Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Je kan gratis aan het shoppingcenter val d' europe parkeren en dan de trein/metro nemen naar het park. Te voet kan natuurlijk ook.
Mouseketeers
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2019, 12:43

Hallo allen!
Wij hebben net een inifinty&magic plus pas besteld . We hebben begrepen dat we dagen zijn waarop er extra korting is voor jaarpas houders. Weten jullie hoevaak deze dagen er zijn, wanneer en waar we dit kunnen vinden?
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Mouseketeers schreefCOLONHallo allen!
Wij hebben net een inifinty&magic plus pas besteld . We hebben begrepen dat we dagen zijn waarop er extra korting is voor jaarpas houders. Weten jullie hoevaak deze dagen er zijn, wanneer en waar we dit kunnen vinden?

Ik dacht dat het twee keer per jaar is, telkens op een zaterdag.
Normaal krijg je een mailtje iets er voor.
Mouseketeers
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2019, 12:43

Bedankt Annabelle !
Jacquelien
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2019, 18:10

Hallo Allen, ik heb een vraag over het aanschaffen van magic plus jaarkaarten. Wij willen deze graag kopen en dan per maand betalen.
Wat moeten we hier voor mee nemen? Ik lees iets over een code van de bank? We zitten bij de rabobank, zou onze pinpas niet genoeg zijn? Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
HugoUrk
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2018, 13:09

Jacquelien schreefCOLONHallo Allen, ik heb een vraag over het aanschaffen van magic plus jaarkaarten. Wij willen deze graag kopen en dan per maand betalen.
Wat moeten we hier voor mee nemen? Ik lees iets over een code van de bank? We zitten bij de rabobank, zou onze pinpas niet genoeg zijn? Alvast bedankt!
HOIHOI Jacquelien,

Ze vragen om een geldig ID bewijs / paspoort en je moet het pasje tonen waar het rekeningnummer op staat en de naam van je rekeninghouder moet overeenkomen met de ondertekening van het machtigingsformulier.

Handig is om een kopie van je pinpas te maken.

Ps. zie voor meer info topic: 'maandelijkse betaling jaarpas' https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... =27&t=2692
Afbeelding

17/18 Davy Crocket
5/2019 Sejours et Affaires Residence Hoteliere Rive Gauche
9/2019 Davy Crocket
12/2019 annual pass event 4 seasons Davy Crocket

next:
2020: First visit Disney World Orlando Florida
2020: First time Disney hotel
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Jacquelien schreefCOLONHallo Allen, ik heb een vraag over het aanschaffen van magic plus jaarkaarten. Wij willen deze graag kopen en dan per maand betalen.
Wat moeten we hier voor mee nemen? Ik lees iets over een code van de bank? We zitten bij de rabobank, zou onze pinpas niet genoeg zijn? Alvast bedankt!
Bedoel je de bic code? Bic heb je nodig voor internationale betalingen. Ik durf niet te zeggen of ze voor een incasso de bic nodig hebben. Deze vind je meestal op je bankafschrift. Bankafschriften kun je eventueel ook digitaal downloaden via internetbankieren.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Jacquelien schreefCOLONHallo Allen, ik heb een vraag over het aanschaffen van magic plus jaarkaarten. Wij willen deze graag kopen en dan per maand betalen.
Wat moeten we hier voor mee nemen? Ik lees iets over een code van de bank? We zitten bij de rabobank, zou onze pinpas niet genoeg zijn? Alvast bedankt!
Bedoel je de bic code? Bic heb je nodig voor internationale betalingen. Ik durf niet te zeggen of ze voor een incasso de bic nodig hebben. Deze vind je meestal op je bankafschrift. Bankafschriften kun je eventueel ook digitaal downloaden via internetbankieren.
Hebben ze niet nodig. Zelf in feb jaarkaart verlengt en met per maand betaling. Hoefde alleen mn bankpas te laten zien dat was genoeg.
Jacquelien
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2019, 18:10

Heel erg bedankt voor jullie hulp!
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Goedemiddag,

In april heb ik mijn jaarkaart geüpgraded en verlengt. Nu heb ik dat nog gedaan voordat de prijzen en wijzigingen in gingen.
Nu ga ik volgende maand, maar ben benieuwd als ik dan nog wel het "gratis" opbergen van mijn koffers hebt en als de photopass ook nog de oude prijs heeft.
Indien dat niet het geval is, is dat geen probleem, maar dan moeten we eerst even de bus pakken naar het hotel ;)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

samy schreefCOLONGoedemiddag,

In april heb ik mijn jaarkaart geüpgraded en verlengt. Nu heb ik dat nog gedaan voordat de prijzen en wijzigingen in gingen.
Nu ga ik volgende maand, maar ben benieuwd als ik dan nog wel het "gratis" opbergen van mijn koffers hebt en als de photopass ook nog de oude prijs heeft.
Indien dat niet het geval is, is dat geen probleem, maar dan moeten we eerst even de bus pakken naar het hotel ;)
Als het goed is heb je nog wel het gratis gebruik van de bagagerie, dat is nl onderdeel van het contract wat je hebt afgesloten. De prijs van de photopas is de oorspronkelijke photopas prijs min de korting die bij je jaarkaart hoort. Deze kan dus wel veranderd zijn.
Mouseketeers
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2019, 12:43

Hallo allen, wij willen in juli een lang weekend naar disney. Graag zouden wij met onze jaarpas vrienden mee willen nemen. Weet iemand can wanneer tot wanneer de week telt? Er staat Max 5 kaarten per week per kaarthouder. Maar is dit van ma tot zo ? We zouden graag zo en ma 8 mensen mee willen nemen obv 2 passen. Groet!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, klopt een week is van maandag tot zondag. Wat jullie willen zou dus moeten kunnen!
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Mijn ex moet nog de toestemmings formulieren invullen voor de jaarkaarten dat hij akkoord gaat, ik kan dit formulier helaas alleen in het nederlands vinden, is dit voldoende of heeft iemand dit formulier in het engels of frans?
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

olafLover schreefCOLON
samy schreefCOLONGoedemiddag,

In april heb ik mijn jaarkaart geüpgraded en verlengt. Nu heb ik dat nog gedaan voordat de prijzen en wijzigingen in gingen.
Nu ga ik volgende maand, maar ben benieuwd als ik dan nog wel het "gratis" opbergen van mijn koffers hebt en als de photopass ook nog de oude prijs heeft.
Indien dat niet het geval is, is dat geen probleem, maar dan moeten we eerst even de bus pakken naar het hotel ;)
Als het goed is heb je nog wel het gratis gebruik van de bagagerie, dat is nl onderdeel van het contract wat je hebt afgesloten. De prijs van de photopas is de oorspronkelijke photopas prijs min de korting die bij je jaarkaart hoort. Deze kan dus wel veranderd zijn.
Heb beide gewoon de korting gekregen die ik hoorde te krijgen in maart ;) Thnx!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar