Jaarpas met gezinskorting wel of niet per post te bestellen?

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
robinschip
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2018, 20:15

Hoi, na veel lezen en zoek (onder andere op dit forum) hebben we de knoop doorgehakt en wil ik voor mijn gezin 5 infinity kaarten met gezinskorting bestellen.

we gaan namelijk vlak voor kerst een lang weekend met de familie weg en hadden zelf al een huisje om de hoek van het park geregeld.

het idee is dus dat ik voor mijn gezin 5 infinity kaarten koop en dat we dan de overige (6) familie leden op privilige passes mee naar binnen nemen.

nu zoek ik alleen naar de beste manier om de passen te bestellen met gezinskorting en welke documenten dan worden geaccepteerd om aan te tonen dat alle gezinsleden op ons adres wonen (2 kinderen (12+) hebben namelijk een andere achternaam).

graag hoor ik jullie ideeen en tips.

Alvast bedankt, Robin
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

De 20% familie korting( bij aankoop van 5 jaarkaarten of meer) word alleen maar ter plaatse gegeven, dus per post bestellen kan maar dan krijg je geen korting.

Documenten die je nodig hebt: Uittreksel Bevolkingsregister te verkrijgen bij stadskantoor van je woonplaats daarin staat dat iedereen op hetzelfde adres woont.

Paspoort of id kaart van alle aankopers jaarpas.

Vergeet niet bij minderjarige kinderen met andere achternaam ook het document bij je te hebben dat de andere ouder ook toestemming geeft.

https://wdpromedia.disney.go.com/media/ ... entale.pdf
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
robinschip
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2018, 20:15

yolayo schreefCOLONDocumenten die je nodig hebt: Uittreksel Bevolkingsregister te verkrijgen bij stadskantoor van je woonplaats daarin staat dat iedereen op hetzelfde adres woont.
Dit is wel een uitdaging 1 van de kinderen staat niet bij ons in geschreven ;) wel hebben alle kinderen (en wij natuurlijk ook) een bankrekening op 1 adres, zou dat ook voldoende kunnen zijn?

weet iemand misschien waar je die voorwaarden kunt vinden?

Alvast bedankt,

Robin
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

robinschip schreefCOLON
yolayo schreefCOLONDocumenten die je nodig hebt: Uittreksel Bevolkingsregister te verkrijgen bij stadskantoor van je woonplaats daarin staat dat iedereen op hetzelfde adres woont.
Dit is wel een uitdaging 1 van de kinderen staat niet bij ons in geschreven ;) wel hebben alle kinderen (en wij natuurlijk ook) een bankrekening op 1 adres, zou dat ook voldoende kunnen zijn?

weet iemand misschien waar je die voorwaarden kunt vinden?

Alvast bedankt,

Robin
Tja als je niet aan kunt tonen dat de kids officieel bij jullie wonen heb je ook geen recht op de familie korting, klinkt bot ik weet het maar de regels zijn niet voor niets zoals ze zijn!!

Voorwaarden zullen vast wel ergens online te vinden zijn of op de achterkant van het contract wat je ondertekend.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ligt ook weer aan cm denk ik.kids wonnen op papier bij mij en zijn 3 dagen per week bij hun vader.kregen toch de familiekorting.bankrekeningen staan wel op zijn adres.dus of dat helpt.
En kind van zijn vriendin is ook niet van hem.beetje geluk hebben denk ik
Gebruikers-avatar
robinschip
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2018, 20:15

Donderdag naar Parijs gereden met z'n vijven op de passen op te halen. aangezien de 2 kinderen van mijn vrouw een andere achternaam hebben moesten we inderdaad iets van bewijs laten zien. Een overzicht van alle bankrekeningen (van de 3 kinderen + die van ons) op 1 adres met hun volledige namen (voorletters & achternaam) was voldoende.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar