Jaarpas verlengen met de post

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Jaarkaart verlengen per post

Naast het verlengen van je jaarpas in het park en via internet is het ook mogelijk via de post Je kan je jaarpas rechtstreeks in je brievenbus ontvangen door de bestelbon in te vullen die je hieronder kunt downloaden. Stuur hem met je betaling – kies maandelijks of in één keer – en met de vernieuwingssmail voor de vervaldatum van je Jaarpas naar het volgende adres:

Disneyland® Paris Pass Annuel par correspondance
77 777 Marne-la-Vallée - Cedex 4 – Frankrijk
  • Bestelbon voor verlenging met betaling in één keer: Download hier.
  • Bestelbon voor verlenging met maandelijkse betaling: Download hier.
Let op; het kan 6 weken duren voordat de aanvraag is verwerkt nadat je je jaarpas op de post hebt gedaan.

Bron: Disneyland Paris
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
cynthiaa
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2018, 09:48

Hallo, wij willen eind februari onze jaarkaart gaan verlengen die eind april verloopt.
Omdat we pas eind april die kan op gaan zal ik dit via de post gaan regelen.
De regeling om hem dan in termijnen te betalen zie ik wel zitten.
Nu zie ik op het formulier staan dat we een identiteitsverklaring van de bank mee moeten sturen?
Wat is dat? Ik heb al via Google gezocht, maar kom alleen maar uit op ditzelfde formulier, verder kan ik nergens vinden wat dit zou moeten zijn. Heeft iemand enig idee wat dit zou moeten zijn? Ik wil natuurlijk niet het risico lopen dat we het niet op tijd geregeld hebben. Bedankt voor jullie hulp!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Als je via de post verlengt, moet dat dan een echte pasfoto zijn volgens alle regeltjes of mag dat een gewone foto zijn (zoals zij die daar ter plekke maken)?
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Ik heb al vaker via de post verlengd. Meestal gewoon een normale foto genomen en mijn hoofd eruit geknipt op het formaat van een pasfoto. Geen probleem
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Thx!
Bijkomende vraagjes, hoe doe je dat als er 3 leden zijn? Maak je dan gewoon zelf een 'C' aan? En hoe moet je ouderlijke toestemming geven?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Meestal namen ze zelfs in jaarkaartbureau de foto van oude kaart. Dus dat kan ook...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Stitch87 schreefCOLONThx!
Bijkomende vraagjes, hoe doe je dat als er 3 leden zijn? Maak je dan gewoon zelf een 'C' aan? En hoe moet je ouderlijke toestemming geven?
Dan download je het formulier 2x :roll: en op het 2de vul je dan 1 persoon in .....toestemming meesturen met handtekening beide ouders en kopie paspoorten beide ouders en kind.


toestemmings formulier in NL zie link
https://wdpromedia.disney.go.com/media/ ... entale.pdf
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

yolayo schreefCOLON
Dan download je het formulier 2x :roll: en op het 2de vul je dan 1 persoon in .....toestemming meesturen met handtekening beide ouders en kopie paspoorten beide ouders en kind.


toestemmings formulier in NL zie link
https://wdpromedia.disney.go.com/media/ ... entale.pdf
Thx! Wist niet dat het met speciaal formulier was voor ouderlijke toestemming.
Ntm
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2017, 20:58

Jullie zeggen dat je ook via internet kan verlengen. Dit heb ik geprobeerd naar aanleiding van mail die ik kreeg van disney met code.
Nu lukt het me om alles in te vullen. Maar als ik betaal dan geeft die aan dat die de betaling niet heeft voltooid. Heeft iemand hier ervaring mee?
En kan mij verder helpen.
Het kon ook telefonisch zeiden ze ook geprobeerd, maar kreeg nu te horen dat dit in 1x niet meer kan .
Zijn ernog andere opties. Onze pas loopt 14 okt af enwij gaan 19 okt erheen
Ntm
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2017, 20:58

Ik probeer onze jaarpas te verlengen via internet, maar debetaling met creditkaart lukt niet. Weet iemand hoe dit komt of wat ik kan doen.
Zo ook zie ik een tel nummer staan maar dit zijn maar 9 cijfers.
Help!!!!
Ik heb al vele malen van de week met disneynummer gebeld en elke keer zeggen ze wat anders. Dus kan iemand mij helpen
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ntm schreefCOLONJullie zeggen dat je ook via internet kan verlengen. Dit heb ik geprobeerd naar aanleiding van mail die ik kreeg van disney met code.
Nu lukt het me om alles in te vullen. Maar als ik betaal dan geeft die aan dat die de betaling niet heeft voltooid. Heeft iemand hier ervaring mee?
En kan mij verder helpen.
Het kon ook telefonisch zeiden ze ook geprobeerd, maar kreeg nu te horen dat dit in 1x niet meer kan .
Zijn ernog andere opties. Onze pas loopt 14 okt af enwij gaan 19 okt erheen
In Hong Kong heb ik eens gehad dat mijn creditcard het had geblokkeerd. Helaas kon ik er niks aan veranderen.

Je zou het eventueel toch per post kunnen doen. Het formulier vind je hier: http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be ... uwing.html
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

We willen via de post gaan verlengen. Voor 1 jaarpas hebben we genoeg stempels en kunnen we gratis verlengen.
Begrijp ik het goed dat we dan betalen voor 1 jaar en 6 maand gratis erbij krijgen?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Je krijgt gewoon een jaarkaart voor een half jaar.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

En dan gewoon bedrag 0€ invullen?

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Laura schreefCOLONEn dan gewoon bedrag 0€ invullen?

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Toevallig hebben wij de jaarkaarten net terug.

Je krijgt inderdaad kaarten voor 6maanden. Je oude jaarkaart en de pasfoto's sturen ze erbij terug.

Op de formulieren idd 0 euro ingevuld.

Wel wat problemen gehad met het aangetekend opsturen. Bij de track en trace stond een aantal keer aflever poging mislukt op tijden dat disney gewoon open was. Maar het is toch helemaal goed gekomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar