Magazine Envie de +

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Heb m'n eerste unboxing video gemaakt :lol:


Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Een blik in de nieuwste Envie de + !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Blijf het erg jammer vinden dat wij Nederlanders deze niet meer krijgen in onze brievenbus :(
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
DonaldD-fan
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2017, 14:03

Japperboy schreefCOLON4 jaar geleden kregen we hem in België toch altijd opgestuurd. Je kan anders ook altijd deze link gebruiken voor online te bekijken
http://www.disneylandparis.fr/passeport ... rt-annuel/
Vraag me af wanneer nieuwe envie+ gaat uitkomen? We zijn nu toch al seizoen van 25ste verjaardag
Hoi, als ik op deze link klik krijg ik steeds een foutmelding. Is dat de rechtstreekse link voor jaarkaarthouders? Kan ik deze ook nog op een andere manier terugvinden? Ik heb een infinity paspoort sinds twee maanden maar helaas niks van info gekregen, ze waren ook erg onvriendelijk en ik stond voor ik het wist weer buiten hoewel er totaal geen volk was op dat moment. Ik vrees ook geen mails of envie in de bus te gaan krijgen :-(


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

DonaldD-fan schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON4 jaar geleden kregen we hem in België toch altijd opgestuurd. Je kan anders ook altijd deze link gebruiken voor online te bekijken
http://www.disneylandparis.fr/passeport ... rt-annuel/
Vraag me af wanneer nieuwe envie+ gaat uitkomen? We zijn nu toch al seizoen van 25ste verjaardag
Hoi, als ik op deze link klik krijg ik steeds een foutmelding. Is dat de rechtstreekse link voor jaarkaarthouders? Kan ik deze ook nog op een andere manier terugvinden? Ik heb een infinity paspoort sinds twee maanden maar helaas niks van info gekregen, ze waren ook erg onvriendelijk en ik stond voor ik het wist weer buiten hoewel er totaal geen volk was op dat moment. Ik vrees ook geen mails of envie in de bus te gaan krijgen :-(


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je kan proberen of het werkt als je naar de Disneylandparis.fr/ webstie gaat, dan naar parcs et billets te gaan, klik op pas annuels en scroll vervolgens naar beneden en klik op deja membre. Dan klik je op 'Accéder à votre section !'. Dan staat we onder het kopje mes actus een linkje als je op 'cliquant ici' waarmee je het magazine zou moeten kunnen openen.

Bij mij waren ze de eerste keer toen ik een jaarkaart kocht wel heel vriendelijk, maar ook ik heb in die jaren nog nooit een mail of post gehadAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Ondertussen staat de nieuwe Envie de + ook online! Bekijk het exemplaar hier.

Hieronder is ook het volledige magazine te bekijken (klik op de foto en vervolgens in de linkerbovenhoek om het te vergroten):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Disneylandparis.fr
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
DonaldD-fan
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2017, 14:03

Michelle schreefCOLON
DonaldD-fan schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON4 jaar geleden kregen we hem in België toch altijd opgestuurd. Je kan anders ook altijd deze link gebruiken voor online te bekijken
http://www.disneylandparis.fr/passeport ... rt-annuel/
Vraag me af wanneer nieuwe envie+ gaat uitkomen? We zijn nu toch al seizoen van 25ste verjaardag
Hoi, als ik op deze link klik krijg ik steeds een foutmelding. Is dat de rechtstreekse link voor jaarkaarthouders? Kan ik deze ook nog op een andere manier terugvinden? Ik heb een infinity paspoort sinds twee maanden maar helaas niks van info gekregen, ze waren ook erg onvriendelijk en ik stond voor ik het wist weer buiten hoewel er totaal geen volk was op dat moment. Ik vrees ook geen mails of envie in de bus te gaan krijgen :-(


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je kan proberen of het werkt als je naar de Disneylandparis.fr/ webstie gaat, dan naar parcs et billets te gaan, klik op pas annuels en scroll vervolgens naar beneden en klik op deja membre. Dan klik je op 'Accéder à votre section !'. Dan staat we onder het kopje mes actus een linkje als je op 'cliquant ici' waarmee je het magazine zou moeten kunnen openen.

Bij mij waren ze de eerste keer toen ik een jaarkaart kocht wel heel vriendelijk, maar ook ik heb in die jaren nog nooit een mail of post gehadAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Prima gelukt op deze manier! Dankjewel voor de tip Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De nieuwe Envie de + voor jaarkaarthouders vandaag in de bus! Er staan heel wat details in over het komende kerstseizoen...AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

We hebben hem vandaag voor de eerste keer gekregen. Jaarkaart sinds juni. Echter verhuizen wij net. Heb gezocht waar ik een adreswijziging kon doen maar nog niet gevonden. Iemand die kan helpen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Stitch87 schreefCOLONWe hebben hem vandaag voor de eerste keer gekregen. Jaarkaart sinds juni. Echter verhuizen wij net. Heb gezocht waar ik een adreswijziging kon doen maar nog niet gevonden. Iemand die kan helpen?
Jaarkaartbureau

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De nieuwe Envie de + voor jaarkaarthouders is nu ook online te belijken... https://t.co/EwuMwUTnmP[img]https://upl ... 679402.jpg[/img]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Ik ben gisteren terug gekomen uit Disney en ik heb nu voor me zelf de envi + op gehaald en ik heb als er nog mensen een willen hebben kan ik hem opsturen naar je toe je betaald dan alleen de postzegels die nodig zijn.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Kun je die enkel in bpa ophalen, of ook in city hall?

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MissMetal schreefCOLONKun je die enkel in bpa ophalen, of ook in city hall?

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Enkel in jaarkaartbureau vrees ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Hoe ziet dat eigenlijk uit. Bestaat dit magazine nog of heb ik ergens een vergadering gemist?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar