Definitieve Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Definitieve Jaarpassen

Afbeelding

Hoe kom ik aan een definitief Jaarpaspoort? (Welke soorten jaarkaarten er zijn vind je viewtopic.php?f=27&t=2953)

Als je je Jaarpaspoort niet rechtstreeks in het park bij het Bureau Passeport Annuel (Jaarpaspoort) koopt, ontvang je, afhankelijk van de plaats waar je het koopt, het volgende:
* Een waardebon die je kunt inruilen voor een tijdelijk Jaarpaspoort bij de loketten bij de ingang van de Disney® Parken
* Een ticket dat je bij het Bureau Passeport Annuel kunt inwisselen voor een definitief Jaarpaspoort
* Een tijdelijk Jaarpaspoort
In al deze gevallen moet je je tijdelijke Jaarpaspoort op de dag van je eerste bezoek en voor de datum die op de drager staat, inwisselen voor een definitief Jaarpaspoort bij het Bureau Passeport Annuel.

Je kunt je definitieve Jaarpaspoort ook via de post bestellen door je tijdelijke Jaarpaspoort mee te sturen met de bestelbon die je kunt downloade Download hem hier
(1019KB, PDF). Je Jaarpaspoort gaat in op de eerste dag dat je je tijdelijke Jaarpaspoort gebruikt of als je deze niet inwisselt, binnen de termijn van de vervaldatum die op de achterkant van het tijdelijke Jaarpaspoort staat.



Benodigde documenten

Om een definitief Jaarpaspoort te kunnen aanmaken, vragen wij je om een identiteitsbewijs. Voor minderjarigen die nog geen identiteitsbewijs hebben, accepteren we ook een trouwboekje of een verzekeringsbewijs. Bij minderjarige kinderen vragen wij om een ouderlijke toestemming en een kopie van het identiteitsbewijs van een ouder of wettelijke voogd. Als de achternaam van de ouder en die van het (de) minderjarige kind(eren) niet overeenkomen, vragen wij naar het trouwboekje.

Ouderlijke toestemming voor het aanvragen van een Jaarpaspoort

Als je kind zonder jou naar Disneyland Paris gaat en je wilt dat het tijdens zijn bezoek een abonnement op een Jaarpaspoort neemt, dan kan dat heel gemakkelijk, op twee manieren!
Is je kind ouder dan 12, dan kan het zelf een Jaarpaspoort aanvragen, mits het alle benodigde documenten voor het klaarmaken van zijn Jaarpaspoort bij zich heeft (zie hieronder).
Is je kind jonger dan 12, dan moet het verplicht vergezeld worden door een meerderjarige die de benodigde documenten kan verstrekken (zie hieronder).
Download hier (622KB, PDF) het formulier ouderlijke toestemming Jaarpaspoort. Print het, vul het in en voeg alle benodigde documenten voor het aanvragen van een Jaarpaspoort erbij:
Het identiteitsbewijs van het kind
Een kopie (voor- en achterkant) van het identiteitsbewijs van de ouder of de wettelijke voogd.
Het identiteitsbewijs van de begeleider (als het kind jonger dan 12 is)
Ga naar het Bureau Passeport Annuel in het Disneyland® Park, laat al deze documenten zien en klaar!

Voor aankoop van een jaarkaart online kan je hier terecht!


bron : Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2017, 09:38

Wij hebben optie 2, een ticket dat je vervolgens moet inwisselen bij BPA. Kunnen we dan meteen die eerste dag al gebruik maken van de EMH of mogen we er dan ook pas om 10:00 uur in? We hebben Dreams Jaarkaarten en gaan ze 11 maart inwisselen.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De voordelen van je jaarkaart zijn pas geldig als je de echte jaarkaart hebt.
Je kan het proberen, maar ze moeten je niet doorlaten....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Fitnessmouse
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2017, 10:19

Ik heb een tijdelijk fantasy paspoort dat ingewisseld dient te worden voor 15 augustus. Moet ik dan bijbetalen als de nieuwe paspoorten zijn ingevoerd en de fantasy niet meer bestaat? Zo ja, betaal ik dan het prijsverschil tussen fantasy en de nieuwe soort? Of het prijsverschil van de prijs die op het tijdelijke paspoort gedrukt staat? ( want ik heb deze met korting aangeschaft)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Fitnessmouse schreefCOLONIk heb een tijdelijk fantasy paspoort dat ingewisseld dient te worden voor 15 augustus. Moet ik dan bijbetalen als de nieuwe paspoorten zijn ingevoerd en de fantasy niet meer bestaat? Zo ja, betaal ik dan het prijsverschil tussen fantasy en de nieuwe soort? Of het prijsverschil van de prijs die op het tijdelijke paspoort gedrukt staat? ( want ik heb deze met korting aangeschaft)
Je zal ook eens moeten informeren waar je hem kocht.
Maar denk dat je in augustus gewoon nog een fantasy zal krijgen voor 12 maand. Die je naar keuze kan upgraden naar nieuwe jaarkaart als je wilt.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Op inside DLP werden ook al soortgelijke vragen gesteld. Hier werd geantwoord dat de huidige aankopen en verlengingen via stempels gewoon blijven op het huidige abonnement.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Stijneke schreefCOLONOp inside DLP werden ook al soortgelijke vragen gesteld. Hier werd geantwoord dat de huidige aankopen en verlengingen via stempels gewoon blijven op het huidige abonnement.
Wij gaan woensdag achter onze definitieve jaarkaart maar dacht verstaan te hebben dat indien wij stempels verzamelen maar 6 maand meer verlenging gaan krijgen ipv de 12 maanden.

Of blijft het peterschap wel bestaan voor de bestaande jaarkaarten?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Minnie1979 schreefCOLON
Stijneke schreefCOLONOp inside DLP werden ook al soortgelijke vragen gesteld. Hier werd geantwoord dat de huidige aankopen en verlengingen via stempels gewoon blijven op het huidige abonnement.
Wij gaan woensdag achter onze definitieve jaarkaart maar dacht verstaan te hebben dat indien wij stempels verzamelen maar 6 maand meer verlenging gaan krijgen ipv de 12 maanden.

Of blijft het peterschap wel bestaan voor de bestaande jaarkaarten?
Op de huidige formulieren staat dat je 12 maand gratis verlening krijgt.... Dus dat blijft.
Vanaf april zullen er waarschijnlijk nieuwe formulieren komen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Als je een jaarpaspoort online koopt is dat al op naam.of vullen ze dat daar in.
Ik heb via de link hier gekeken en je moet gegevens invullen zoals je emailadres.ik betaal de pas dus dit zijn mijn gegevens.masr kaart is voor zoon.
En dit is de belgische site daar kan je als nederlander ook je pas kopen ?
Want via nederlandse site moet het per telefoon
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ja heb ik ook gedaan, je kunt gewoon bij je gegevens Nederland invullen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

boogschutter schreefCOLONAls je een jaarpaspoort online koopt is dat al op naam.of vullen ze dat daar in.
Ik heb via de link hier gekeken en je moet gegevens invullen zoals je emailadres.ik betaal de pas dus dit zijn mijn gegevens.masr kaart is voor zoon.
En dit is de belgische site daar kan je als nederlander ook je pas kopen ?
Want via nederlandse site moet het per telefoon
Je kan volgens mij per bestelling meerdere kaarten bestellen. Moet je na invullen adres geen naam ingeven? Zo niet zal het online formulier niet echt op naam staan denk ik.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Prins Adam schreefCOLON
boogschutter schreefCOLONAls je een jaarpaspoort online koopt is dat al op naam.of vullen ze dat daar in.
Ik heb via de link hier gekeken en je moet gegevens invullen zoals je emailadres.ik betaal de pas dus dit zijn mijn gegevens.masr kaart is voor zoon.
En dit is de belgische site daar kan je als nederlander ook je pas kopen ?
Want via nederlandse site moet het per telefoon
Je kan volgens mij per bestelling meerdere kaarten bestellen. Moet je na invullen adres geen naam ingeven? Zo niet zal het online formulier niet echt op naam staan denk ik.
Zoals ik dacht moet je na ingeven adres gegevens voor elke kaart apart de naam opgeven...

Afbeelding

Dus kan je de naam zoon gewoon ingeven
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

boogschutter schreefCOLONAls je een jaarpaspoort online koopt is dat al op naam.of vullen ze dat daar in.
Ik heb via de link hier gekeken en je moet gegevens invullen zoals je emailadres.ik betaal de pas dus dit zijn mijn gegevens.masr kaart is voor zoon.
En dit is de belgische site daar kan je als nederlander ook je pas kopen ?
Want via nederlandse site moet het per telefoon
Annet schreefCOLONJa heb ik ook gedaan, je kunt gewoon bij je gegevens Nederland invullen.
Ik las dat jullie een bestelling hebben gedaan voor 'oude jaarkaarten' via de website,
krijg je een voucher per email gestuurd of de kaart per post thuis gestuurd?


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Een voucher per email.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar