Val D'Europe Winkelcentrum

Caphook

Sinds kort is bij het foodcourt een caroussel geplaatst. De caroussel past erg goed in het totaalplaatje!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


bron: www.disneygazette.fr
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Mooie caroussel, past goed in het totaalplaatje.
Jaivy
Member
Member
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 03 Mrt 2009, 16:03

Mooie caroussel, vind 'm een beetje Phantasialand-achtig ! :yes:
Cast Member van Disneyland Paris:
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 22-12-2012 - 06-01-2013.
Employé de Service (Disney's Newport Bay Club): 02-07-2013 - 15-09-2013.
Vendeur Boutique (Disney Fashion, Disney Village): 21-12-2013 - 04-01-2014.
toetjero
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011, 15:50

Wij zijn er gisterenavond wezen eten.
Heleboel keus voor een goede prijs.
Maar ga niet te vroeg want dan zijn de restaurants op Place de la Toscane nog gesloten.
Het winkelcentrum smaakt naar meer...
Toch maar eens de zomervakantie in de buurt daar doorbrengen.
NicoleL
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2011, 16:53

Wij gaan van 9 t/m 12 mei naar Hotel Santa Fe. Nu ben ik de afgelopen 3 jaar steeds als we naar Disney gingen (trouwens ook naar Turkije) de eerste 1 tot 2 dagen erg ziek geworden, had dan vreselijke hoofdpijn/migraine en liep dan continu met een plastic tas rond omdat ik moest overgeven. Ik vermoed zelf dat dit komt door vermoeidheid, we rijden altijd rond 4.30/5.00 uur aan als we naar Disney gaan. Nu willen wij eigenlijk al jaren eens een kijkje gaan nemen in het shopping center, maar dit vinden wij zonde als we ook toegangskaarten hebben voor de Disneyparken. Nu hebben wij het plan opgevat om een dag eerder aan te rijden, dus op zondag 8 mei en dan een nachtje te logeren in een hotel in de buurt. Nu willen wij dan rond 9.30 uur aanrijden zodat we dan die middag eens een bezoekje kunnen brengen aan het shopping center en dan kunnen we na een goede nachtrust heerlijk 4 dagen genieten van Disneyland en hopelijk dan zonder migraine.

Nu is mijn vraag, weet iemand of het shopping center wel open is op zondagen en dan met name op zondag 8 mei?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groetjes
Nicole
December 2001 Hotel Sequoia Lodge
Mei 2005 Hotel Sequoia Lodge
September 2008 Hotel Cheyenne
Mei 2009 Hotel Santa Fe
Mei 2010 Hotel Santa Fe
Mei 2011 Hotel Santa Fe
NicoleL
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2011, 16:53

Wij gaan van 9 t/m 12 mei naar Hotel Santa Fe. Nu ben ik de afgelopen 3 jaar steeds als we naar Disney gingen (trouwens ook naar Turkije) de eerste 1 tot 2 dagen erg ziek geworden, had dan vreselijke hoofdpijn/migraine en liep dan continu met een plastic tas rond omdat ik moest overgeven. Ik vermoed zelf dat dit komt door vermoeidheid, we rijden altijd rond 4.30/5.00 uur aan als we naar Disney gaan. Nu willen wij eigenlijk al jaren eens een kijkje gaan nemen in het shopping center, maar dit vinden wij zonde als we ook toegangskaarten hebben voor de Disneyparken. Nu hebben wij het plan opgevat om een dag eerder aan te rijden, dus op zondag 8 mei en dan een nachtje te logeren in een hotel in de buurt. Nu willen wij dan rond 9.30 uur aanrijden zodat we dan die middag eens een bezoekje kunnen brengen aan het shopping center en dan kunnen we na een goede nachtrust heerlijk 4 dagen genieten van Disneyland en hopelijk dan zonder migraine.

Nu is mijn vraag, weet iemand of het shopping center wel open is op zondagen en dan met name op zondag 8 mei?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groetjes
Nicole
December 2001 Hotel Sequoia Lodge
Mei 2005 Hotel Sequoia Lodge
September 2008 Hotel Cheyenne
Mei 2009 Hotel Santa Fe
Mei 2010 Hotel Santa Fe
Mei 2011 Hotel Santa Fe
Karin**
Member
Member
BerichtenCOLON 249
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:33

Ik weet dat de Outlet open is, maar volgens mij het gewone winkelcentrum niet.

http://www.valdeurope.fr/106-13545-Hora ... erture.php

Nu is mijn Frans niet helemaal geweldig, maar die van jou misschien wel ?
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
Gebruikers-avatar
Koen en Nathalie
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23

NicoleL @ vr apr 01, 2011 8:56 am schreefCOLONWij gaan van 9 t/m 12 mei naar Hotel Santa Fe. Nu ben ik de afgelopen 3 jaar steeds als we naar Disney gingen (trouwens ook naar Turkije) de eerste 1 tot 2 dagen erg ziek geworden, had dan vreselijke hoofdpijn/migraine en liep dan continu met een plastic tas rond omdat ik moest overgeven. Ik vermoed zelf dat dit komt door vermoeidheid, we rijden altijd rond 4.30/5.00 uur aan als we naar Disney gaan. Nu willen wij eigenlijk al jaren eens een kijkje gaan nemen in het shopping center, maar dit vinden wij zonde als we ook toegangskaarten hebben voor de Disneyparken. Nu hebben wij het plan opgevat om een dag eerder aan te rijden, dus op zondag 8 mei en dan een nachtje te logeren in een hotel in de buurt. Nu willen wij dan rond 9.30 uur aanrijden zodat we dan die middag eens een bezoekje kunnen brengen aan het shopping center en dan kunnen we na een goede nachtrust heerlijk 4 dagen genieten van Disneyland en hopelijk dan zonder migraine.

Nu is mijn vraag, weet iemand of het shopping center wel open is op zondagen en dan met name op zondag 8 mei?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groetjes
Nicole

Horaires d'ouverture

A Val d'Europe, Vous êtes les bienvenus ...

Hypermarché AUCHAN
Il vous accueille de 08h30 à 22h00 sans interruption, du lundi au samedi

Boutiques & Magasins
Toutes nos équipes sont ravies de vous accueillir, du lundi au samedi de 10h00 à 21h00

Zone de Restauration LES TERRASSES
Tous nos restaurants sont ouverts du lundi au dimanche de 10H00 à minuit

L'Aquarium Sea Life et toute son équipe vous souhaite la bienvenue à bord
Il vous accueille du lundi au dimanche de 10h00 à 17h30


Extérieur
Habitat & Rochebobois
Du lundi au samedi : 10h00 à 19h00
Dimanche : 11h00 à 19h00

BoConcept
Du lundi au dimanche : 10h00 à 19h00

Castorama
Du lundi au samedi : 09h00 à 21h00



Ouvertures exceptionnelles

En 2011, votre Centre sera exceptionnellement ouvert les jours suivants :
Le dimanche 16 Janvier - Soldes d'hiver (Auchan fermé)
Le lundi 25 Avril - Pâques
Le jeudi 02 Juin - Ascension
Le dimanche 26 Juin - Soldes d'été
Le lundi 13 Juin - Pentecôte
Le jeudi 14 juillet - Fête Nationale
Le lundi 15 août - Assomption
Le mardi 1er novembre - Toussaint
Le vendredi 11 novembre - Armistice 1918
Les dimanches 04, 11 & 18 décembre - Fêtes de fin d'année
Karin**
Member
Member
BerichtenCOLON 249
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:33

Ja Koen en nu in het Nederlands plies ?
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
Aaron
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 23:05

Het winkelcentrum is op zondagen gesloten, alleen Vallée Village Outlet is geopend, maar daar wil je op zondagmiddag niet gevonden worden...
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
NicoleL
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2011, 16:53

Iedereen heel erg bedankt voor het reageren.

We hebben besloten om een nacht in het explorers hotel te boeken, kunnen we mooi ook dit hotel eens uitproberen. Jaren geleden hebben we eens op het punt gestaan om dit hotel te boeken, maar hebben toen toch voor een Disneyhotel gekozen omdat die op loopafstand van de parken liggen. In eerste instantie wilden we nu voor die extra nacht het Hotel l'Elysee Val d'Europe boeken, maar nadat ik nogal wat slechte berichten had gelezen over de slechte bedden hebben we besloten om voor het explorers te gaan. Mijn man heeft namelijk nogal een slechte rug en we willen niet het risico lopen dat hij 4 dagen in Disney moet rondlopen met erge rugpijn. Bovendien heb je in het explorers een leuk zwembad en andere dingen voor kinderen zoals ik begreep, denk dat dit een leuk hotel is om een dag in te vertoeven. Bovendien kunnen we ook altijd de pendelbus pakken en in Disneyvillage gaan kijken.

Ook heb ik op een ander forum begrepen dat je in ieder geval bij Santa Fe de avond te voren al je tickets voor de parken kunt ophalen. Dus misschien doen we dit ook nog wel op de zondagavond, hoeven op maandag niet meer in de rij aan te schuiven 's morgens maar kunnen we na het parkeren van onze auto meteen op de bus stappen om te gaan genieten in de parken. Nog een dikke maand en dan mogen we heerlijk 4 dagen verblijven in Disney, was het maar vast zover.

Groetjes
Nicole
December 2001 Hotel Sequoia Lodge
Mei 2005 Hotel Sequoia Lodge
September 2008 Hotel Cheyenne
Mei 2009 Hotel Santa Fe
Mei 2010 Hotel Santa Fe
Mei 2011 Hotel Santa Fe
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Val D'europe Shopping Center
Is een shoppingcenter zoals er ook vele zijn in Belgie en Nederland. Er is hier ook een hypermarkt die zowat alles verkoopt, deze heet Auchan.
De winkels van het shoppingcenter zijn open van Maandag tot Zaterdag van 10 u tot 21u.
De Auchan is open van Maandag tot Zaterdag van 8u30 tot 22u.

http://www.valdeurope.fr/106-13524-Val-d-Europe.php
plan:
http://www.valdeurope.fr/files/valdeuro ... n_2012.pdf

Les Terrasses
Is een zone met restaurantjes en bars tussen het Val D'europe Shopping Center en La Vallée Village Shoppingscenter.
Deze zijn Alle dagen open van 10u tot middernacht.


La Vallée Village Shoppingscenter
Dit is een Outlet Shoppingscenter vergelijkbaar met Maasmechelen Village in Belgie.
Wel zijn de merken die hier verkocht worden wat exclusiever en dus duurder !
Het is alle dagen op van 10 u tot 19u.

http://www.lavalleevillage.com/en/home/home

Sea Life
Eris ook een Sea Life Aquarium dat open is elke dag van 10u tot 17u30

http://www.visitsealife.com/paris/en/

Val D'europe is bereikbaar met de RER vanuit Disneyland, het is slechts 1 station verder.
Ook rijden er shuttle bussen vanuit de hotels voor 5 euro per volw 2 euro per kind heen en terug.
en als je met de auto komt is er een hele ruime gratis parking.

Tijdens de solden of kerstperiode kunnen de winkels langere openingstijden hebben, kijk steeds op de site voor de juiste openingsuren.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Lotso
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2012, 09:10

Val d'Europe krijgt een HEMA!!!!!!

Op de Hema site staat vermeld dat ze personeel zoeken ;-).
HEMA Marne La Vallée

Description
HEMA ouvre un nouveau magasin dans le Centre Commercial "Val d'Europe"

Vos missions seront les suivantes :

- Participer aux commandes et à la réception des produits
- Mettre en rayon des produits et réassortiment des produits selon les normes de merchandising Hema
- Mettre en place des animations commerciales
- Renseigner et orienter les clients dans l’esprit Hema
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Val d'Europe krijgt nu ook een Apple store!!

http://www.macgeneration.com/news/voir/ ... land-paris
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Volgens Disney Central Plaza zouden er plannen zijn om een Jurassic Park Restaurant te maken in Val d'Europe. Er zal binnenkort een aanvraag ingediend worden voor het project. Zou Disney zich verzetten tegen dit restaurant?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar