voorbij komen http://bit.ly/2ftx9Ti
Ik lees hier Fantillusion bevindingen, afzetten en ophalen voor de ingang aan de kant van Vapiano klinkt goed maar weet iemand waar ik de tijden kan vinden dat de shuttle gaat?

De aangescherpte regels voor het zwembad qua zwemkleding is ook nieuw voor ons. Kan me voorstellen dat de heren minder blij met de nieuwe regel zijn, dus enkel dit soort zwembroeken http://bit.ly/2jDeTLX (evt. met iets langere pijpjes), zijn nog maar toegestaan?


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar