Nieuwe CEO voor Disneyland Paris

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik vind het persoonlijk ook wel jammer dat Catherine vertrekt .
Maar wil wel zeggen dat Tom echt wel een vriendelijke man was .
Ik heb hem ontmoet . En hij was echt heel vriendelijk en had enorm veel tijd .
Oké hij had misschien een nors opzicht .Maar wij Als Disney fans moeten weten dat je niet mag afgaan op het uiterlijk .
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Catherine Powell is de nieuwe Disney parks president, Western Divisionen spreekt over de komende expansie van Disneyland Paris en Disney's California Adventure op het To Infinity and Beyond" media event in Walt Disney World.

Afbeelding

bron: VenessTravelMe1
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

.Disneyland Parijs heeft Natacha Rafalski tot nieuwe CEO benoemd, met ingang van vandaag

Afbeelding

Natacha Rafalski trad 23 jaar geleden toe tot The Walt Disney Company en bekleedde verschillende managementfuncties over de hele wereld. Ze arriveerde in 2017 in Disneyland Parijs als Vice President, Finance - CFO en sindsdien heeft ze, naast haar missies met betrekking tot de financiële reikwijdte, haar verantwoordelijkheden uitgebreid naar vastgoed, transformatie en strategische partnerschappen.

De aankondiging werd gedaan door Catherine Powell, die onlangs gepromoveerd werd tot President, Disney Parken, Western Region vanaf maart 2018, en het toezicht houdt op Walt Disney World Resort, Disneyland Resort en Disneyland Parijs.
"Disneyland Parijs maakt een cruciale periode door, terwijl we onze organisatie blijven transformeren en onze bestemming uitbreiden", zei Catherine Powell. "Natacha heeft bewezen een uitzonderlijke leider te zijn met een wereldwijde visie, maar ook alle veelzijdigheid en ervaring die nodig is om het succes van Disneyland Parijs te bestendigen. "
Als onderdeel van haar nieuwe rol zal Natacha Rafalski zich richten op de magie van Disney en de bijna 15 miljoen jaarlijkse bezoekers die door de poorten van Disneyland Parijs stappen, te vervoeren naar de eerste toeristische bestemming in Europa. Ze is het hoofd van een multicultureel team van 16.000 Cast-members en houdt toezicht op twee themaparken, acht themahotels, een golfbaan met 27 holes en Disney Village, een themagebied met winkels, restaurants en entertainment. Ze zal ook toezicht houden op het ambitieuze uitbreidingsplan voor het Walt Disney Studios Park dat eerder dit jaar werd aangekondigd.

"Ik voel me zeer vereerd en enthousiast dat ik deze rollen op me kan nemen omdat ons bedrijf een transformatie ondergaat", zegt Natacha Rafalski. "Frankrijk heeft altijd een speciale plaats in mijn hart gehad en ik kijk uit naar het besturen en uitbreiden van onze onderneming, terwijl we doorgaan met het bestendigen en versterken van de beloofde beleving van wat de belangrijkste toeristische bestemming van Europa is. "
Voor Disneyland Parijs, diende Natasha als regio Vice President Finance China voor The Walt Disney Company in Shanghai van oktober 2013 tot oktober 2017. Tijdens deze periode, speelde ze een leidende rol in verschillende belangrijke strategische initiatieven en leidde het werk dat de financiële groei op lange termijn van de regio verder blijft bevorderen.
Ze begon haar loopbaan bij Disney in 1995 en heeft sindsdien verschillende posities in geld en financiën bekleed en een sleutelrol gespeeld in het onderhandelingsproces van het Shanghai Disney Resort. Eerder bekleedde ze functies, waaronder toezicht op bedrijfsfinanciën en projecten met betrekking tot Disneyland Parijs.
Natacha Rafalski was een sterke voorstander en een belangrijke leider in diversiteit en inclusief bij Disneyland Parijs, en creëerde een vrouwengroep voor leiderschap, D Elles P, en moedigde Cast Members aan om toegewijde werknemersgroepen te creëren. Vrouwen. Naast de vele initiatieven die ze blijft nastreven voor Disneyland Parijs, was ze een van de winnaars van de 16e editie van de Women Worth Watching® Awards van Profiles in Diversity Journal.
Natacha Rafalski werd geboren in Montreal, Canada en groeide op in Parijs. Ze heeft een M.B.A. Anderson Graduate School of Management van de University of California in Los Angeles en een B.A. in Mathematics and Economics, Phi Beta Kappa, van de University of California.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Catherine Powell verlaat Disney na 15 jaar; Herstructurering elimineert positie

Afbeelding

Catherine Powell, de voormalige president van de Westelijke divisie van Disney Parks, heeft het bedrijf verlaten, volgens Bloomberg. Powell, die nieuw leven gaf aan de twee Disneyland Paris-themaparken in haar tijd daar, heeft haar positie verloren omdat er een herstructurering binnen het bedrijf plaatsvond. De CEO's van de afzonderlijke resorts rapporteren nu rechtstreeks aan Bob Chapek, voorzitter van de divisie Parks, Experiences and Products van Disney.

Catherine heeft een uitgebreide en diverse 15-jarige carrière bij het bedrijf gehad, waaronder verschillende leiderschapsposities op drie continenten.

Onlangs diende Catherine als CEO van Disneyland Parijs, Europa's belangrijkste toeristische bestemming. Catherine leidde verschillende succesvolle initiatieven tijdens haar verblijf in Disneyland Parijs, en het resort werd nieuw leven ingeblazen onder haar leiderschap.



Voorafgaand aan haar rol bij Disneyland Parijs was Catherine Managing Director van The Walt Disney Company Australia en Nieuw-Zeeland. Ze was gevestigd in Sydney en was verantwoordelijk voor het aansturen van de commerciële en creatieve strategie van het bedrijf, het coördineren en leiden van alle bedrijfsdivisies van bedrijven, het toezicht op franchises, het uitbreiden van bestaande bedrijven en het zoeken naar nieuwe zakelijke kansen in de regio.

Catherine leidde ook de afdeling Media Distribution van The Walt Disney Company in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Ze was verantwoordelijk voor het ontwerp en de implementatie van commerciële strategieën voor de lineaire tv en digitale mediadistributie van kanalen en inhoud voor het bedrijf, waaronder Walt Disney Studios, ABC Studios, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, ABC News, muziek, mobiel apps, games en andere interactieve inhoud.

Ze was ook Senior Vice President Sales bij Disney Media Distribution - VK, Ierland, Frankrijk, Scandinavië, Benelux en Israël; en daarvoor, als uitvoerend directeur - Verkoop, VK en Ierland.

Catherine kwam in 2004 bij het bedrijf als creatief directeur, Portfolio Development Group, waar ze verantwoordelijk was voor formats en lokale productieactiviteit in entertainmentformats en scriptversies van shows van ABC Studios.

Voordat ze bij het bedrijf kwam werken, werkte Catherine zeven jaar voor BBC Worldwide, waar ze verschillende senior tv-verkooprollen bekleedde in verschillende gebieden, waaronder Midden- en Oost-Europa, het Midden-Oosten, Duitsland en Spanje / Portugal.

Catherine is afgestudeerd aan de universiteit van Oxford, waar ze PPE (Politics Philosophy Economics) studeerde. Ze spreekt vloeiend Engels, Frans en Duits. Ze was een beheerder van het Sydney Opera House. In 2015 werd Catherine gekozen als lid van de Chief Executive Women in Australië en in 2016 ontving ze de Women Worth Watching-prijs van Profiles in Diversity Journal.

Bron: Blog Mickey
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afsluitende gedachten nu Catherine Powell bij Disney vertrekt....

Afbeelding

Voormalig voorzitter, Disney Parks Western Region (Walt Disney World, Disneyland Resort en Disneyland Parijs)had
Vandaag haar laatste dag bij Disney na 15 en een half jaar. In die tijd heeft ze de geweldige kans gehad om in meerdere bedrijven, in alle hoeken van de wereld en met ongelooflijke mensen te werken.

Catherine deelde op haar linkedin-pagina haar verhaal:
Ik denk dat ik een goede leider ben en, intuïtief, en ik stond achter een geweldig team.

Afbeelding

1.Zie je carrièrepad als een reeks van opstapjes in plaats van een ladder om op te klimmen. Carrièrebewegingen gezien als opstapjes leren veelzijdigheid en kunnen leiden tot nieuwe en vaak grotere mogelijkheden die misschien niet direct zichtbaar zijn geweest. Nieuwsgierigheid zal je helpen om andere paden te kiezen.

2.Heb moed. Een moedige leider zal loyaliteit bevorderen, en teams door veranderingen leiden met optimisme en inspiratie. Je kunt niet transformeren zonder moed. Moed om in jezelf te geloven om de juiste beslissingen te nemen, ook al is er een risico op mislukking.

3. Wees authentiek. Authenticiteit schept vertrouwen. Teams zullen geloven in en vertrouwen op een leider die ze denken dat hij of zij trouw is aan zichzelf.

4. Omarm kwetsbaarheid. Kwetsbaarheid is als een superkracht; het geeft je ongelooflijke kracht en vertrouwen om tegenspoed onder ogen te zien, te bezitten en uiteindelijk te overwinnen. Ik geloof dat moed en authenticiteit alleen echt kunnen bestaan in iemand die in staat is om kwetsbaar te zijn.

5. Geniet en moedig het succes van anderen aan. Een zelfverzekerde leider deelt het succes. En als je dit ook kunt uitbreiden naar je collega's, dan zullen zij ook de vruchten plukken.

6. Zoek verandering. Het verstoren van de status-quo gaat over het zoeken naar manieren om toekomstige groeimogelijkheden of zelfs overlevingskansen te omarmen of te verfijnen. Een nuttige stap om te veranderen is om te beginnen met de vraag "waarom". En blijf vragen waarom, totdat het antwoord onveranderlijk is.

7. Geloof dat ideeën kunnen en moeten komen van iedereen. Creëer een werkelijk diverse omgeving waarin iedereen een bijdrage kan leveren en zo zijn beste zelf kan zijn. Diversiteit zal gedijen onder leiders die overal waar ze kijken nieuwe gedachten en perspectieven zoeken.

Blijkbaar zei Walt Disney zelf: "You may not realise it when it happens, but a kick in the teeth may be the best thing in world for you"! Ik kan niet zeggen dat dankbaarheid het eerste was, dat door mijn hoofd speelde, toen het gebeurde. Maar enkele weken nadat ik geleerd heb dat ik Disney verliet, kan ik met enorme waardering nadenken over de mogelijkheden en ervaringen die mij en mijn familie geboden worden. En het allerbelangrijkste is de kans om zoveel ongelooflijke mensen te ontmoeten en met zoveel ongelofelijke mensen te werken die me de afgelopen 15 jaar opgetild hebben om me een veel betere versie van mezelf te maken.

Nu ik weer een stapje verder sta, ben ik opgewonden en ben ik benieuwd wat dit volgende hoofdstuk voor me in petto heeft. Misschien had Walt wel gelijk, en dit zal voor mij het beste in de wereld zijn!

#disney #leadership #culture #what next #vulnerability #vulnerability #courage #optimism #courage #optimism #couplification #coupé
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar